- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

تاکیدفرماندار پلدختر بر برگزاری انتخابات سالم

15-9-30-175632dsc01625_resize

 

 

فرماندار پلدختر گفت: مهمترین وظیفه مجریان انتخابات ، قانون مداری و اجرای دقیق قانون و نیز صیانت از آرای مردم است و همه باید برای برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند.

“نورالدین درمنان” در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان پلدختر افزود: در برگزاری انتخابات وخدمتگذاری به مردم وام دار هیچ فرد و گروه خاصی نیستم و باید نشان دهیم تنها وامدار نظام جمهوری اسلامی و شهدا هستیم .
وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی گفت: در امر انتخابات برابر قوانین حق نداریم از فرد و کاندیدای خاصی جانبداری کنیم چون بروز این مسئله به اعتماد مردم که پشتوانه نظام است خدشه وارد می کند.
وی افزود: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) میزان رای ملت است و به تعبیر مقام معظم رهبری حق الناس است و شعار دکتر روحانی برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی است که کسی حق ندارد به آن خدشه وارد کند .
وی گفت:بر اساس این راهبردها ، حرکت و اقدام کرده و برای برگزاری انتخاباتی سالم ، پرشور و حداکثری تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.
درمنان بر رعایت اصل بی طرفی مجریان و صیانت از آرای مردم در انتخابات پیش روی امسال تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه هیچ یک از کاندیداهای انتخاباتی را ندارند .
فرماندار پلدختر گفت: جایگاه ما متعلق به نظام جمهوری اسلامی ، شهدا و مردم است و ما حق نداریم این جایگاه که در راس آن رهبر است را هزینه مسایل فرعی کنیم .
وی افزود:باید با حفظ همدلی و همزبانی که رمز موفقیت ما بوده و هست ،حاشیه ها، طایفه بازی و قوم گرایی را کنار گذاشته و با توجه به داشته های خود از طریق اقتصاد مقاومتی به فکرحل و رفع مشکلات مردم باشیم .
وی با بیان این که ،استفاده از همه ظرفیت ها در جهت تحقق برنامه های دولت گامی در جهت خدمت بیشتر به مردم است ،گفت: دولت دکتر روحانی که دولت تدبیر و امید نام گرفته مورد قبول و حمایت مقام معظم رهبری است .
درمنان افزود: این از ظرفیت جهان تشیع است که ۲۲ ماه دیپلمات های ما روی میز مذاکره می نشینند و کار را به خوبی انجام می دهند به طوری که مقام معظم رهبری می فرمایند ، نتیجه هر چه می خواهد باشد ، اجر آنان در پیشگاه خداوند محفوظ است .
فرماندار پلدختر گفت: این پیروزی ها میسر نمی شوند مگر با پایداری و حمایت مردم ، نتیجه مذاکرات یک افتخار ملی ، یک رخداد و پیروزی تاریخی بود و کسی حق خدشه دار کردن آن را ندارد .
وی افزود: همیشه یک پایه نامگذاری سال ها بحث اقتصاد است که مدیران اجرایی باید به این موضوع در راستای معیشت مردم و تورم ورود پیدا کنند که طرح تحول نظام سلامت از ماندگارترین طرح ها بود .
وی با بیان این که مسایل اقتصادی را رونق بدهیم تصریح کرد: با حضور بخش خصوصی و مشارکت مردم و با رعایت شعار سال به موضوع اقتصاد و بحث معیشتی مردم رسیدگی شود .
وی گفت: من به عنوان فرزند کوچک این منطقه افتخار می کنم در سرزمین سلحشوران و رزمندگان و هویزه ثانی که گذرگاه عبرت آمیز تاریخ و اسوه مقاومت و شهادت است خدمت می کنم .
درمنان با بیان این که خدمت در نظام اسلامی یک موهبت و فرصت است، افزود: به صراحت و صداقت عرض می کنم که وامدار هیچ شخص و گروهی نیستم جز این که نماینده و مجری اختصاصی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ، هستم و حق ندارم جایگاه دولت را به خاطر کاندیدایی خدشه دار و به اعتماد و رای مردم آسیب برسانم و کار ما داوری و مجریگری است .
فرماندار پلدختر خطاب به اصحاب رسانه گفت: انتظار دارم که مسایل را مستند و به خوبی رصد کنید ودر راستای شفافیت ، سلامت و حفظ اعتماد مردم در انتخابات کمک کار ما باشید.
وی افزود: باید رسانه ها را عزیز و گرامی داشت و بدون تعارف حتی رسانه های منتقد که انتقاد ممکن است واقعیت باشد که در غیر این صورت هم ممکن است اشتباهی شده باشد.
وی گفت: باید دنبال مسئله خشکسالی و خشک شدن رودخانه کشکان با توجه به کاهش نزولات جوی باشیم و برای کشاورزان حاشیه این رودخانه، چاره اندیشی کنیم .
درمنان افزود: به خاطر این که سرزمین و قشر مولد و کشاورز همچنان شاد و پررونق باشند و برای جلوگیری از حاشیه نشینی باید برنامه ریزی و چاره اندیشی کنیم .
وی به آتش سوزی های اخیر در شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد: مردم به کمک هویت زاگرس بیایند برای حوادث احتمالی ما می توانیم منابع طبیعی را به امکانات اولیه مجهزکنیم .
فرماندار پلدختربا بیان این که به ازای هر هزار هکتار یک محیط بان نیاز است گفت: حتی افراد آموزش دیده و مردم که در این راستا بیشترین کمک را می کنند بعضی از آنها را به بیمه بی نام مجهز کنیم

اسما اسماعیل پور