تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

” آشناهای غریب” در نهمین نمایشگاه کتاب لرستان نقد می‌شود

  • کد خبر : 76168
  • 06 مهر 1394 - 18:46

    به گزارش میرملاس ؛  محمدتقی عزیزیان، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  اظهارداشت: نقد کتاب« آشناهای غریب» نوشته میثم بیرانوند با موضوع یادنامه شهدای بیرانشهر و در قالب یادنامه شامل زندگی‌نامه و اسنادی از شهدا است، سه‌شنبه ساعت ۱۷ در نمایشگاه کتاب واقع در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی خرم‌آباد انجام می‌شود. وی افزود: این مراسم با […]

 

94227824

 

به گزارش میرملاس ؛  محمدتقی عزیزیان، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  اظهارداشت: نقد کتاب« آشناهای غریب» نوشته میثم بیرانوند با موضوع یادنامه شهدای بیرانشهر و در قالب یادنامه شامل زندگی‌نامه و اسنادی از شهدا است، سه‌شنبه ساعت ۱۷ در نمایشگاه کتاب واقع در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی خرم‌آباد انجام می‌شود.

وی افزود: این مراسم با همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ارشاد اسلامی استان با حضور مخاطبان و به‌صورت میزگرد رادیویی و با حضور مدیرکل ارشاد اسلامی و معاونان ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به اینکه این دومین نقد کتاب در نهمین نمایشگاه کتاب است، بیان کرد: نقد کتاب مهمان‌هایی با کفش‌های لنگه‌به‌لنگه نیز با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، کتابخانه‌های عمومی استان  و ارشاد اسلامی در روز گذشته با حضور ۶۰ نفر از علاقه‌مندان انجام شد.

وی عنوان کرد: این کتاب نوشته اسماعیل الله‌دادی و محمد دهریزی شامل ۳۰ داستان کوتاه با موضوع ادبیات داستانی دفاع مقدس در قالب طنز بود که توسط هیئت‌داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.

عزیزیان تصریح کرد: ازجمله نقدهای وارد به این کتاب همخوان نبودن طرح جلد و محتوا، بینابین نبودن برخی از طنزها و با توجه به اینکه نوجوانان مخاطب این کتاب بودند چند داستانک متناسب با این رده سنی نبود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76168

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.