تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

اجساد ۱۳ جانباخته لرستانی فاجعه منا وارد کشور می شوند

  • کد خبر : 76234
  • 08 مهر 1394 - 2:38

    – جانشین مدیر کل حج و زیارت استان لرستان از ورود اجساد ۱۳ جانباخته این استان به کشور خبر داد. سید حمید مصطفایی در گفتگو با  مهر با اشاره به ورود اجساد جانباختگان لرستانی فاجعه منا به کشور و استان اظهار داشت: در این راستا بنا شده که از طریق فرودگاه مهر آباد امشب […]

1845649

 

 

– جانشین مدیر کل حج و زیارت استان لرستان از ورود اجساد ۱۳ جانباخته این استان به کشور خبر داد.

سید حمید مصطفایی در گفتگو با  مهر با اشاره به ورود اجساد جانباختگان لرستانی فاجعه منا به کشور و استان اظهار داشت: در این راستا بنا شده که از طریق فرودگاه مهر آباد امشب یا فرداد تعداد ۱۲۷ نفر از این جانباختگان وارد کشور شوند که از لرستان نیز ۱۳ نفر از طریق این پرواز به کشور وارد می شوند.

وی با بیان اینکه یکی از زائران جان باخته شهرستان بروجرد بر اساس وصیتی که داشته بنا شده اگر مقدور باشد در عربستان دفن شوند گفت: اگر این یک نفر را کسر کنیم تعداد این جانباختگان به ۱۲ نفر خواهد رسید که به کشور و استان وارد می شوند.

جانشین مدیر کل حج و زیارت استان لرستان تصریح کرد: این جانباختگان ظرف امشب یا فرداد از طریق این فرودگاه مهر آباد وارد کشور خواهند شد.

مصطفایی همچنین با بیان اینکه اولین کاروان حجاج لرستانی امشب وارد کشور می شوند گفت: همچنین دومین کاروان حجاج لرستانی که مربوط به شهرستان بروجرد هستند فرداد وارد کشور می شوند.

وی ادامه داد: ما بقی کاروان های حجاج استان نیز بر اساس برنامه زمانبدی شده وارد کشور خواهند شد.

جانشین مدیر کل حج و زیارت استان لرستان با بیان اینکه کل حادثه دیدگان استان لرستان در فاجعه منا ۳۲ نفر بوده اند گفت: تا کنون ۱۹ نفر از زائران لرستانی در این فاجعه جان خود را از دست داده اند.

مصطفایی گفت: همچنین ۱۳ نفر جزء مفقودان این فاجعه هستند که طی چند روز آینده وضعیت آنها مشخص خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76234

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلاک خداوند آل سعود رو لعنت کنه بله وقتی انرژی هسته ای رو دولت تعطیل میکنه قدرت کشورو ضعیف میکنه معلومه که عربستان اینجوری با مسلمانان برخورد میکنه تازه این اولشه بعدها چه بلاهایی سرمون بیارن مردم نباید حج برن تا عربستانیها بفهمن با کی طرفن

    • عزیزم کشته شدگاه ایرانی به قول شما مربوط به تعطیلی انرزی هسته ای است بقیه کشورا چکار کردن که کشته دادن شما که خوب تحلیل می کنید اونا رو هم تحلیل کنید دیگه مرگ بر جهل مرگ بر جاهلیت آل سعود

  2. مرگ بر آل سعود .. مرگ بر آل سعود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.