تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

  • کد خبر : 76273
  • 09 مهر 1394 - 10:59

  کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که تنها ۳۰ سال داشت بر اثر سکته قلبی درگذشت تا اتفاق تلخ دیگری برای فوتبال ایران رقم بخورد. وی یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان سرخپوشان در پانزدهمین دوره لیگ برتر بود.  هادی نوروزی که سالهاست در تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشت و کاپیتان این تیم نیز بود، بامداد امروز پنجشنبه […]

656128_689

 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که تنها ۳۰ سال داشت بر اثر سکته قلبی درگذشت تا اتفاق تلخ دیگری برای فوتبال ایران رقم بخورد. وی یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان سرخپوشان در پانزدهمین دوره لیگ برتر بود.
 هادی نوروزی که سالهاست در تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشت و کاپیتان این تیم نیز بود، بامداد امروز پنجشنبه بر اثر سکته قلبی درگذشت. بنا بر اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس وی ساعت ۴ بامداد امروز در خواب دچار حمله قلبی شد و به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان هم نتوانست مانع از مرگ این بازیکن جوان شود.

این بازیکن که متولد سال ۱۳۶۴ بود قبل از اینکه به تیم فوتبال پرسپولیس بپیوندد عضو تیم پرسپولیس قائمشهر بود و یک سال نیز در تیم فوتبال نفت تهران بازی کرد اما مجددا به پرسپولیس برگشت و بعد از محمد نوری بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را بر بازو بست.

ضایعه درگذشت این بازیکن جوان را به خانواده وی و باشگاه و هواداران پرسپولیس تسلیت می گوییم.

 

 photo_2015-10-10_11-16-31
 
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76273

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 17در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۷
  1. شادی روح اسوه ی اخلاق فوتبال ایران فاتحه

  2. خبر شنیدن درگذشت کاپیتان تیم محبوبم بسیار جانکاه بود.درباورمان نمی گنجد اماطبق آیه انالله وانا الیه راجعون دیر یا زود باید معبود خودرا ملاقات کنیم روحش شاد وخداوند به دختران وهمسرش صبر عنایت فرماید.

  3. کل من علیها فان
    قابل توجه همه، مرگ درکمین همه ماست.باخدا روراست باشیم

  4. خدا حافظ کاپیتان

  5. اسطوره ایران پرواز کرد

  6. روحش شاد

  7. عزاداریم همه مان سی وپنج میلیون ایرانی عزادارشد متعصب خداحافظ

  8. باورش سخته.روحش شاد

  9. خدا رحمتش کنه

  10. روحش با حسین بن علی ع محشور گردد.

  11. روحش شاد

  12. خداحافظ کاپیتان بی حاشیه

  13. شادی روحش صلوات.

  14. خدا رحمتش کند
    روحش شاد

  15. خدا روح هادی نوروزی رو غرق رحمت کنه.بخدا خیلی ناراحت شدم.جوونی محجوب واز لحاظ فنی با سرعتی مثال زدنی

  16. به خدا از ساعات ابتدایی روز پنجشنبه که این خبر رو شنیدم اصلا حال و روز خوبی ندارم دیروز وقتی که از تلوزیون صحنه هایی از تشیع جنازه مرحوم هادی نوروزی پخش میشد با دیدن تصویر پسر و دختر خردسالش و همچنین ناله های همسرش به خدا سنگ هم به گریه می افتاد واقعا دیروز با امدن استقلالیها برای این مراسم و پیامهایی که امروز طرفداران رقیب در شبکه های مجازی درج کرده بودند واقعا دردها را تسکین می داد من خودم طرفدار دو آتیشه پرسپولیسم و اکثریت بازیها و البته اخبار این تیم را روزانه از طریق سایتهای مختلف دنبال می کنم وقتی که من هوادار که فرسنگها از تهران دور هستم حتی یکبار این عزیز را ندیده ام با دیدن خانواده اش در تلوزیون و در تصاویر دنیای مجازی نمی توانم این حادثه را هضم کنم ان پسرک شیش ساله که هروز عصر منتظر اومدن پدرش بود چطور می خواهد با این مسئله کنار بیاید از خداوند بزرگ برای این خانواده پرسپولیسی صبر مسئلت می نمایم واین را بدانند که رفتن هادی نوروزی همه پرسپولیسیها را داغدار کرد . روحش شاد و یادش گرامی باد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.