تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

کشورهای اسلامی برای مدیریت مکه اجماع کنند/سکوت مدعیان حقوق بشر

  • کد خبر : 76024
  • 05 مهر 1394 - 18:26

   استاندار لرستان با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی باید برای مدیریت مکه اجماع کنند، گفت: امروز مدعیان حقوق بشر در برابر فاجعه منا سکوت کرده اند. به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند ظهر یکشنبه در همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه امروز شاهدیم که آل سعود به جای محافظت از مهمانان خدا با […]

 

 استاندار لرستان با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی باید برای مدیریت مکه اجماع کنند، گفت: امروز مدعیان حقوق بشر در برابر فاجعه منا سکوت کرده اند.

به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند ظهر یکشنبه در همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه امروز شاهدیم که آل سعود به جای محافظت از مهمانان خدا با بی تدبیری خود باعث کشته شدن تعداد زیادی از مسلمانان شده است، اظهار داشت: این درحالیست که این رژیم دلارهای خود را در اختیار داعش قرار می دهد تا چهره زشتی از اسلام نشان دهند.

وی با بیان اینکه امیدواریم کشورهای اسلامی اجماع پیدا کنند تا مدیریت کعبه را با یکدیگر انجام دهند، تصریح کرد: امروز غربی ها و سازمان های مدعی حقوق بشر سکوت کرده و در برابر جان باختن تعداد زیادی از مسلمانان در مکه واکنشی ندارند.

استاندار لرستان در گفتگو با خبرگزاری مهر با تاکید بر اینکه فریضه حج یکی از بزرگترین رویدادهای مذهبی جهان است، افزود: اگر این اتفاق در یک رویداد غیر اسلامی مثل المپیک روی میداد حتما اقدامات بسیاری برای آن صورت می گرفت اما امروز کشورهای دیگر در برابر این حادثه تاسف بار سکوت کرده اند.

بازوند در ادامه سخنان خود به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب در رابطه با این دوران پر از افتخار فرمودند که هفته دفاع مقدس مظهر آرمان خواهی و حماسه است.

وی با بیان اینکه برآیند ایثارگری ها و مقاومت رزمندگان در دوران دفاع مقدس شهادت بود، تصریح کرد: شهادت سرچشمه همه ایستادگی ها، ایثارها و شجاعت ها است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه شهادت سرمایه بزرگ ملت ایران است، افزود: اگر دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس را سرلوحه کار خود قرار دهیم همچنان که در جنگ تحمیلی پیروز شدیم امروز نیز به پیشرفت و توسعه می رسیم.

بازوند با اشاره به اینکه روحیه اعتماد به نفس و خودباوری یکی از دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: امروز نیز باید روحیه خودباوری را برای پیشبرد توسعه کشور به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان یک ظرفیت بزرگ در دوران جنگ تحمیلی بود، تصریح کرد: امروز نیز لازم است این ظرفیت بزرگ به کمک استان بیاید و برای پیشرفت لرستان کمک دهد.

استاندار لرستان تولد بسیج به عنوان یک نیروی بالنده و شجاع را از دیگر دستاوردهای دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: رشد فضایل اخلاقی و معنوی و کسب تجارب بسیار در حوزه های سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی از دیگر دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.