تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

واکنش اصلاح‌طلبان بروجرد به عملکرد نماینده خود در مجلس

  • کد خبر : 76326
  • 11 مهر 1394 - 11:07

    شورای اصلاح‌طلبان بروجرد با صدور بیانیه‌ای از هتاکی نماینده شهر خود به وزیر امور خارجه به شدت انتقاد کرد.  به گزارش میرملاس ، متن این بیانیه به شرح زیر است: انالله وانا الیه راجعون من یخرج من البیته مهاجرا الی الله ورسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله هرساله حدفاصل اعیاد […]

شورای+هماهنگی+اصلاح+طلبان+بروجرد

 

 

شورای اصلاح‌طلبان بروجرد با صدور بیانیه‌ای از هتاکی نماینده شهر خود به وزیر امور خارجه به شدت انتقاد کرد.

 به گزارش میرملاس ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

انالله وانا الیه راجعون من یخرج من البیته مهاجرا الی الله ورسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله

هرساله حدفاصل اعیاد قربان و غدیر روزهای شادکامی شیعیان بالاخص ایرانیان است، شادکامی به یمن خدایی شدن در عید قر بان و حفظ و حراست از آن با ورود به حصن حصین ولایت اهل بیت (ع) در عید غدیر لیکن بین العیدین امسال با وقوع حادثه غم بار و جانکاه عروج عرفانی حجاج خانه خدا در حرم امن الهی و در روز عید قربان و اعلام رسمی جان باختن همه مفقودان حادثه در شب عید غدیر تلخ‌ترین روزهای مسلمانان جهان خاصه شیفتگان مکتب اهل البیت (ع) را رقم زد.

قامت استوار مهاجران الی‌لله در قربانگاه مبارزه با شیاطین ظاهر و باطن به خون نشست و چشمان منتظری که از شوق دیدار رویشان از بارقه امید می‌درخشید‏، غرق حرمان و اشک و ماتم شد. بی‌شک علت‌العلل فاجعه منا چیزی نیست جز بی‌کفایتی آل‌سعود در اداره حرمین شریفین، لذا در این مجال با ابراز هم‌دردی و عرض تسلیت به عموم هموطنان داغدار این مصیبت عظمی بالاخص خانواده‌های عزیز و داغدار حاجیان شهید بروجردی مراتب قدردانی خود را از مواضع مقتدرانه و هشدارهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب به حکام آل‌سعود ابراز داشته و از دولت تدبیر و امید می‌خواهیم با بکارگیری همه توان دستگاه‌های دیپلماسی و امنیتی خود ابعاد شوم این فاجعه تلخ را روشن و در جهت احقاق حقوق شهدای مظلوم منا از هیچ کوششی فروگذار ننماید.

اما آنچه حادثه منا را بیش از پیش به کام مردم فرهیخته بروجرد تلخ نمود سوءاستفاده نماینده منسوب به جبهه پایداری این شهرستان از فضای مبهم و غبارآلود این روزها است.

وی با دست‌آویز قرار دادن بی‌کفایتی حکام آل‌سعود در عدم بازگشت ابدان جان‌باختگان حادثه منا و مرتبط کردن نامعقول آن با حرکت دیپلماتیک وزیر محترم خارجه در حاشیه اجلاس سالانه سازمان ملل متحد از تریبون مقدس مجلس شورای اسلامی که به فرموده حضرت امام (ره) عصاره فضایل ملت است فضیلت‌های اخلاقی را زیر پا نهاده و با هتاکی و ادبیاتی سخیف به وزیر محترم و سختکوش خارجه که همواره مورد تاییدات مقام معظم رهبری است ناجوانمردانه تاخت.

بی‌شک نظارت و اعتراض به رخدادهای گوناگون کشور از حقوق اساسی نمایندگان از جمله نماینده مذکور است و قانون‌گذار مکانیسم‌های مختلفی را برای احقاق این حق تعریف کرده و براین اساس قریب به اتفاق نمایندگان مجلس با بکارگیری اهرم‌های موجود در پی استفاده از پتانسیل دستگاه‌های اجرایی جهت توسعه بیش از پیش حوزه انتخابیه خود است.

