تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
10

امام جمعه کوهدشت : داوطلبین در تبلیغاتی انتخاباتی خود از شایعه پراکنی و تخریب رقبا خودداری نمایند .

  • کد خبر : 763
  • 17 بهمن 1390 - 17:32

به گزارش میرملاس نیوز ،جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهدشت با حضور کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از جمله حاج آقا شاهرخی قبادی ، الهیار ملکشاهی و کامیاب تیموری در کنار هم برگزار شد . در این جلسه که در دفتر امام جمعه شهرستان کوهدشت برگزار شد حجت الاسلام طهماسبی با مقایسه جمهوری اسلامی با رژیم گذشته گفت : دستاورد های انقلاب اسلامی در تمامی حوزه های سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی واقتصادی …

امام جمعه کوهدشت :

داوطلبین در تبلیغاتی انتخاباتی خود از شایعه پراکنی و تخریب رقبا خودداری نمایند .

به گزارش میرملاس نیوز ،در این جلسه که در دفتر امام جمعه شهرستان کوهدشت برگزار شد حجت الاسلام طهماسبی با مقایسه جمهوری اسلامی با رژیم گذشته گفت : دستاورد های انقلاب اسلامی در تمامی حوزه های سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی واقتصادی مایه مباهات و افتخار است .

وی افزود : امروز مردم در نظام جمهوری اسلامی بیشترین مشارکت را دارند و مردم سالاری مبتنی بر دین به عنوان الگویی به جهانیان عرضه گردیده است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهدشت افزود : گفتمان کاندیداها باید مبتنی بر سه اصل پیشرفت ، عدالت و خدمت که همان گفتمان فرا جناحی است استوار باشد .

حجت الاسلام طهماسبی تضعیف دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را خلاف شرع و حرام دانست و تصریح کرد : داوطلبین در تبلیغاتی انتخاباتی خود از شایعه پراکنی و تخریب رقبا خودداری نمایند .

نادری معاون فرماندار نیز حضور حداکثری مردم در انتخابات را مهمترین هدف و خو استه نظام دانست و گفت : خواست دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه استکبار جهانی کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است و ما نباید این اجازه را به دشمن بدهیم .

و ی در ادامه افزود : تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخاباتی شکوهمند و در کمال ارامش و امنیت اندیشیده شده است .


لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 43در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴۳
  1. سلام
    از اینکه این نامزدهای محترم در کنار هم هستند خوشحالم …

    • عزیزم بقیه جمله را خوردید

    • البته بعضی خودشون برا آیندهیچ طرحی ندارن فقط نامزدهای دیگه رو میکوبن

    • انتخابات تعطیل. حرفشو نزنید فعلا http://www.kalsorkh.blogfa.com
      بشکرانه بارش باران بارش رحمت الهی بارش خیر و برکت که دل دردمندان رنجور را خشنود و شادمان کرد
      سهم هر نفر ۱۰۰ صلوات برمحمد وآل محمد(ص) هدیه به روح امام (ره) و شهیدان والامقام و برای خشنودی بزرگمردی از تبار محمد(ص) تنها منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) که با ظهور و حضورش ما را از این فلاکت و بدبختیها نجات دهد انشاءالله
      اللهم عجل لولیک الفرج بحق محمد و آل الطاهرین (ع) الغوث ادرکنی
      http://www.kalsorkh.blogfa.com

  2. جا دارد این سؤال را از خود بپرسند که آیا قرار بود جمهوری اسلامی به اینجا برسد، و آیا بنیانگذار این نظام هم چنین چشم‌اندازی را برای انقلاب اسلامی و حکومت برآمده از آن ترسیم می‌کرد؟ آیا بنا بود چنین استبدادی حاکم شود و سرنوشت ایران اسلامی به اینجا برسد؟

    پاسخ به این سؤال، سهل و ممتنع است؛ ساده است از این لحاظ که می‌توان به‌مانند تبلیغات یکسویه‌ی صداوسیمایی، امام را همسو و همراه با شیوه‌ی کنونی حاکمیت معرفی کرد و چهره‌ی او را نیز به عملکردهای زشت پس از او آلوده ساخت، و دشوار و بلکه غیر ممکن است، از آن جهت که نمی‌توان از مرزهای زمان و موقعیت به سادگی فراتر رفت و نیز شاید حتی نتوان امام را از آنچه پس از او آمده، به کلی جدا کرد.

