- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سرمایه گذاری اقتصادی، مسائل امنیتی را کاهش می دهد

 IMAGE11443436390852 [1]

 

به گزارش میرملاس ؛  سردار “محمد قنبری” در نشست با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان، ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان رئیس این سازمان، با اشاره به اینکه مردم استان مطیع نظام و انقلاب هستند و لیاقت خدمت بیشتری دارند، گفت: مسئولان بیش از این باید خدمت خالصانه به مردم ارائه دهند.

وی با اعلام آمادگی و حمایت صد درصدی پلیس لرستان از سرمایه گذاران استان، اظهار داشت: با سرمایه گذاری و ایجاد زمینه های اشتغال در استان، بخش عمده ای از مسائل حوزه امنیت نیز مرتفع می شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه اعتماد مردم و مسئولان به پلیس، ناشی از خدمت صادقانه و خالصانه است، بر همدلی و تعامل گسترده پلیس با سایر نهادها و استفاده از مشارکت همگانی، تاکید کرد.

در ادامه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، مهندس”محمدرضا صفی خانی” با تقدیر از فرمانده انتظامی استان لرستان سردار “محمد قنبری” و مجموعه این فرماندهی در خصوص ایجاد امنیت در توسعه اقتصادی استان، بر همدلی و مشارکت مسئولان در خدمت رسانی به مردم، تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت با رشد توسعه و اقتصاد مردم ارتباط مستقیم دارد، گفت: سرمایه گذاری در استان با ایجاد امنیت امکان پذیر است و خوشبختانه با تلاش شبانه روزی مجموعه عوامل انتظامی استان، احساس امنیت مورد نظر ایجاد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت به نقش پلیس در ایجاد احساس امنیت و آرامش اشاره کرد و افزود: عملکرد پلیس از نگاه مردم در ایجاد احساس امنیت، نقش بسزایی دارد.

وی با بیان این که امنیت، شالوده سرمایه گذاری های اجتماعی است، بر ارتقاء آرامش و احساس امنیت، تاکید کرد.

در پایان، فرمانده انتظامی لرستان با اهداءلوح، انتصاب مهندس “محمدرضا صفی خانی “را به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، تبریک گفت./پایگاه خبری پلیس