تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

مرغ گرم با قیمت ۴۷۰۰تومان در همه شهرهای لرستان در حال توزیع است / نظرات شما

  • کد خبر : 7618
  • 08 مرداد 1391 - 17:13

    به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز؛ استاندار لرستان و ریس سازمان صنعت ،معدن و تجارت لرستان با طرح این موضوع که هیچ مشکلی برای عرضه گوشت مرغ با نرخ دولتی وجود ندارد و مرغ گرم با قیمت مصوب در لرستان به صورت سیار درحال توزیع است به دنبال آرام کردن بازار پرتلا طم مرغ […]

 

 

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز؛ استاندار لرستان و ریس سازمان صنعت ،معدن و تجارت لرستان با طرح این موضوع که هیچ مشکلی برای عرضه گوشت مرغ با نرخ دولتی وجود ندارد و مرغ گرم با قیمت مصوب در لرستان به صورت سیار درحال توزیع است به دنبال آرام کردن بازار پرتلا طم مرغ هستند.

میرملاس نیوز؛ بدون اینکه موضع خود را در این خصوص اعلام کند ،طبق خواسته مشترکین پایگاه خبری که خواستار بررسی و انعکاس واقعیات بازار تهیه و توزیع مرغ بوده اند اقدام به انتشار عین سخنان مسولان ذیربط  نموده است، از همین رو انتظار می رود که مصرف کنندگان مرغ  در جای جای استان نظرات تکمیلی خود را در این باره عنوان کنند.

استاندار لرستان گفت: هیچ مشکلی برای عرضه گوشت مرغ با نرخ دولتی در نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در استان وجود ندارد. 

حبیب الله دهمرده در جریان بازدید از نمایشگاه عرضه مستقیم کالا خرم آباد افزود: اداره کل صنعت، معدن و تجارت در این ایام حدود ۷۵ تن مرغ با قیمت مصوب دولتی در نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا توزیع می شود که به راحتی پاسخگوی نیاز متقاضیان است.

وی با دادن این اطمینان به مردم که به زودی در زمینه مرغ هیچ مشکلی نخواهیم داشت گفت: در پی تلاش های دولت و همه مسوولان، مشکلات بخش تولید و عرضه مرغ حل و فصل شده است.

وی اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم ما که موجب کمبود و گرانی مرغ شده بود افزایش قیمت نهادهای دامی بود که این مشکل رفع شده و با حل این مشکل، جوجه ریزی در واحدهای پرورش مرغ کشور به میزان کافی و لازم انجام شده است و به زودی با وفور تولید و عرضه مرغ به بازار قیمت ها تعدیل خواهند شد.

استاندار لرستان ضمن اطمینان به مردم که در حال حاضر هیچ مشکلی برای عرضه مرغ گرم و منجمد با قیمت های تعدیل شده وجود ندارد و میزان تمام نیاز و تقاضا توان عرضه مرغ وجود دارد از اداره صنعت، معدن و تجارت خواست میزان عرضه مرغ را در بازار افزایش دهند.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان نیز در این رابطه گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و تعدیل در بازار، مرغ گرم با قیمت مصوب و به صورت سیار در شهرهای استان توزیع خواهد شد.

حجت الله بیرانوند قیمت مصوب گوشت مرغ گرم ۴۷ هزار ریال عنوان کرد و افزود: توزیع مرغ گرم با قیمت مصوب توسط کانکس هم اکنون در خرم آباد در حال اجرا است .

بیرانوند گفت: حداقل روزانه ۱۰ تن مرغ گرم با قیمت مصوب به صورت سیار و با مدت زمان نامحدود درخرم آباد توزیع می شود.

وی ابراز امیدواری کرد توزیع مرغ گرم به صورت سیار و با قیمت مصوب در سراسر استان اجرا شود.

بیرانوند افزود: با توجه به اینکه افزایش قیمت نهاده ها از از دلایل اصلی افزایش قیمت مرغ است هم اکنون نهاده های مورد نیاز مرغداران با قیمت مصوب در حال توزیع است.

وی قیمت رسمی نهاده ها از جمله سویا را بین هشت هزار و ۳۰۰ ریال و ۹ هزار ریال و قیمت ذرت و جو را نیز چهار هزار و ۱۰۰ ریال عنوان کرد و اظهار داشت: دولت واردات این نهاده را به منظور ایجاد ثبات در قیمت ها تا شب عید پیش بینی کرده و به نظر می رسد مشکلی در این زمینه ایجاد نخواهد شد.