نماینده دلواپس بروجرد قریب چهار سال فرصت و پتانسیل نمایندگی شهرستان بروجرد را صرف اعتراض‌های سیاسی و حزبی به دولت تدبیر و امید کرده و این شورا جهت احترام به حقوق نمایندگان سکوت کرد اما از آنجا که فحاشی در قاموس مجلسی که برخاسته از الله‌اکبرها، خون شهیدان و عصاره فضایل ملت متمدن ایران است جایی نداشته و از سوی دیگر در تقابل آشکار با فرموده رهبری عزیز مبنی بر همدلی وهمزبانی است، دیگر سکوت جایز نیست.

ما ضمن محکوم کردن این رفتار ناشایست از سوی کسی که باید فرهنگ و ادب شهر فرزانگان را نمایندگی کند از آنجا که این اقدام را موجب سوءاستفاده بیش از پیش جریان فریب و نیرنگ در بروجرد می‌دانیم در واپسین روزهای دوران نمایندگی وی را متذکر به وظایف خطیر خود در راستای جلوگیری از انحطاط بیش از پیش بروجرد عزیز می‌نماییم. در پایان ضمن ابراز همدردی مجدد با بازماندگان شهیدان والا مقام منا از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و غفران واسعه را مسئلت می‌کنیم.

ایام عزت مستدام
شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان بروجرد

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76326

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 42در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴۲
  1. با شنیدن سخنان این اقا حالم خیلی بد شد واقعا یرای این نماینده مردم متاسفم

    • برودکترویکم هم مطالعه کن تاوظایف نماینده را بفهمی

      • دکتره؟؟؟؟؟؟؟بیرانونددکتره؟؟؟؟؟؟؟؟تراخدادکتره؟؟؟؟؟؟؟؟پس چرااینطوری حرف میزنه؟؟؟!!!!!!!…غلط کردی یعنیییی چه؟؟

      • باسلام وظایف نمایندگی خیلی چیزهاراشامل میشود از دکل نفتی گرفته تا ….ولی ای کاش این نماینده محترم این ادبیات رابکارنمی برد

      • لابد از دید شما یکی از وظایف نماینده مجلس “غلط کرده” هستش.خخخخ.مردم از خنده.خدایی تو چقد مطالعت بالاس.ههههه

  2. احسنت بر عزیزان اصلاح طلب بروجرد

  3. متاسفیم برای نماینده مردم محترم بروجرد

  4. این نامه حرکت بجا و شایسته ایست از اهالی متمدن بروجرد

  5. متاسفم از عدم درک شورای هماهنگی اصلاح طلبان بروجرد که موقعیت شناس ودشمن شناس نیستند .درود بر بیرانوند سرافراز

  6. درود بر بیرانوند نماینده شجاع شهرستان بروجرد
    خدا نگهدارت بو

  7. نماینده مردم درمجلس حق دارددرتمام مسائل کشوردخالت واظهارنظرنمایدلطفا جوسازی بی ارزش وجنجال نکنید بقول بزرگی زنده بادمخالف من …….

    • حق داره درتمامی مسائل وموارددرچارچوب قانون طبق ضوابط وآیین نامه های مجلس اظهارنظرکندنه دخالت بی جاوبی موردبادهن لقی.براتوهم متاسفیم.

  8. درود خدا براین شیر مرد که یاد گار هشت سال ایثار ومقاومت است در ضمن این علاوه بر نماینده بروجرد با حافظ منافع ملی هم باشند اقای که حال بهم میخورد چونکه نتونستی حرفها ی این عزییز را بفهمی

  9. به امید خدا و با انتخاب مردانی اصلح ، اجازه نخواهیم داد اینچنین افرادی نماینده مردم با فرهنگ استان لرستان شوند.

