تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

فرماندار کرج: فاجعه منا سوء مدیریت آل سعود را اثبات کرد

  • کد خبر : 76264
  • 08 مهر 1394 - 19:41

      به گزارش میرملاس ؛ محمدتقی ایرانی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع و تدفین جان باختگان مِنا در فرمانداری کرج افزود: این فاجعه تأسف بار به سبب سوء مدیریت رژیم منحوس آل سعود به وقوع پیوسته که باید در مقام پاسخگویی برآیند.وی با ابراز تسلیت و همدردی به خانواده جان […]

 

81780248-70198977

 

 

به گزارش میرملاس ؛ محمدتقی ایرانی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع و تدفین جان باختگان مِنا در فرمانداری کرج افزود: این فاجعه تأسف بار به سبب سوء مدیریت رژیم منحوس آل سعود به وقوع پیوسته که باید در مقام پاسخگویی برآیند.
وی با ابراز تسلیت و همدردی به خانواده جان باختگان ادامه داد: یک نفر دیگر از حجاج البرزی مصدوم و در بیمارستان بستری بوده که از ۲ نفر جان باخته یک نفر از کاروان کرج و فرد دیگر ساکن شهریار بوده و با کاروانی از کرج به حج مشرف شده بود.
ایرانی اظهار امیدواری کرد که هفت نفر از حاجیان مفقودی جزء مصدومان باشند و شاهد حضور آن ها در کشور باشیم.
وی گفت: برای برگزاری مراسم متمرکز تشییع و تدفین جان باختگان حادثه در شهر کرج اطلاعیه ای توسط نماینده ولی فقیه و استاندار البرز برای مردم استان و خانواده جان باختگان صادر می شود.
ایرانی با اشاره به اینکه با توجه به گسترش این حادثه همان طور که تعدادی از استان های هم جوار البرز از طریق کاروان های این منطقه به حج مشرف شدند احتمال دارد از اهالی استان البرز و کرج نیز توسط کاروان های استان های هم جوار به این سرزمین مشرف شده باشند، افزود: تا این لحظه گزارش و آماری بر این اساس اعلام نشده است.
فرماندار کرج با بیان اینکه مکان برگزاری مراسم تجمع مردمی و تشییع جان باختگان منا به احتمال زیاد در مصلی کرج آغاز و تا امامزاده حسن(ع) کرج ادامه پیدا می کند، یادآور شد: تشییع شهدای غواص بیانگر عظمت مردم استان بود و به طور قطع مردم در مراسم این افراد نیز حضور حداکثری پیدا می کنند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76264

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.