- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان منصوب شد

 

 

Untitled-1 [1]

 

طی مراسمی با حضور مشاور و مدیرکل حوزه معاون وزیر جهاد کشاورزی سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان منصوب شد.

به گزارش میرملاس ؛ بعد از ظهر دوشنبه با حضور مشاور و مدیرکل حوزه معاون وزیر جهاد کشاورزی، مهدی ملکی به عنوان سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۲ استان لرستان منصوب شد و با بازنشستگی مدیرعامل قبلی این شرکت موافقت شد.

در این مراسم سرپرست جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان به بیان رئوس برنامه های خود پرداخت و اظهار داشت: با تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت تلاش خواهد شد جایگاه شرکت غله استان را ارتقاء داده و با حذف مسائل حاشیه ای و مطابق با اسناد بالادستی و شاخص های اقتصادی و عمومی موجبات رضایتمندی مردم استان فراهم شود.

مهدی ملکی بالابردن کیفیت آرد، نان و گندم استان را از اولویت های برنامه های کوتاه مدت خود دانست و افزود: سعی خواهیم کرد با اطلاع رسانی لازم و گسترش کمی و کیفی نظارت ها در حوزه آرد و نان که از مطالبات عمده مردم لرستان است مشکلات این بخش را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: اعتقاد دارم نیروی انسانی ارزشمندی در مجموعه شرکت غله استان قرار دارد هرچند که بدنه کارشناسی و حوزه تخصصی این شرکت نیازمند ترمیم است.

سرپرست جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان تدوین برنامه عملیاتی و اجرایی کردن بسته گندم آرد و نان را از برنامه های بلند مدت خود برای مدیریت در شرکت غله استان دانست و گفت: اصلاح فرآیند های جاری و ارتقاء کیفیت آرد و نان مد نظر خواهد بود.

ملکی افزود: امیدواریم با مساعدت مسئولین شرکت بازرگانی دولتی و مسئولین استان شاهد بروز تحولات قابل توجهی در عرصه خدمت رسانی شرکت غله لرستان باشیم./مهر