تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

فرماندار پلدختر رفتنی و “نورالدین درمنان” فرماندار جدید پلدختری ها شد

  • کد خبر : 75721
  • 31 شهریور 1394 - 22:20

    طی مراسمی با حضور سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نورالدین درمنان فرماندار شهرستان دوره چگنی به عنوان فرماندار جدید پلدختر معرفی شد. به گزارش  میرملاس ، طی مراسمی با حضور سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نورالدین درمنان فرماندار شهرستان دوره چگنی به عنوان فرماندار جدید پلدختر معرفی […]

darmanan-norodin1+copy

 

 

طی مراسمی با حضور سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نورالدین درمنان فرماندار شهرستان دوره چگنی به عنوان فرماندار جدید پلدختر معرفی شد.

به گزارش  میرملاس ، طی مراسمی با حضور سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نورالدین درمنان فرماندار شهرستان دوره چگنی به عنوان فرماندار جدید پلدختر معرفی شد.

براساس این گزارش این مراسم با حضور امام جمعه پلدختر و مسئولان این شهرستان برگزار شد و از خدمات دو ساله قدرت الله ترابی‌نژاد فرماندار سابق این شهرستان تجلیل شد.

همچنین در این مراسم ، حسین علی مومیوند به عنوان معاون جدید فرماندار شهرستان پلدختر معرفی شد . 

نورالدین درمنان فرماندار جدید پلدختر دارای مدرک کارشناسی ارشد زمین شناسی اقتصادی و ۲۳ سال سابقه خدمت و بخشدار معمولان ، زاغه و بیرانشهر ، مسئول و کارشناس واحد معاون دفتر فنی استانداری لرستان را در کارنامه خدمتی خود دارد.

گفتنی است، این سومین فرماندار دولت تدبیر و امید در سطح لرستان در شهرستان‌های سلسله، دلفان و پلدختر است تودیع و معارفه می‌شوند بر اساس شنیده ها تغییرات دیگری نیز در سطح استان در راه است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=75721

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. با سلام و احترام خدمت مدیر مسئول سایت میرملاس .ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی جناب اقای مهندس ترابی نزاد .انتخاب جناب اقای درمنان را به عنوان فرماندار شهرستان پلدختر تبریک و تهنیت عرض می نمایم.امید است مایه خیر و برکت برای شهرمان باشد .

  2. دوست گرانمایه جناب درمنان حبر انتصاب شما بعنوان فرماندار پلدختر موجب مسرت وخوشحالی شد. امیدوارم همچون گذشته سربلندباشی.

  3. با سلام ، بدینوسیله از زحمات جناب آقای مهندس ترابی نژاد در سمت فرماندار شهرستان پلدختر تقدیر و تشکر به عمل می آید.انشااله در هر سمتی موفق و موید باشند.

  4. از فرماندار متعهد و موفق جناب مهندس ترابی نژاد صمیمانه سپاسگزاریم امید است که در مناصب بالاتر ایشان را زیارت نماییم./.

  5. جناب آقای مهندس درمنان ، انتصاب مسرت بخش جنابعالی را به سمت فرماندار شهرستان پلدختر تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان ، عزت ،توفیق و سربلندی جنابعالی را مسالت دارم و امیدوارم خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این شهرستان داشته باشید .

  6. دوست و برادر ارجمند جناب آقای درمنان انتصاب شایسته ی جنابعالی بعنوان فرماندار شهرستان پلدختر را صمیمانه به شما تبریک عرض می نمایم • با آرزوی موفقیت بیشتر

  7. جناب درمنان انتصاب بجا وشایسته جنابعالی تبریک میگیم ان شا الله موفق باشی

  8. برای جناب درمنان آرزوی موفقیت وبرای شهرستان آرزوی امید مستدام داریم

  9. برادر عزیز…..مهندس درمنان

    انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به عنوان فرماندار پلدختر
    که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته آن برادر گرامی در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

  10. بخشدار مرکزی خرم آباد و زاغه و بیرانشهر طی هفته آتی جابه جا و تودیع خواهند شد.

  11. با سلام خدمت مهندس درمنان. انتصاب شایسته شمارا بعنوان فرماندار پلدختر تبریک عرض میکنم. خوش آمدی برادر

  12. با سلام خدمت مهندس درمنان. انتصاب شایسته شما را بعنوان فرماندار پلدختر تبریک عرض میکنم. خوش آمدی به پلدختر برادر گرامی

  13. با سلام
    جناب آقای مهندس درمنان :از خداوند متعال، صمیمانه برایتان موفقیت وسربلندی آرزومندم

  14. جناب آقای مهندس درمنان ، انتصاب جنابعالی را به سمت فرماندار شهرستان پلدختر تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان ،توفیق و سربلندی جنابعالی را مسئلت دارم و امیدوارم خدمتی سرشار از شور و نشاط در جهت رشد و شکوفایی این شهرستان داشته باشید .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.