تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

فرماندار جدید شهرستان چگنی معرفی شد

  • کد خبر : 75951
  • 04 مهر 1394 - 20:16

  فرماندار جدید شهرستان چگنی معرفی شد. به گزارش میرملاس ؛ آقای شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دوره چگنی با قدردانی از درمنان فرماندار سابق این شهرستان، قدرت اله ترابی نژاد را به عنوان فرماندار جدید شهرستان چگنی معرفی کرد. ترابی نژاد پیش از این سمت فرمانداری شهرستان پلدختر را […]

 

فرماندار جدید شهرستان چگنی معرفی شد.

به گزارش میرملاس ؛ آقای شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دوره چگنی با قدردانی از درمنان فرماندار سابق این شهرستان، قدرت اله ترابی نژاد را به عنوان فرماندار جدید شهرستان چگنی معرفی کرد. ترابی نژاد پیش از این سمت فرمانداری شهرستان پلدختر را به عهده داشت اما هفته گذشته جای خود را به درمنان فرماندار شهرستان چگنی داد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=75951

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. با سلام و احترام .با تقدیر و تشکر از استاندار محترم و معاونت محترم سیاسی امنیتی استانداری جناب اقای مهندس شاهرخی .ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب اقای مهندس درمنان . انتخاب و انتصاب جناب اقای مهندس ترابی نزاد را به عنوان فرماندار دوره چگنی که نشان از لیاقت و شایستگی ایشان میباشد از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض مینمایم و امیدوارم انتخاب ایشان برای شهرستان دوره چگنی مایه خیر و برکت باشد.

  2. انتصاب جناب آقای مهندس درمنان به سمت فرماندار شهرستان پلدختر که فردی بومی و دلسوز و صبور و مردم دار است و در حوزه شهرستان پلدختر و معمولان قبلا منشا خدمات زیادی در بخشداری معمولان بوده را نشانی از تدبیر و امید به آینده این شهرستان محروم میدانیم و لازم است از دست اندرکاران خاصه جناب استاندار و معاونت سیاسی کمال سپاس را داریم.

  3. از استاندار محترم بخاطر انتصاب برادر ارزشی و همسو با دولت تدبیر و امید جناب مهندس قدرت اله ترابی نژاد را صمیمانه تبریک عرض می کنم./.

  4. منم به نوبه خودم انتصابات فرماندار شهرستان دوره چگنی مهندس ترابی نژاد وفرماندار پلدختر مهندس درمنان را به ایشان و مردم شریف ای شهرستان ها تبریک میگویم و امیدوارم که برای این مردم نجیب و شریف منشا خیر باشند و همچنین تشکر ویژه از زحمات ۲۱ ماهه مهندس درمنان در شهرستان دوره چگنی

    قهرمانی مشاور معاونت سیاسی و امنیتی و

    رییس ستاد تدبیر و امید شهرستان چگنی

  5. با سلام و خداقوت
    این جابجایی!
    چه ربطی با تغییر از وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب دارد. به نظر می رسد یک پارامتر کوچک و قابل اغماض سبب جابجایی شده ورنه این فرماندار برا آن شهرستان و برعکس یک جابجایی فرمالیته است تا یک برنامه.

  6. جناب مهندس ترابی نژاد باسلام انتصاب شما بسمت فرماندار دوره وچگنی را تبریک امید هست با مردم دوست داشتنی آن دیار که مردمانی مهربان و مهمان دوست در حد توان مشکلات عدیده آنها را حل نماید شما که خود روستا زاده آید انتظار دام همان منش را در پیش گرفته و مشکلات جوانان آن دیار را حل نماید

  7. جناب اقای مهندس ترابی نزاد انتصاب جنابعالی را به عنوان فرماندار دوره چگنی که نشان از لیاقت و شایستگی شما میباشد از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض مینمایم و امیدوارم این انتصاب برای شهرستان دوره چگنی مایه خیر و برکت باشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.