وی گفت: همچنین در تفاهم نامه ای با مرغداران و تشکل های تولید مرغ، در ازای توزیع نهاده میان این واحدها گوشت مرغ به قیمت مصوب از آنان خریداری می شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 38در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۸
  1. خوب است که در بخشها مثل بخش طرهان هم توزیع شود

    • لیلا خانم هم درددیم

      • خانم لیلا و کوشکی گرامی ! اینها آوای دهل است که شنیدنش از دور کمی خوش است… در هیچ جا خبری نیست. یکی دو روز اول در بخش مرکزی و در نمایشگاه (بلانسبت نمایشگاه) به صورت نمادین تعدادی توزیع شد که فکر می کنم تلفات انسانی اش بر اثر شلوغی ، بیشتر از بهره مندی مردم از مرغ ها بود. پس نگران نباشید که چرا مثلن بخشها توزیع نشده یا نمی شود. مرغی بسیار اندک در بازه ی زمانی بسیار اندک توزیع شد و تمام شد و رفت. حالا آش همان آش و کاسه همان کاسه ست. و ما باید منتظر بمانیم ببینیم قیمت مرغ یارانه ای می شود یا کمی پایین می آید که از این پایین آمدن خوشحال شویم. غافل از اینکه این قیمت به زور پایین آمده، قیمت صعود کرده ایست که ما نسبت به قیمت فعلی آن را ارزان می دانیم. از سه هزار به هشت هزار صعود می کند. آن وقت ما خدا را به دعا می نشینیم و مسئولین را به التماس ، که پنج هزار قیمت خوبی ست و شما چقدر مهربانید اگر مرغ را به ما به این قیمت بفروشید. اگر بفروشند. مسئولین اگر این دهل ها را نداشتند چه ریزگردی به سر می گرفتند؟

  2. ادکلن جدید بارایحه مرغ و تخم مرغ به بازار آمد. جهت استفاده درمهمانیها برای دک وپز دادن!!!!!!!!!!!

  3. http://alef.ir/vdcg3x9quak93u4.rpra.html?162767
    اگه مییخوای اینو تو سایتت بزن چیز خوبیه

  4. تا جایی که ما میدونیم طبق امار تلویزیون واردات کل کشور روزی ده تن میباشد چرا به مردم دروغ میگوئید .تازه ما در رومشگان که همچین چیزی ندیدیم الان در حال حاضر مرغ زنده هر کیلو شش هزار تومان به فروش میرسد حالا خودتان قیمت پرکنده اش را حساب کنید به هشت هزار تومان میرسد

    • مگر همه مرغ ها باید وارادتی باشند ؟ آقای قباد عزیز حتی در رومشکان هم تولید مرغ وجود دارد.!!

      • خانم مرغی ! (برای این گفتم خانم ، که مرغ مونث مجازی است. گرچه واقعا حقیقی است) در رومشگان مرغ تولید می شود؟ به چه قیمتی ؟ اصلا با چه امکانات و فرایندی ؟ چه تمهیداتی ؟ بعد اگر این اتفاق می افتد پس کجاست؟ من که یک خروس هستم و چشمم از همه برای دیدن مرغ ها تیز تر است نه در رومشگان مرغ تولیدی دیدم نه در هیچ کجای دیگر

        • آقای امرایی چرا عصبانی شدی ؟ فقط خواستم بگویم اینکه شما گفته اید روزانه ده تن واردات داریم دلیل کافی برای عدم توزیع نمیشود چون غبر از واردات تولید داخل هم داریم درکوهدشت در گراب در کونانی در درب گنبد ….- رومشکان را چون برای شما ملموس تر بود عنوان کردم .

        • جناب آقای خروسی عزیز و گرامی شما بجای قوقولی کردن یه کم بیشر درمورد شهرتون تحقیق کنید! شما میدونید چندتا مرغداری فعال ما فقط اطراف کوهدشت داریم؟ میدونید ما همه روزه چقد از کشتارگاه کوهدشت مرغ میبرن تهران و خارج از استان؟
          قیمت مرغ یه دردیه که تمام کشور رو گرفته و ما هم جدای از قانون کشور نیستیم ولی چرا میشه مسئولین شهرستان حداقل شهرخودمون بی نیاز کنن و بهتر عمل کنن.

  5. هست ولی گیر کی میاد

  6. ایا باور کنیم یا نه

  7. مگم ایا کوهدشت هم توزیع میشه اگه میشه ادرس بدین ممنون میشیم

  8. آقای استاندار محترم همه لرستان فقط خرم اباد نیست وهمه استان هم شهرستانهاش نیستند بخشها وروستاهای استان چی گوشت مرغ نخورندیا بخورند کیلویی ۷۰۰۰ بخورن.

    • آقای کوشکی. اتفاقا لرستان همان خرم آباد است. به ما که اینجوری گفتن. وگرنه ما که فرق نمیذاریم بین شهرها. ولی برای ما وقتی تقسیم وظایف کردند گفتند تو آهای دهمرده! تو استاندار خرم آبادی ها . مراقب باش به جاهای دیگه توجهی نشه. مخصوصا کوهدشت

  9. سلام دوستان مادر طرهان بجز مرغ زنده کیلویی ۵۶۰۰تومان چیزی ندیدیم که اگر به نرخ پرکنده حساب شود کیلویی ۸۵۰۰ تومان تمام میشود ودر ضمن توان خرید یک مرغ برای فرزندانم ندارم.

