تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

افشین چگنی مدیر روابط عمومی شهرداری خرم آباد شد

  • کد خبر : 76386
  • 12 مهر 1394 - 13:31

    به گزارش میرملاس ؛ طی ابلاغ صادره شده از جانب شهردار خرم آباد، افشین چگنی به عنوان مدیر روابط عمومی شهرداری خرم آباد منصوب شد.  یحیی عیدی بیرانوند ، ابلاغ افشین چگنی را به عنوان مدیر روابط عمومی شهرداری خرم آباد صادر و ابلاغ کرد. در این حکم آمده است : برادر ارجمند […]

888

 

 

به گزارش میرملاس ؛ طی ابلاغ صادره شده از جانب شهردار خرم آباد، افشین چگنی به عنوان مدیر روابط عمومی شهرداری خرم آباد منصوب شد.

 یحیی عیدی بیرانوند ، ابلاغ افشین چگنی را به عنوان مدیر روابط عمومی شهرداری خرم آباد صادر و ابلاغ کرد. در این حکم آمده است :

برادر ارجمند جناب آقای افشین چگنی

سلام علیکم

نظر به تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی در امور فرهنگی و هنری به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرم آباد منصوب می گردید.امید است با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود و ایجاد ظرفیت های جدید و با همکاری مستمر با معاونین و مدیران ستادی، اقدامات و فعالیت های شهرداری را به نحو شایسته و بهنگام از طریق رسانه های نوشتاری،شنیداری و دیداری اطلاع رسانی نموده و زمینه لازم را برای انعکاس هنرمندانه فعالیت های مجموعه مدیریت شهری از طریق تعامل موثر با اهالی رسانه و اصحاب جراید و خبرگزاری ها فراهم آورید.

توفیقات روزافزون شما را از خداوند متعال خواهانم.

یحیی عیدی بیرانوند

شهردار خرم آباد

 گفتنی است افشین چگنی با مدرک کارشناسی ادبیات فارسی بیش از ۱۸ سال سابقه خدمت در شهرداری خرم‌آباد را دارد و پیش از این کارمند واحد فرهنگی شهرداری بوده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76386

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. دوست ارزشمندم جناب آقای افشین چگنی انتصاب شایسته حضرتعالی را بعنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرم آباد صمیمانه تبریک عرض مینمایم آرزوی توفیق روزافزون و بهروزی برایتان خواستارم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.