تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

نمایشگاه اسناد دفاع مقدس در خرم‌آباد افتتاح شد

  • کد خبر : 75746
  • 01 مهر 1394 - 21:04

  به گزارش  میرملاس ؛ عصر امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان لرستانی نمایشگاه اسناد مربوط به رزمندگان استان لرستان در هشت سال دفاع مقدس شامل عکس، نامه و دلنوشته در محل گالری مهر حوزه هنری لرستان در خرم‌آباد افتتاح شد. مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در […]

defae-moghadas3-2

 

به گزارش  میرملاس ؛ عصر امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان لرستانی نمایشگاه اسناد مربوط به رزمندگان استان لرستان در هشت سال دفاع مقدس شامل عکس، نامه و دلنوشته در محل گالری مهر حوزه هنری لرستان در خرم‌آباد افتتاح شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در حاشیه افتتاح نمایشگاه اسناد رزمندگان لرستان در هشت سال دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: در این نمایشگاه ۶۰ سند شامل عکس، نامه و دلنوشته از رزمندگان و شهدای استان لرستان در هشت سال دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار گرفته است.

یدالله دلارام اظهار داشت: عمده آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه متعلق به حسن مرادی عکاس و خبرنگار لرستان در هشت سال دفاع مقدس است، علاوه بر آن تصاویری از اعزام رزمندگان لرستان به جبهه، حضور رزمندگان لرستان در عملیات‌ها، تشیع پیکر شهدا، خرابی‌های ناشی از بمباران‌های ارتش بعث عراق، نامه‌ها و دلنوشته‌های رزمندگان به نمایش درآمده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=75746

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.