- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در خرم‌آباد به مناسبت هفته دفاع مقدس

image120 [1]

به گزارش میرملاس ؛ ماشاالله بازگیر عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان بیان کرد: انتقال فرهنگ مقاومت و ایثار و نهادینه‌سازی آثار دفاع مقدس موضوع مهمی است که در ایام هفته دفاع مقدس به طور ویژه به آن پرداخته می‌شود.

وی به مهمترین برنامه‌های سپاه ناحیه خرم‌آباد در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری رژه یگان‌های نظامی و اجرای رژه موتوری که با حضور خودروهای مردمی و دستگاه‌های واکنش سریع انجام می‌شود از مهمترین برنامه‌های روز نخست هفته دفاع مقدس است.

بازگیر درگفتگو با خبرنگار فارس  با بیان اینکه مسابقات ورزشی ویژه کارکنان و خانواده‌های نیروهای نظامی و انتظامی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، عنوان کرد: دیدار کارکنان سپاه با امام جمعه، نواخته شدت زنگ مقاومت در مدارس، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و اجرای مراسم آبروی کوچه‌ها افتخار محله از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در روزهای اول و دوم مهر است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد به برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در روز جمعه اشاره کرد و افزود: هدایای ویژه‌ای نیز برای این پیاده‌روی در نظر گرفته شده است و پس از آن بسیجیان و کارکنان سپاه در کنار اقشار مختلف مردم در نماز جمعه شرکت می‌کنند.

بازگیر گفت: همچنین روز شنبه همایش نقش اصناف و بازاریان در دفاع مقدس را خواهیم داشت و روز یکشنبه نیز با حضور سردار فضلی جانشین رئسی سازمان بسیج مستضعفین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: دوشنبه هفته آینده نیز همایش نقش زنان در دفاع مقدس را برگزار می‌کنیم و اعزام تیم‌های امدادی به مناطق محروم نیز از برنامه‌های دیگر هفته دفاع مقدس است.