تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

استاندارلرستان:مهم‌ترین مشکل شهرداری‌های لرستان تورم نیروی انسانی است

  • کد خبر : 75782
  • 02 مهر 1394 - 10:34

  به گزارش میرملاس ؛  استاندار لرستان گفت: پارسال اعتبار شهرداری‌های استان ۳۱۱۰ میلیارد ریال بوده که امسال با افزایش ۱۹ درصدی به ۳۷۰۰ میلیارد ریال رسیده است.از این میزان ۵۲ درصد اعتبارات عمرانی و مابقی به صورت اعتبارات جاری است. استاندار لرستان در گفتگو با خبرگزاری ایسنا اضافه کرد: علیرغم اینکه سال گذشته برای […]

استاندار لرستان

 

به گزارش میرملاس ؛  استاندار لرستان گفت: پارسال اعتبار شهرداری‌های استان ۳۱۱۰ میلیارد ریال بوده که امسال با افزایش ۱۹ درصدی به ۳۷۰۰ میلیارد ریال رسیده است.از این میزان ۵۲ درصد اعتبارات عمرانی و مابقی به صورت اعتبارات جاری است.

استاندار لرستان در گفتگو با خبرگزاری ایسنا اضافه کرد: علیرغم اینکه سال گذشته برای نخستین بار تخصیص اعتبارات عمرانی ۸۴ درصد بوده اما مهم‌ترین مشکل شهرداری‌های این استان تورم نیروی انسانی است که باید ساماندهی شوند.

وی به بودجه عمومی کشور اشاره کرد و گفت: ۲۳۶ هزار میلیارد تومان بودجه عمومی کشور بوده که ۱۷۴ هزار میلیارد تومان به صورت جاری و ۵۰ هزار میلیارد تومان آن بودجه عمرانی است.

بازوند یادآور شد: از این ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی بیش از پنج هزار میلیارد تومان در اختیار ۳۱ استان کشور قرار می‌گیرد و مابقی در اختیار وزارتخانه‌ها‌ست.

وی تصریح کرد: ۳۴ بودجه نیز در سیستم‌های شناور و متفرقه تعریف شده که نیاز به چانه‎زنی مدیران دارند و استان‎هایی که لابی ضعیفی دارند، از این اعتبارات سهم کمی می‌برند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=75782

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. الحق وانصاف واقعیت داره مخصوصاشهرداری های شهرستان کوهدشت وبخش کوهنانی.امیدواریم استاندار محترم پیگیری کنن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.