تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

تاکیدفرماندار پلدختر بر برگزاری انتخابات سالم

  • کد خبر : 76267
  • 09 مهر 1394 - 2:39

    فرماندار پلدختر گفت: مهمترین وظیفه مجریان انتخابات ، قانون مداری و اجرای دقیق قانون و نیز صیانت از آرای مردم است و همه باید برای برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند. “نورالدین درمنان” در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان پلدختر افزود: در برگزاری انتخابات وخدمتگذاری به مردم وام دار هیچ فرد […]

15-9-30-175632dsc01625_resize

 

 

فرماندار پلدختر گفت: مهمترین وظیفه مجریان انتخابات ، قانون مداری و اجرای دقیق قانون و نیز صیانت از آرای مردم است و همه باید برای برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند.

“نورالدین درمنان” در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان پلدختر افزود: در برگزاری انتخابات وخدمتگذاری به مردم وام دار هیچ فرد و گروه خاصی نیستم و باید نشان دهیم تنها وامدار نظام جمهوری اسلامی و شهدا هستیم .
وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی گفت: در امر انتخابات برابر قوانین حق نداریم از فرد و کاندیدای خاصی جانبداری کنیم چون بروز این مسئله به اعتماد مردم که پشتوانه نظام است خدشه وارد می کند.
وی افزود: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) میزان رای ملت است و به تعبیر مقام معظم رهبری حق الناس است و شعار دکتر روحانی برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی است که کسی حق ندارد به آن خدشه وارد کند .
وی گفت:بر اساس این راهبردها ، حرکت و اقدام کرده و برای برگزاری انتخاباتی سالم ، پرشور و حداکثری تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.
درمنان بر رعایت اصل بی طرفی مجریان و صیانت از آرای مردم در انتخابات پیش روی امسال تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه هیچ یک از کاندیداهای انتخاباتی را ندارند .
فرماندار پلدختر گفت: جایگاه ما متعلق به نظام جمهوری اسلامی ، شهدا و مردم است و ما حق نداریم این جایگاه که در راس آن رهبر است را هزینه مسایل فرعی کنیم .
وی افزود:باید با حفظ همدلی و همزبانی که رمز موفقیت ما بوده و هست ،حاشیه ها، طایفه بازی و قوم گرایی را کنار گذاشته و با توجه به داشته های خود از طریق اقتصاد مقاومتی به فکرحل و رفع مشکلات مردم باشیم .
وی با بیان این که ،استفاده از همه ظرفیت ها در جهت تحقق برنامه های دولت گامی در جهت خدمت بیشتر به مردم است ،گفت: دولت دکتر روحانی که دولت تدبیر و امید نام گرفته مورد قبول و حمایت مقام معظم رهبری است .
درمنان افزود: این از ظرفیت جهان تشیع است که ۲۲ ماه دیپلمات های ما روی میز مذاکره می نشینند و کار را به خوبی انجام می دهند به طوری که مقام معظم رهبری می فرمایند ، نتیجه هر چه می خواهد باشد ، اجر آنان در پیشگاه خداوند محفوظ است .
فرماندار پلدختر گفت: این پیروزی ها میسر نمی شوند مگر با پایداری و حمایت مردم ، نتیجه مذاکرات یک افتخار ملی ، یک رخداد و پیروزی تاریخی بود و کسی حق خدشه دار کردن آن را ندارد .
وی افزود: همیشه یک پایه نامگذاری سال ها بحث اقتصاد است که مدیران اجرایی باید به این موضوع در راستای معیشت مردم و تورم ورود پیدا کنند که طرح تحول نظام سلامت از ماندگارترین طرح ها بود .
وی با بیان این که مسایل اقتصادی را رونق بدهیم تصریح کرد: با حضور بخش خصوصی و مشارکت مردم و با رعایت شعار سال به موضوع اقتصاد و بحث معیشتی مردم رسیدگی شود .
وی گفت: من به عنوان فرزند کوچک این منطقه افتخار می کنم در سرزمین سلحشوران و رزمندگان و هویزه ثانی که گذرگاه عبرت آمیز تاریخ و اسوه مقاومت و شهادت است خدمت می کنم .
درمنان با بیان این که خدمت در نظام اسلامی یک موهبت و فرصت است، افزود: به صراحت و صداقت عرض می کنم که وامدار هیچ شخص و گروهی نیستم جز این که نماینده و مجری اختصاصی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ، هستم و حق ندارم جایگاه دولت را به خاطر کاندیدایی خدشه دار و به اعتماد و رای مردم آسیب برسانم و کار ما داوری و مجریگری است .
فرماندار پلدختر خطاب به اصحاب رسانه گفت: انتظار دارم که مسایل را مستند و به خوبی رصد کنید ودر راستای شفافیت ، سلامت و حفظ اعتماد مردم در انتخابات کمک کار ما باشید.
وی افزود: باید رسانه ها را عزیز و گرامی داشت و بدون تعارف حتی رسانه های منتقد که انتقاد ممکن است واقعیت باشد که در غیر این صورت هم ممکن است اشتباهی شده باشد.
وی گفت: باید دنبال مسئله خشکسالی و خشک شدن رودخانه کشکان با توجه به کاهش نزولات جوی باشیم و برای کشاورزان حاشیه این رودخانه، چاره اندیشی کنیم .
درمنان افزود: به خاطر این که سرزمین و قشر مولد و کشاورز همچنان شاد و پررونق باشند و برای جلوگیری از حاشیه نشینی باید برنامه ریزی و چاره اندیشی کنیم .
وی به آتش سوزی های اخیر در شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد: مردم به کمک هویت زاگرس بیایند برای حوادث احتمالی ما می توانیم منابع طبیعی را به امکانات اولیه مجهزکنیم .
فرماندار پلدختربا بیان این که به ازای هر هزار هکتار یک محیط بان نیاز است گفت: حتی افراد آموزش دیده و مردم که در این راستا بیشترین کمک را می کنند بعضی از آنها را به بیمه بی نام مجهز کنیم

اسما اسماعیل پور

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76267

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. احسن جناب فرماندارعلاوه بربحث انتخابات که امسال برای تمام جوامع بین الملی حساسه وبامشارکت حداکثری محبوبیت ایران ونظام رابه دنیاثابت کنیم.دربحث محیط بان واقعا صحبت کلیدی اشاره داشتندواقعانیازبه پیگیری داردچون بیشترین جنگلهای ماامسال طعمه حریق شدند . حمیدگراوندشورای اسلامی شهرسرابله ایلام

  2. باعرض سلام وادب براذر مهندس ذرمنان انتصاب بجا وشایسته شما را بعنوان فرماندار تبریک مگوییم

  3. جناب درمنان کمر همت بسته اند وان شاء الله با موضع گیری بهنگام زمینه بروز جفاهای انتخاباتی و آفت های آن را نخواهند داد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.