  10. متاسفم از رفتار نماینده بروجرد… باعث خوراک رسانه بیگانگان شده

  11. انشالله مردم نجیب بروجرد در انتخابات اسفندماه جواب این رفتار حتاکانه راخواهند داد

  12. واقعا در شان یک انسان عادی هم نیست .شان یک مسلمان بالاتر از تهمت وتوهین به خادم ملت که اکثر قاطع مردم او را دوست دارند وشبانه روز خدمت می کند .چرا در مورد غارت مملکت فریاد نزدید.روز قیامتی هم هست انصاف داشته باشید.

  13. ضمن عرض تسلیت بمناسبت درگذشت حاجیان فاجعه منا خدمت تمام مردم بروجرد واقعا سخن نماینده شهرمان به وزیر محترم وزارت خارجه خیلی زشت وباعث ناراحتی اکثریت مردم ولایی گردید ایا شما از وزیر محترم بیشتر به فکر انقلاب ومردم هستید؟!واقعا جای تاسف دارد

  14. چرا ایشان این قارت وقورت وعصبانی شدن در دولت احمدی نژاد نداشتندنماینده آزاد نیست که بی اخلاقی وبی حرمتی نسبت به دولتمردان داشته باشدفرمایش امام امت است که می فرمایند که حفظ نظام از اوجب واجبات است حتی از شهید وشهادت نیز اهم تر است انسان بد اخلاق وبد عنق بیش خدواند مهربان جایگاهی ندارد.

  15. درود برشما .بیانیه به موقع بود

  16. رفتارت بسیار زشت بود برادر ایل بزرگ بیرانوبیرانوند این رفتاررامحکوم مینماید

  17. ظریف گردن همه ما ایرانی ها حق دارد یادمان نرود برای رسیدن به توافق هسته ای چه ساعت ها نخوابیدتا دل مردم ایران را شاد کند.من متاسفم اسم نماینده رو این آقا بذاریم.نماینده باید باسوادوالگو برای مردمش باشدنه باعث تشنج جامعه.شما به خاک پای ظریف هم نمیرسید.بابا دست برداریدبجای این حرفابه فکر بیکاری جووناباشید.خداوکیلی رفتید مجلس چه کارخوبی برای شهرتون کردیدتا همشهریانت بهت افتخارکنن

  18. لرستان همیشه باید در مجلس یک نمایده داشته باشد که ورد زبان ها شو

  19. درود بر شرف و غیرت ایرانیت

  20. بخدا نماینده بروجرد حرف حق زد از این دیپلماسی بظاهر قوی کدام آب گرم شده که ما ندیدیم بجز تملق و خود فروشی وزانو زدن در برابر دشمنان کدام امتیاز رو در مقابل بازدید های آژانس و امریکا از سایت های موشکی و هسته ای گرفته ایم که ما ندیدیم بجز یک سری قرداد روی کاغذ با شرکت های اروپایی ما که در ظاهر و واقعیت چیزی ندیدیم مگر دلمان را خوش کنیم و بگوییم کدخدا اوباما جواب سلام ظریف داد بعد از این همه خواهش و تمنا

  21. درود خدا بر حاج بهرام بیرانوند مرحبا به بصیرت حاج بهرام بیرانوند
    خدایا به همه ما بصیرت در شناخت دشمن عنایت بقرما

  22. بین ۲۹۰ نماینده مجلس سه چهار نفر خصوصا” بیرانوند بصیرت دارند چراکه کسانی که بد اخلاقی میکنند به قول این دانشجو بصیرت دارند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  23. درود بر بیرانوند با بصیرت و شجاع .بله غلط اضافه کرده

  24. متاسفم برای بروجرد و نماینده اش ایشان ظریف را به درستی نشناخته است

  25. درودبر حاج بهرام بیرانوند جانباز دفاع مقدس، که چنین شجاعت خودرانشان داده

  26. ما همه ایثار گریم شجاعت این نیست درود بر ظریف قهرمان نماینده هوچی گر بروجرد بهتر از این نیست

  27. رفتار بی ادبانه مورد تایید هیچ کس نیست ظریف محبوب است در قلب مردم است مطمن باش تا ابد جایگاهی دربین مردم نداری بی ادب بی نزاکت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.