تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

سردار کشکولی : حرمین شریفین باید از دست حاکمان جور و ستم خارج شود

  • کد خبر : 76036
  • 05 مهر 1394 - 19:38

    به گزارش میرملاس ، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در همایش بسیجیان و پیشکسوتان دفاع مقدس که به مناسبت هفته دفاع مقدس در خرم‌آباد برگزار شد، با تسلیت به خانواده‌های حاجیان فاجعه منا اظهار داشت: این حادثه ناشی از بی‌تدبیری و بی‌کفایتی آل‌سعود است و متأسفانه امروز دو قبله مسلمانان جهان یعنی بیت‌المقدس و […]

 

 

به گزارش میرملاس ، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در همایش بسیجیان و پیشکسوتان دفاع مقدس که به مناسبت هفته دفاع مقدس در خرم‌آباد برگزار شد، با تسلیت به خانواده‌های حاجیان فاجعه منا اظهار داشت: این حادثه ناشی از بی‌تدبیری و بی‌کفایتی آل‌سعود است و متأسفانه امروز دو قبله مسلمانان جهان یعنی بیت‌المقدس و مکه مکرمه در دست غاصبان صهیونیسم و وهابی است.

وی ادامه داد: به خاطر قدمت تسلط حاکمان ستمکار بر مکه و مدینه ابتدا باید افکار مؤمنان نسبت به این موضوع روشن شود و سپس اداره حرمین شریفین از اختیار آنها خارج شود و در دست مسلمانان واقعی قرار بگیرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: دفاع مقدس یک منظومه عرفانی است که از هر زاویه و نقطه‌ای موشکافی شود، ساعت‌ها جای بحث و بررسی دارد و درس‌ها و عبرت‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف به ما می‌دهد.

کشکولی به پنجم مهر سالروز عملیات شکست حصر آبادان اشاره و تصریح کرد: این عملیات در بدترین شرایط سیاسی، اجتماعی و امنیتی کشور انجام شد، به نحوی که سه ماه قبل از آن کشور ایران با خیانت بنی‌صدر و دست به یکی شدن با منافقان و شهادت مظلومانه شهید رجایی و انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رئیس جمهور سه دوره مدیریتی را شاهد بود و همزمان عملیات‌های ارتش جواب نداده بود و ارتش بعث صدام در جنگ تمام عیار با ما بود.

وی متذکر شد: در چنین شرایطی عملیات شکستن حصر آبادان با موفقیت انجام شد که درس‌های فراوانی برای ما دارد؛ از جمله اطاعت از فرمان امام برای شکستن حصر آبادان در هر شرایطی و به وجود آمدن وحدت، همدلی و انجام عملیات مشترک توسط سپاه و ارتش بود که برای نخستین‌بار از فنون و طراحی‌های بومی برای انجام این عملیات استفاده و به الگویی برای عملیات‌های بعدی تبدیل شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تبیین کرد: عملیات شکستن حصر آبادان نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بود که نشان داد با همدلی، وحدت، اطاعت و پیروی از فرمان ولایت می‌توانیم به موفقیت برسیم.

کشکولی بیان کرد: ملت مقاوم و ایثارگر ایران توانست دشمن را از مرحله جنگ دفاعی به امنیتی و از امنیتی به اقتصادی بکشاند که به لطف مقاومت مردم و هوشیاری مقام معظم رهبری در عرصه اقتصادی نیز دشمن با اعتراف به بی‌تأثیر بودن تحریم‌ها از موضع خود عقب‌نشینی کرد و امروز به جنگ در عرصه فرهنگی و سیاسی روی آورده است.

وی یادآور شد: در فتنه ۸۸ مردم آگاه و بابصیر ایران اسلامی در کمتر از هشت ماه توانستند موج فتنه را به طور کامل از بین ببرند.

این مسئول اضافه کرد: فتنه ۸۸ با وجود هزینه‌هایی که برای کشور داشت درس‌ها و عبرت‌های زیادی نیز برای ما داشت.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پایان گفتمان مقاومت را زمینه‌ساز دفاع از ارزش‌های انقلاب و تحقق منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: در موضوع اقتصادی نیز باید به اقتصاد مقاومتی توجه ویژه شود و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی اقتصاد داخلی را تقویت کنیم تا در هر شرایطی به بیگانگان وابسته نباشیم./ فارس

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76036

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام سردار
    قلب تک تک ملت ایران اسلامی مالامال غم فراق هم وطنانی است که مظلومانه و بدلیل بی تدبیری رژیم منحوس آل سعود تا عرش پرکشیده اند ، به امید روزی که آلاله های روییده از خون فرزندان یمن ، عراق ، سوریه و… ریشه پوسیده آین رژیم خون آشام را بخشکاند.

  2. سلام ،زنده وپایدارباشیدسردار.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.