    اما دست‌کم یک کار را می‌توان کرد، و آن اینکه سخنان صریح و بی‌پرده‌ی آن فقیه فقید را دوباره خواند؛ شاید از این رهگذر، نسبت او با عملکردهای امروزی ارباب قدرت مشخص شود، تا لااقل بدانیم چگونه است که امروز همه یا اکثر همراهان دیروز امام، با وضع موجود مخالف‌اند و از جور و جفای حاکمیت به فریاد آمده‌اند، و نیز بفهمیم که آیا حاکمان فعلی ایران، ادامه‌دهندگان واقعی راه خمینی‌اند یا غاصبان حکومت و به بیان امام، «نااهلان و نامحرمان» که قرار بود نگذاریم انقلاب به دست آنها بیفتد.

    این سخنان، همگی از امام خمینی است:

    – حکومت اسلامی هیچیک ار انواع حکومت های موجود نیست ؛ مثلا استبدادی نیست که رئیس دولت مستبد و خود رأی باشد ، مال و جان مردم را به بازی بگیرد و در آن به دلخواه دخل و تصرف کند ، هرکس را اراده اش گرفت بکشد و هرکس را خواست انعام کند . . . رسول اکرم (ص) و حضرت امیر المؤمنین(ع) و سایر خلفا هم، چنین اختیاراتی نداشتند. (ولایت فقیه ،ص۵۲)

    – حکومت اسلام حکومت قانون است . در این طرز حکومت ، حاکمیت منحصر به خدا است و قانون فرمان و حکم خدا است. قانون اسلام یا فرمان خدا بر همه افراد و بر دولت اسلامی حکومت تام دارد. (ولایت فقیه،ص۵۳)

    – اسلام مثل حکومت ها ی دیگر نیست . بین حکومت اسلام و حکومت های دیگر فرق های زیادی هست ؛ یکی از آنها این است که حکومت اسلام یک حکومت عادل است . (صحیفه نور،ج۷ص۲۸۴)

    – در این رژیم اسلامی ، الان ما خیلی مسوولیت داریم ؛ مسوولیت بزرگ داریم و آن حفظ آبروی اسلام است. (صحیفه نور،ج۷ص۲۸۵)

    – ما هم که حکومت اسلامی می گوییم ، می خواهیم یک حکومتی باشد که هم دلخواه ملت باشد و هم حکومتی باشد که خدای تبارک وتعالی نسبت به آن بگوید که اینهایی که با تو بیعت کردند با خدا بیعت کردند. (صحیفه نور،ج۳ص۱۱۱)

    – ما یک حکومتی می خواهیم که قانون باشد ، تابع قانون باشد ، نه یک حکومتی که تابع شیطان باشد. (صحیفه نور،ج۳ص۱۱۱)

    – مغرور نشوید که شما فرماندار هستید . این کلمه فرماندار مال وقتی است که فرمان باشد و فرمانبر باشد و برادری نباشد . . . (صحیفه نور،ج۸ص۱۴۵)

    – عهده دار شدن حکومت فی حد ذاته ، شأن و مقامی نیست بلکه وسیله اجرای احکام و برقراری نظام عادلانه اسلام است… و بدیهی است که تصدی حکومت ، بدست آوردن یک وسیله است نه این که یک مقام معنوی باشد ، زیرا اگر یک مقام معنوی بود کسی نمی توانست آن را غصب کند یا رها سازد.(ولایت فقیه ،ص۶۹)

    – موضوع ولایت فقیه مأموریت و انجام وظیفه است . (ولایت فقیه ،ص۶۹)

    – حضرت علی (ع) درباره این که چرا عهده دار کار حکومت شده می فرماید ، برای اینکه حق را برقرار کند و باطل را از میان بردارد . فرمایش امام این است که خدایا تو می دانی ما برای بدست آورد منصب و حکومت قیام نکرده ایم بلکه مقصود ما نجات مظلومین از دست ستمکاران بود ، برای این بود که : « خداوند از علماء تعهد گرفته و آنان را موظف کرده که بر پرخوری و بهره مندی ظالمانه ستمگران و گرسنگی جانکاه ستمدیدگان سکوت ننمایند.» ولایت فقیه ،ص۶۹)

    – اگر پیغمبر یک شخص دیکتاتور بود ، همه از او می ترسیدند ولی دیکتاتوری در کار نیست ، می خواهیم جلوی دیکتاتور را بگیریم. ولایت فقیه ، ولایت بر امور است که نگذارد این امور از مجاری خودش بیرون برود. نظارت کند بر مجلس ، بر رئیس جمهور . . . بر ارتش . . . می خواهیم ضد دیکتاتوری باشد ، ولایت فقیه ضد دیکتاتوری است نه دیکتاتوری. (صحیفه نور،ج۱۰ص۲۹)

    – ما عدالت اسلامی را می خواهیم در این مملکت برقرار کنیم . اسلامی که راضی نمی شود حتی به یک زن یهودی که در پناه اسلام است تعدی بشود . اسلامی که حضرت امیر سلام الله علیه می فرماید: اینکه لشگر آمده است و خلخال را از پای فلان زن یهودی ای که ملحد بوده است درآورده ، چنانچه بمیریم برای ما ملامتی نیست.(صحیفه نور،ج۱۰ص۱۶۹)

