- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

بخشی از طرح های نیمه تمام عمرانی باید تا پایان سال به بخش خصوصی واگذار شود

 

   به گزارش میرملاس ؛  هوشنگ بازوند روز دوشنبه در جلسه کارگروه واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی افزود: دولت توان اتمام تمامی طرح های نیمه تمام سال های گذشته را ندارد و بخش خصوصی بهترین و مطمئن ترین راه برای تکمیل این طرح ها است.
وی راه توسعه لرستان را حرکت در مسیر بخش خصوصی دانست و گفت: حضور بخش خصوصی در طرح های نیمه تمام موجب تسریع در روند اتمام طرح ها در کنار افزایش کیفیت می شود.
بازوند همچنین اضافه کرد: دولت به دستگاهها اختیار داده برخی اموال و املاک را فروخته و به احسن تبدیل کنند که متاسفانه تاکنون از این ظرفیت بالا و اختیار ویژه ای که مهیا شده در استان استفاده نشده است.
وی ادامه داد: دستگاهها در رابطه با برخی طرح های اقتصادی مشکلاتی با بانکها دارند که باید این مشکلات را به صورت ویژه در جلسه کارگروه واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی مطرح و پیگیری کنند.
استاندار لرستان همچنین با تاکید بر برگزاری جلسات منظم این کارگروه گفت: دستگاهها نیز باید هر ماه گزارش واگذاری طرح های خود به بخش خصوصی را به کارگروه ارائه دهند.
بازوند تصریح کرد: در این راستا کمیته ای متشکل رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، مدیر کل امور اقتصادی استانداری، مدیر کل راه و شهرسازی ، مدیر کل امور شهری و شوراهای اسلامی استان با حضور نماینده بانکها و دستگاههای ذیربط هر ۱۵ روز تشکیل جلسه دهد تا پیش از پایان سالجاری بخشی از طرح های عمرانی به بخش خصوصی واگذار شود./ایرنا