- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

همایش بزرگ استقبال از مهر در شهرستان کوهدشت

به گزارش میرملاس ؛ این همایش با حضور آقایان محمدی فرماندار شهرستان کوهدشت ، دکتر خیرایی رئیس اداره طرح و برنامه ،قربانی مشاور مدیر کل و رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش لرستان ،مدیریت و معاونین آموزش و پرورش کوهدشت و مدیران واحد های آموزشی مقاطع مختلف در سالن امید اداره ارشاد اسلامی برگزارشد.

کرم محمدی فرماندار کوهدشت در این همایش اظهار داشت : آموزش و پرورش عصاره خوبی ها ،پرسشگری ،ابتکار و خلاقیت است. ایشان آموزش و پرورش و مدرسه را یکی از کانان های انتقال ارزش ها ،فرهنگ و هنجارها به نسل های آینده عنوان نمودند.

در ابتدای این همایش حجت اله مومنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت ضمن خیر مقدم به حضار در جلسه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی در سخنانی مدیران مدارس را راهبر آموزشی در میان همکاران عنوان نمودند و افزودند : در دید دانش آموزان معلم و همکاران فرهنگی آیینه تمام نمای خوبی ها و فضائل است که جا دارد همه ما در راه تحقق این دیدگاه گام برداریم

ایشان اهتمام جدی مدیران بخصوص مدارس ابتدایی به اجرا و پیگیری طظرح هخای این مقطع تاکید نمودند و گفتند : این طرح ها با عث خلاقیت و شکوفایی ذهن دانش آموز در پایه های بالاتر خواهد شد .

مدیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد سال تحصیلی ۹۵/۹۴ – ۳۰۰ آموزشگاه با ۱۱۵۹کلاس درس در گستره شهرستان کوهدشت و بخش درب گنبد پذیرای ۲۵۰۰۰ هزار دانش آموز می باشند که ۲۳۰۰ نفر از همکاران فرهنگی امر مقدس تعلیم و آموزش آن ها را به عهده دارند.

همچنین در این جلسه دکتر خیرایی رئیس اداره طرح و برنامه اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت دانستن چالش های وضع موجود وداشتن برنامه جهت مرتفع نمودن آن ها از لوازم ضروری یک مدیر خواهد بود ایشان تبدیل تهدید ها را به فرصت و ارائه راهکار متناسب با موضوع جهت به ثمر نشستن آن را از ضروریات مدیریت دنیای امروز برشمردند. و در پایان این همایش از مدیران برتر پروژه مهر سال ۹۴/۹۳ تجلیل شد .

1 [1]

 

2 [2]

 

3

8 [3]

4 [4]

5 [5]

6 [6]

7 [7]

 

منبع سایت آموزش وپرورش کوهدشت