- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

جلسه ستاد انتخابات استان لرستان تشکیل شد

63-41-7000-069001 [1]

 

 

جلسه ستاد انتخابات استان لرستان با حضور دبیر ستاد انتخابات کشور تشکیل شد.

به گزارش میرملاس ؛ علی پور علی مطلق مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور و دبیر ستاد انتخابات کشور در این جلسه با اشاره به برنامه‌های وزارت کشور برای آموزش فرمانداران و بخشداران، اظهار داشت: به‌زودی تمامی مراحل انتخابات برای فرمانداران و بخشداران توسط ۲۷۰ نفر مربی، بازگویی و آموزش داده می‌شود.

وی با تشریح برنامه‌های وزارت کشور برای برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، افزود: تاکنون ۱۱ جلسه ستاد انتخابات کشور تشکیل‌شده و با توجه به اهمیت ویژه‌ای که وزیر کشور در این دوره برای انتخابات پیش رو قائل است، معاونان وزیر را موظف به حضور در تمامی جلسات ستاد انتخابات کرده و خود نیز به‌طور مؤثری در این جلسات حضور یافته است.
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور عنوان کرد: در این جلسات تمامی مباحث مربوط به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری موردبحث و بررسی قرارگرفته است.

وی بابیان اینکه عوامل اجرایی انتخابات امانت‌داری صادق برای آراء مردم خواهند بود، بیان کرد: فرمانداران و بخشداران و همه عوامل برگزارکننده انتخابات به‌هیچ‌وجه مجاز به دخیل کردن سلایق خود در امر برگزاری انتخابات نیستند.

 

سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات لرستان نیز در این جلسه اظهار داشت: تمامی مطالعات و بررسی‌های لازم در برش شهرستانی و حتی برای هر بخش نیز جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه انجام‌گرفته و با مهیا شدن تمهیدات لازم، هفتم اسفندماه امسال حماسه‌ای دیگر از مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان رقم می‌خورد.

وی در گفتگو با خبرنگار تسنیم افزود: شعبات اخذ رأی به نحوی در نظر گرفته‌شده‌اند که مردم با پیمایش کمترین مسافت بتوانند آرای خود را در صندوق بی‌اندازند.

شاهرخی وظیفه مهم مجریان را علاوه بر اجرای دقیق قانون انتخابات، پرهیز از مداخله سلایق خود در انتخابات دانست و عنوان کرد: با اعتمادسازی و تقویت اطمینان عمومی به برگزاری سالم و صادقانه انتخابات، شاهد حضور و مشارکت حداکثری و همدلی و هم‌زبانی مردم برای خلق حماسه‌ای بزرگ هستیم.