    – اسلام بزرگ تمام تبعیض ها را محکوم نموده و برای هیچ گروهی ویژگی خاصی قرار نداده و تقوا و تعهد به اسلام تنها کرامت انسانهاست. (صحیفه نور،ج۱۰ص۱۹۷)

    – اگر دولتی را دیدید که خلاف می کند ، ملت باید به او تودهنی بزند. اگر دستگاه جابری را دید که می خواهد به آنها ظلم کند باید از او شکایت کنند و دادگاهها باید دادخواهی بکنند و اگر نکردند ، خود ملت باید دادخواهی بکند ، برود توی دهن آنها بزند . در جمهوری اسلامی ظلم نیست ، درجمهوری اسلامی زورگویی نیست. . .(صحیفه نور،ج۵ص۲۳۷)

    این جملات، چکیده‌ی دیدگاههای امام راحل درباره نسبت اسلام و ظلم، نسبت قانون مداری و عدالت، نسبت استبداد و ولایت فقیه و نسبت دیکتاتوری با مشکلی پیامبر و ائمه را نشان می‌دهد. آیا امامی که صداوسیمای جمهوری اسلامی امروز به جوانان معرفی می‌کند، با این امام یکی است؟ آیا رفتاری که حاکمیت فعلی با منتقدان خود انجام می‌دهد، بر این آموزه‌ها منطبق است؟ و آیا امروز به آنچه امام می‌خواست، رسیده‌ایم؟

    اگر یک زمانی خلخال از پای یک زن یهودی به ستم بردند، اکنون با ضربه‌ای جان از زنی مسلمان ستانده‌اند. اگر مردن بر ستمی که بر زن یهودی رفت، حق است، بر ستمی اینچنین که بر زنی مسلمان رفت چگونه باید فغان کرد؟ اگر عدالت جاری است، پس چه دلیلی برای آزادی آن حمله‌کننده‌ی جانی است؟ و اگر جنایتی در کار نبوده است، پس چه دلیلی برای دفن شبانه وجود داشته است؟ پس مدعیان پیروی از امام کجا هستند؟ مگر خداوند از علما تعهد نگرفته است که بر ظلمی که بر ستمدیدگان می‌رود، سکوت نکنند؟
    http://www.kalsorkh.blogfa.com

    • آقای گراوند: ایا اظهار نظرهای شما هم نتیجه ی همچین استبدادی است؟؟؟ !!!!هر کسی حق اظهار نظر را دارد ولی فقط فقط از ذهن خودش نه صحبتها و حرفهای ماهواره و بی بی سی. آینده این انقلاب چه شده است؟ ایا جزء این است که هر روز شاهد پیشرفت و سربلندی هرچه بیشتر این انقلاب هستیم؟ همین اظهار نظرها و فضل شما نتیجه ی همین انقلاب عزیز است ، از پدران خود بپرسید استبدا د یعنی چه؟ سری به تاریخ و گذشته ی خود بزنیم،بپرسیم. خیلی دور نه از پدرتان بپرسید

    • حماسه امروز در شهر گراب با استقبال بی نظیری از ملکشاهی بسان استقبال امام در سال ۵۷ در بهشت زهرا بود تکرار انقلاب جدید با رهبری ملکشاهی…… تا دیر نشده بیا گلسرخی

    • حق با شماست موفق باشید.

  3. سعیدجان حرفهای حقی زده ای ،اما نتیجه گیری ات چه عرض کنم.

    • امید است همه مسئولان و مردم وصاحبان منصب و موقعیتهای سیاسی و اجتماعی و کاندیداها وهواداران محترم آنها آن گونه عمل و رفتار کنند که مورد رضای خدا ، و پیرو خط و راه امام (ره ) باشد نه آن گونه عمل کنند که سلیقه خودشان می خواهد

  4. قبادی برنده است الکی خود را اذیت نکنید

  5. آقای کلسرخی باسلام
    مطلبی زیبایی را که طرح نموده اید مقدمه ای در جایی دیگر داشته؟ چراکه اینجا ظاهرا ادامه ای از یک مطلب است. لطفا راهنمایی بفرمایید

    • یعنی خدا وکیلی انتظار داری اینا را از خودش نوشته باشه واقعا که از شما با این زیرکی بعیده

      • با تشکرازسعید کلسرخی احسنت باد
        در جواب اقایان یا خانمهاو منقدان اقا سعید
        آخه بیسوادا شما اصلا متوجه متن شدین و معنا و مفهومشو فهمیدین
        اقای کلسرخی بیانات حضرت امام ره را در مورد ولایت فقیه و جامعه اسلامی و حاکمانش اونهم با ذکر منابع بیان کردن مگر غیر از اینه که با زیبایی تهیه و تنظیمشان کرده و در دید عموم و البته بعضی نا لایق گذاشته@
        چرا بی مورد و هزیان میگویید لطفا کمی در خوندن مطالب دقت نمایید و کسی را بی جهت متهم نکنید

  6. جناب مهرگان ایا حق اینه که از هر روشی برای جذب ارا استفاده کرد………….

