تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

حج امسال تلخ‌ترین حج تاریخ اسلام/ رژیم آل‌سعود در سراشیبی سقوط است

  • کد خبر : 76029
  • 05 مهر 1394 - 18:42

    به گزارش میرملاس ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی عصر امروز در همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس در خرم‌آباد درباره حادثه منا اظهار داشت: تعدادی از هموطنان و هم‌استانی‌ها در سفر الهی و در سرزمین مقدس و امن الهی بر اثر بی‌کفایتی و سوء مدیریت حکام آل‌سعود جان خود را از دست داده‌اند. نماینده ولی […]

 

 

به گزارش میرملاس ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی عصر امروز در همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس در خرم‌آباد درباره حادثه منا اظهار داشت: تعدادی از هموطنان و هم‌استانی‌ها در سفر الهی و در سرزمین مقدس و امن الهی بر اثر بی‌کفایتی و سوء مدیریت حکام آل‌سعود جان خود را از دست داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: اینکه هزاران حاجی در منا و به قصد رمی جمرات جان باختند، تنها نشانگر نالایقی رژیم آل‌سعود است.

میرعمادی در خصوص اداره حرمین شریفه افزود: متاسفانه حکام ظالم آل‌سعود نه خودشان توانایی انجام این وظیفه سنگین را دارند و نه از توانایی سایر کشورهای مسلمان استفاده می‌کنند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: بسیاری از جان‌باختگان حادثه منا کسانی بوده‌اند که بعد از دیدن آسیب و مجروح شدن به وضعیت آن‌ها رسیدگی نشده است.

وی در خصوص پیام این حادثه تلخ اظهار داشت: از دیدگاه بنده این اتفاق نشان‌دهنده این است که حکام و رژیم آل‌سعود در سراشیبی سقوط هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان به تاریخ سرگذشت حکام ظالم رجوع کرد و عنوان داشت: همان‌طور که در تاریخ دیده می‌شود و شما می‌دانید، جنایات و کشتار جمعی در اواخر عمر رژیم منفور پهلوی افزایش یافته بود و همچنین رژیم بعث صدام دست به اقدامات وحشیانه‌ای زد و بعد از مدتی هر دو از بین رفتند.

میرعمادی به استفاده از بمب‌های شیمیایی در حلبچه اشاره کرد و یادآور شد: یکی از جنایات فراموش نشدنی صدام ظالم به کار بردن و بمباران شیمیایی در حلبچه و در دوران نبرد حق علیه  باطل است.

امام جمعه خرم‌آباد تاکید کرد: همین اقدامات صدام نشان از قرار گرفتن رژیم بعث در سراشیبی و نابودی آن داشت و همین‌طور نیز شد.

وی در ادامه در باره نابودی رژیم آل‌سعود خاطرنشان کرد: امروز نیز این وعده الهی در خصوص رژیم نالایق و ظالم آل‌سعود تحقق می‌یابد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: زمانی که یک مشت جوان بی‌تجربه و ناپخته به روی کار آمدند، جز جنایت و قتل‌ و عام مردم بی‌دفاع و مظلوم کاری ندارند.

میرعمادی در خصوص خشونت رژیم آل‌سعود گفت: همه دنیا چه مسلمان و چه غیرمسلمان از آنان خواستند که در ماه مبارک رمضان با نگه‌داشتن حرمت این ماه دست از تعرض بردارد، ولی آن‌ها اعتنایی به این خواسته نکردند.

امام جمعه خرم‌آباد تاکید کرد: حج امسال تلخ‌ترین حج در طول تاریخ اسلام بوده است و سابقه نداشته است که این همه اتفاق و حادثه در مناسک حج رخ دهد.

وی به آتش گرفتن چادر مصری‌ها در منا و افتادن بالابر در مسجدالحرام اشاره کرد و گفت: رژیم آل‌سعود با این وضعیت فجیع تفکر خشک وهابیت خودشان را نشان دادند و گفتند، سقوط جرثقیل نشانه تعظیم آن در برابر خانه کعبه بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد: رژیم آل‌سعود لیاقت ندارد و این سرزمین مقدس باید توسط مسلمانان اداره شود.

میرعمادی افزود: زیارت خانه خدا حق مسلمانان است و آل‌سعود نباید دخالتی در حرمین شریفه داشته باشد.

امام جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: اگر این دلارهای نفتی در شهرهای مکه و مدینه نباشد و تنها تاثیر معنوی حق وجود داشته باشد، ما شاهد این جنایات نیستیم.

وی در خصوص اینکه رژیم آل‌سعود خواسته است که آمار کشته شدگان اعلام نشود، گفت: با اعلام نشدن آمار کشتگان چیزی از جنایات این رژیم ظالم کم نمی‌شود./فارس

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76029

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مرگ بر آل سعود خائن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.