  10. ولله بالله تالله دروغ است منظور استاندار خانه شخصی خودش ومدیرکل صنعت ومعدن می باشد بیایید در شهر۱۵۰هزاری نورآباد بگردید اگر مرغ پرکنده کمتر از ۷۸۰۰تومان گیر آوردید روسیاه ودروغگوی عالمیم خدارا شاهد می گیرم از ابتدای ماه رمضان منتظر این خبر دروغ استاندار ومسئولین می باشم تا شاید مرغ کیلویی ۴۷۰۰پیدا کنم حتی به خرم آباد هم رفتم همه جا آسمان همین رنگ است بچه های ما سحر با نان وپنیر وافطار با نان وخرما تغذیه میکنند به وحدانیت خدا بیش از یک ماه است که طعم مرغ را نچشیده ایم خودم به درک بچه های بیگناهم را چگونه مجاب کنم که مرغ کیلویی ۴۷۰۰می آید مگر این قیمت هم عادلانه است نه به خدا ۴۷۰۰هم گران است چطور شد که در عرض کمتر از ۳ماه ۵۰۰۰تومان به قیمت مرغ اضافه شده است دولت به بن بست اقتصادی رسیده است
    نه بابا در نورآباد از مرغ کمتر از ۷۸۰۰تومانی خبری نیست وبه جای مرغ از تخمش استفاده می کنیم مرغ ارزانی استاندار ومدیر کل صنعت

  11. دراستان خرمآباد فقط توزیع می شود نه درلرستان

  12. ما هنوز مرغ ۷۴۰۰ تومان کمتر ندیده ایم

  13. رانندگان ماشین های حمل مرغ به جلیقه ضد گلوله و اسلحه تجهیز شدند!

  14. مژده مژده !! من دیروز یکشنبه مرغ کیلویی ۶۸۰۰ تومان خریدم .ارزون شده.

  15. توجه توجه توجه
    یه مرغ ۴ کیلویی دارم روزی ۲ تا تخم میذاره.مایلم عوضش کنم با یک ویلا ۵۰۰ متری کنار دریای خزر و یک دستگاه ماشین بی ام وی مدل بالا از دوستانی که مایل به معاوضه میباشند از طریق همین سایت اطلاع دهند.

  16. پلدختر فقط یک بار توزیع شد اون هم مقدار کمی.پلدختر بی یار و یاوره

  17. ما دیروز یه وام مضاربه برای مر غ گرفتیم

  18. گشتیم نبود مرغ عزیز را نگرد نیست

  19. بحث اصلی اینه که خروسها ندارن خرج مرغهارو بدن اونام قهر و ناز میکنن قیمتشونو بالا بردن اما در شگفتم که خروسها کجا قایم شدن که خبری ازشون نیست اقلآ خروس بگیریم شاید مردونگی به خرج بدن و از گرسنگی نجاتمون بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  20. شرم باد مردمانی که بجای اعتراض اینچنین حقیرانه برای خرید مرغ از سر و کول هم بالا می پرن…
    عملکرد دولت و رفتار ملت هر دو شرم آوره. . .

  21. اه مرغ چه واژه ی غریبی یادت به خیر.:-)

    • مرغ اهنگ جدایی سازکرد
      ناگهان ازسفره ام پروازکرد
      ازفراغش قلب بشقابم شکست
      قاشق وچنگال من درغم نشست
      ران وبال وسینه اس یادش بخیر
      قلب چون ایینه اش یادش بخیر
      ای فدای ژامبون رنگین تو
      سوپ های داغ و ان ته چین تو
      درنبودهیکل زیبای تو
      دلخوشم باسنگدان وپای تو
      تخم خودرالااقل ازمانگیر
      تاکه باخاگینه اش گردیم سیر

  22. برات نمرا مرخ ماشینی

    یه تقاص چیه دیری مسینی

    و استاد استاد دورته مگرن

    ریتقت و نرخ طلا مخرن

    و بنز واسکورت جابجا موین

    ئه هتل هیلتون رنجیا موین

    قسمتی از مرخ نامه بود که هرشب ورد زبانم زمزمه میکنم وجاش واقعا خالیه. یادش بخیر

  23. مرغ، آهنگ جدایی ساز کرد
    ناگهان از سفره ام پرواز کرد
    .
    از فراقش قلب بشقابم شکست
    قاشق و چنگال من در غم نشست
    .
    دید او، فیش حقوقم را مگر؟
    کاین چنین از پیش من بگرفت پر!
    .
    مرغکم رفتی تو از پیشم چرا!
    کردی از پیش خودت کیشم چرا!
    .
    ران و بال و سینه ات یادش بخیر
    قلب چون آیینه ات یادش بخیر
    .
    با سس قرمز چه زیبا میشدی
    خوب و دلچسب و دل آرا میشدی
    .
    ای فدای قدقدایت بازگرد
    این دل و جانم فدایت بازگرد
    .
    تخم خود را لااقل از ما نگیر
    تا که با خاگینه اش گردیم سیر…

  24. آقایون مجردها دیگه تموم شد اگه میتونید حالا برید زن بگیرید
    میگن دیگه قراره مرغ مهریه بزارن
    هو هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
    شام مخصوص شب عروسی هم دیگه فقط یه تیکه پوست مرغ میندازن رو زغال تا دودش
    به هرکی و هرجایی که رسید حالشو ببرن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.