  7. اقای گراوند کلسرخی
    ما بهتر از شما میتونیم بگیم ،در هر مقاله ایی و نوشته ایی حداقل مقدمه را دیگه خودمون باید بگیم.لابد شما نیز از همین الان میخوای خودتو نشون بدی و در آینده کاندیدا بشی و بگی من ….
    الان ارزش یگ مقاله یا نوشتار به این نیست که چند نفر به آن رجوع میکنند بلکه به این است که چند نفر از آن بهره میبرند.
    لطفآ شما نیز با این نوشته هات اعصاب ما را خورد نکن.الان دیگه همه مردم اینقدر با سوادند که در مورد یک موضوع میتونند کتاب بنویسند وذهنها آنقدر شکوفا شده اند که میتونند تشخیص بدهند که در پس نوشته های شما چی میگذره و بعدآچی خواهی گفت!
    کسی که مطلبی مینویسد باید با نقد منصفانه ،مشکلی را حل کند وندانم کاری دیگران را به چالش بکشاند
    این چیه داری مینویسی ؟بدون هدف !فقط میخوای هنر مطالب سرهم جمع کنی خودت را نشان دهی!؟لطفآشما نیز با این نوشته های بیخود اعصاب ما را خورد نکن.م….ت…ش…ک…ر

  8. مردم کو هدشت با انتخاب شاهرخی قبادی به پیشرفت و آبادانی کوهدشت رای میدهند.

  9. من هر روز به این سایت سر میزنم .از مسول سایت خواهش میکنم نظرات کلسرخی را ننویس .چون آدم غرض ورضیه

    • با سلام از لطف شما دوست گرامی
      دوست عزیز مبهم نوشتی و نامفهوم .
      لطف کنی در مورد غرض ورزی حقیر توضیحات بیشتری ار ئه کنی ممنون میشم
      باتشکر یا علی مدد

  10. ای مردم بشتابید از قافله حقیقت جا نمونید قبادی صد در صد

  11. ای مردم بدانید که صندلی بهارستان منتظر حاج علی امامی راد است پس بیایید به امامی رای بدهیم چون شاهرخی قبادی فرماندار را از دست داد

    • رد صلاحیت امامی و ملکشاهی را به شما اصولگرایان تبریک میگویم به امید پیروزی حاج آقا قبادی

      • آقای آزادبخت بدان که درج چنین اخباری منجر به کاهش اعتبار سایت خبری شما خواهد شد .لطفا از درج اخباری که موجب شایعه پراکنی می شود خودداری فرمایید

    • بردیا خاک تو سر ت حاج آقاگفت عوض کردن فرماندار در نتیجه ی انتخابات بی تعصیر فقط شیخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  12. فقط حاج علی امامی راد صددر صد

  13. اقیانوس طرحان دوسسسسسسسسسسسسسست داریمممممم

  14. آقای قبادی برنده قطعی انتخابات

  15. امروز که بوه هفت چشمه رفتم ببینم وضع انتخابات چطوره چیزی رو با چشم های خودم دیدم که هرگز باور نمیکردم ۹۸ درصد آرا واقعا به حاج آقا شاهرخی قبادی متعلقه و بقیه نمایندگان ۲ درصد آرا رو شاید داشته باشن

  16. طرفدار ببخشید

  17. فقط قبادی

  18. ما هم قبادی رادوست داریم

  19. قبادی برنده است

  20. سلام آقای گراوند
    بر این مردمی که گذشته خویش را فراموش کرده اند و با این شعارها هر روز و هر بار اشتباهات خود را تکرار می کنند غافل از اینکه چه بر سرشان آمده و می آید ، مرثیه خوانی روا نیست
    آنها در جهل مرکبند

  21. انکه برنده است فقط قبادی

  22. قابل توجه همه ی دوستان :«قطره دریاست، اگر با دریاست، ورنه او قطره و دریا، دریاست». پس بشتابید بسوی دریای خروشان حامیان “حاج علی امامی راد”

  23. حاج آقاشاهرخی قبادی یعنی طوفان

  24. بزرگمردی از نسل بزرگان کونانی همچون نیاکانش برای آبادانی شهرمان می اید پس بر هر کونانی باغیرتی واجب است اورابرگزیند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.