- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

بیرانوند: از بررسی تذکرم در هیأت نظارت بر نمایندگان استقبال می‌کنم

IMG12213895 (1)

 

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اعلام استقبال از بررسی تذکر شفاهی‌اش به وزیر خارجه در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: مشتاقم هرچه سریع‌تر در جلسه این هیأت، جنایات آمریکا را در حق ملت ایران بازگو کنم.

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اظهارنظر عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره بررسی تذکر شفاهی خود به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه بابت دست دادن با باراک‌ اوباما رئیس جمهور آمریکا در راهروی سازمان ملل، گفت: از این شکایت استقبال کرده و به دنبال تریبونی می‌گردم که در آن اهداف و نقشه‌های آمریکا را برای ایران اسلامی افشا کنم.

وی افزود: آقای حیدرپور در مصاحبه خود با یکی از خبرگزاری‌ها عنوان داشته است که شکوائیه‌ای از من بر روی میز بررسی رفتار نمایندگان قرار دارد؛ من از این شکوائیه استقبال می‌کنم و اشتیاق دارم که زودتر جلسه رسیدگی به آن برگزار شود تا جنایات آمریکا در حق ملت ایران از جمله ساقط کردن هواپیمای مسافربری، تحریم چند ساله و ترور دانشمندان هسته‌ای را بازگو کنم.

بیرانوند تصریح کرد: آقای ظریف هم اگر از نحو تذکر شفاهی ما در صحن علنی مجلس شکایتی دارند و می‌خواهند نامه‌ای بنویسند من هم از آن نامه و هم از آن شکایت استقبال می‌کنم.