تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
9

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان منصوب شد

  • کد خبر : 75648
  • 30 شهریور 1394 - 20:58

      طی مراسمی با حضور مشاور و مدیرکل حوزه معاون وزیر جهاد کشاورزی سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان منصوب شد. به گزارش میرملاس ؛ بعد از ظهر دوشنبه با حضور مشاور و مدیرکل حوزه معاون وزیر جهاد کشاورزی، مهدی ملکی به عنوان سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۲ استان […]

 

 

Untitled-1

 

طی مراسمی با حضور مشاور و مدیرکل حوزه معاون وزیر جهاد کشاورزی سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان منصوب شد.

به گزارش میرملاس ؛ بعد از ظهر دوشنبه با حضور مشاور و مدیرکل حوزه معاون وزیر جهاد کشاورزی، مهدی ملکی به عنوان سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۲ استان لرستان منصوب شد و با بازنشستگی مدیرعامل قبلی این شرکت موافقت شد.

در این مراسم سرپرست جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان به بیان رئوس برنامه های خود پرداخت و اظهار داشت: با تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت تلاش خواهد شد جایگاه شرکت غله استان را ارتقاء داده و با حذف مسائل حاشیه ای و مطابق با اسناد بالادستی و شاخص های اقتصادی و عمومی موجبات رضایتمندی مردم استان فراهم شود.

مهدی ملکی بالابردن کیفیت آرد، نان و گندم استان را از اولویت های برنامه های کوتاه مدت خود دانست و افزود: سعی خواهیم کرد با اطلاع رسانی لازم و گسترش کمی و کیفی نظارت ها در حوزه آرد و نان که از مطالبات عمده مردم لرستان است مشکلات این بخش را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: اعتقاد دارم نیروی انسانی ارزشمندی در مجموعه شرکت غله استان قرار دارد هرچند که بدنه کارشناسی و حوزه تخصصی این شرکت نیازمند ترمیم است.

سرپرست جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان تدوین برنامه عملیاتی و اجرایی کردن بسته گندم آرد و نان را از برنامه های بلند مدت خود برای مدیریت در شرکت غله استان دانست و گفت: اصلاح فرآیند های جاری و ارتقاء کیفیت آرد و نان مد نظر خواهد بود.

ملکی افزود: امیدواریم با مساعدت مسئولین شرکت بازرگانی دولتی و مسئولین استان شاهد بروز تحولات قابل توجهی در عرصه خدمت رسانی شرکت غله لرستان باشیم./مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=75648

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. با سلام و تبریک خدمت جناب ملکی عزیز و محبوب و کاردان
    انشاالله موفق و موید باشید

  2. تبریک میگم جناب مهندس ملکی به جهت هم تخصص و تجربه و هم مدیریت قوی.انشاالله که موفق و پیروز باشید .

  3. جناب آقای مهندس ملکی انتصاب شایسته و بحق حضرتعالی را تبریک عرض می نمایم امیدوارم موفق و سربلند باشید و برای آقای بهاروند آرزوی سلامتی و بهروزی دارم

  4. تبریک به اقای ملکی امیدوارم موفق باشی

  5. تبریک میگم به مجموعه غله بخاطر همچنین انتخابی

  6. بسیار خوشحالم که جناب ملکی که بعنوان مدیرعامل انتخاب شدند.تجربه و تخصص و شجاعت در تصمیمگیری که همه را خدارا شکر ایشون دارند.

  7. جناب آقای بازوند تشکر از همچین انتخابی.تشکر جهت انتخاب فرمانداران و مدیران اصلاح طلبی که جدیدا انتصاب کردید.

  8. باسلام و عرض تبریک
    ضمن تشکر از استاد عزیز گروه علوم سیاسی جناب مهدی رشیدی راد

  9. تبریک جناب مهندس ملکی.

  10. حقیقتاً انتخاب و انتصاب چنین فردی با این کوله بار از دانش و تجربه و تخصص دست مریزاد دارد و آیندۀ درخشانی در این حوزه برای نان سفره ی مردم این دیار تصویر می کند. و هر گاه کارهای تخصصی به دست افراد متخصص سپرده شده، حاصلش برای مردم خیر و برکت و برای انتخاب کنندگان چنین مدیری سربلندی و رضایت است. برای ملکی در این مسؤولیت خطیر آرزوی موفقیت می کنیم.

  11. تبریک جناب حاج مهدی ملکی عزیز.همه مجموعه شرکت خوشحالند که شما انتخاب شدید.امیدوارم که برای استان و مجموعه مفید و موثر باشید.

  12. درود بر استاندار عزیز و مردمی .ما همچین نیروهایی میخوایم که واقعا مردم اینها رو بخوان.تخصص تجربه شجاعت لازمه مدیریت کلان.تبریک مهندس ملکی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.