تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

گفتمان مقاومت باعث پیروزی‌های پی‌درپی ایران شده است

  • کد خبر : 75668
  • 31 شهریور 1394 - 12:53

    به گزارش میرملاس ؛ سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در خرم‌آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک عید قربان اظهار کرد: گرامیداشت دفاع مقدس به این خاطر است که جنگ ما منظومه‌ای از مفاهیم ارزشی و انقلابی را در […]

 

 

به گزارش میرملاس ؛ سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در خرم‌آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک عید قربان اظهار کرد: گرامیداشت دفاع مقدس به این خاطر است که جنگ ما منظومه‌ای از مفاهیم ارزشی و انقلابی را در خود دارد و هر سال در ۳۱ شهریور یک رونمایی جدید از این ارزش‌ها را نشان می‌دهیم تا درس‌ها و عبرت‌های دفاع مقدس یادآوری شده و آن‌ها را به‌عنوان سرلوحه خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه با بررسی منظومه ارزشمند دفاع مقدس می‌فهمیم که چرا جنگ برای ما مقدس بوده است، تصریح کرد: نخستین پرتو دفاع مقدس ما تعمیق دینداری و معنویت و ساختن انسان‌های باخدا بوده که این فقط در صدر اسلام قابل مشاهده بوده است.

 

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه توسعه بصیرت سیاسی و دشمن‌شناسی از دیگر دستاوردهای دوران دفاع مقدس بود، اظهار داشت: نهادینه شدن روحیه استکبارستیزی و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بخشی دیگر از تولیدات و دستاوردهای دفاع مقدس بوده است.

کشکولی بیان در گفتگو با خبرگزاری فارس داشت: چهارمین دستاورد این دوران کشف قدرت و یکپارچگی ملت و مردم‌سالاری دینی در کشور ما بود و اکنون این موضوع فرمولی در کشورهای لبنان، یمن، سوریه، عراق و فلسطین برای مقاومت شده است.

وی اضافه کرد: پنجمین دستاورد اطمینان به نصرت الهی و ایستادگی در برابر سیاست‌های سلطه‌گرانه دشمن بود و جرأت دفاع از مظلومین جهان و ایستادگی در برابر ظالمان که امروز آن را در کل دنیا شاهد هستیم، ششمین دستاورد دفاع مقدس به‌شمار می‌رود.

این مسئول عنوان کرد: هفتمین دستاورد دفاع مقدس برداشته شدن پرده از چهره منافقین است که پرده‌برداری از چهره خبیث آل‌سعود نمونه آن است.

کشکولی شفاف کردن مرزبندی حق و باطل فارغ از تعصبات نژادی، فرهنگ و پوست را از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس دانست و افزود: گفتمان مقاومت امروز به‌عنوان فرهنگ ما باعث پیروزی‌های پی در پی شده است و به لطف خدا امروز گفتمان مقاومت به‌عنوان یک هنجار در جامعه نهادینه شده و حتی در اقتصاد نیز، اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش و موفقیت‌آمیز برای کشور به‌شمار می‌رود.

فرمانده سپاه لرستان گفت: امروز دشمن ما از گذشته درس نگرفته و در منطقه نقشه‌هایی دارد، ولی به لطف خدا مانند سی و چند سال گذشته شکست می‌خورد.

وی تصریح کرد: اولین نقشه دشمن برخورد سخت با جبهه‌های مقاومت است و همچنین آن‌ها از حربه مذهبی و ایجاد گروه‌هایی به نام دین برای تفرقه‌افکنی و اختلاف در میان کشورهای منطقه و مسلمانان استفاده می‌کنند.

کشکولی اظهار داشت: موضوع دیگر که بسیار پیچیده است و نیاز به هوشمندی و بصیرت دارد، موضوع جنگ نرم در فضای مجازی است که در جمهوری اسلامی توسط دشمن گسترش می‌یابد و دشمن از سر درماندگی با مذاکره می‌خواهد سرپوشی بر شکست‌هایش در عرصه‌های مختلف بگذارد و در جنگ نرم نیز آهسته آهسته پیش رود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید با توسعه بصیرت و دشمن‌شناسی و بدبینی به صهیونیسم و آمریکا و اقتدا به اقتصاد مقاومتی در جهت شکوفا کردن تمام ظرفیت‌های داخلی تلاش کنیم./فارس

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=75668

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام ،خسته نباشید،امیدوارم دوستان همرزم رافراموش نکنیددرواقع صاحبین اصلی نظام همینهاهستند

  2. سلام سردار ثمره ی دفاع مقدس عزتمندی قدرت کشور ایران اسلامی است که از هر جهت قدرتهای بزرگ دنیا را به زانو دراورده و بجز گفتگو با ایران هیچ راهی در نجات خود نمیبینند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.