تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

مصطفی آزادبخت مدیرکل حراست استانداری همدان شد

  • کد خبر : 76419
  • 13 مهر 1394 - 2:35

    به گزارش میرملاس، محمد ناصر نیکبخت صبح امروز در آیین تکریم خدمات و معارفه مدیر کل حراست استانداری همدان، گفت: حراست باید مرجع مراجعات پرسنل و مردم و همه آنهایی که ارتباط پیدا می کنند، باشد و باید طوری ساماندهی شود که پرسنل و مراجعین احساس کنند به جایی می روند که مشاوره […]

IMG_9658 [800x600]

 

 

به گزارش میرملاس، محمد ناصر نیکبخت صبح امروز در آیین تکریم خدمات و معارفه مدیر کل حراست استانداری همدان، گفت: حراست باید مرجع مراجعات پرسنل و مردم و همه آنهایی که ارتباط پیدا می کنند، باشد و باید طوری ساماندهی شود که پرسنل و مراجعین احساس کنند به جایی می روند که مشاوره بگیرند و به آنها آسیبی نمی رسد.

وی افزود: در سال انتخابات، سلامت و امنیت و روند و گردش کار انتخابات برای دولت بسیار مهم است تا بتواند امانتداری مجریان و سلامت انتخابات را به اثبات برساند.

استاندار با تقدیر از وفاداری، دلسوزی، صداقت و ژرف نگری فرماندار سابق ملایر و مدیر کل سابق حراست استانداری، ادامه داد: هر دو مدیرانی شایسته و لایق برای نظام هستند و این تغییر بنا به مصلحت و تقویت حراست استانداری در سال انتخابات انجام می شود و هیچ دلیلی مبنی بر نبود عزم خدمت و شایستگی این مدیران در این تغییرات موثر نبوده است.

نیکبخت اضافه کرد: با توجه به مصلحت و تجربه خوب انتخاباتی آزاد بخت، تصمیم به استفاده از وی در اداره کل حراست گرفته شد تا بخوبی انتخابات را مجری باشیم وموجبات سلامت و امنیت انتخابات را به نحوی شایسته که خواسته مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است، فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: گستره انتخابات و سایر موارد این انتظار را از اداره کل حراست ایجاد می کند که بتواند در سطح شهرستان ها و مرکز استان نقش بیشتری داشته باشد.

استاندار در پایان با تقدیر از زحمات و تلاشهای ضرغام احمدوند در طی تصدی مدیر کلی حراست استانداری همدان ، مصطفی آزادبخت را به عنوان سرپرست اداره کل حراست استانداری  و ضرغام احمدوند را به عنوان مشاور استاندار معرفی کرد.

در این نشست که با حضور مدیران ستادی استانداری تشکیل شده بود، مدیر کل سابق حراست استانداری گزارشی کوتاه از عملکرد ۴ ساله این اداره کل ارائه کرد و سرپرست جدید این اداره کل از اهداف و برنامه های خود سخن گفت.

 

27478IMG_9613 [800x600]

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76419

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 26در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۲۴
  1. انتصاب حاج مصطفی ازاد بخت را به فال نیک میگیریم انشاالله بتواند فضای بازتری در استانداری همدان بازشود

  2. تبریک عرض میکنم خدمت شما انشااله موفق باشید

  3. باسلام و تبریک به برادر عزیزمان حاج مصطفی آزادبخت
    ان شاء الله که همچون گذشته منشأ خدمات شایسته باشند
    و با آرزوی توفیق روز افزون برای این نیروی خدوم و تلاشگر

  4. با سلام وعرض تبریک خدمت برادر ارجمند و بزرگوار آقای آزادبخت / از خداوند متعال سلامتی و سر بلندی وعاقبت بخیری ایشان را خواستاریم

  5. باسلام وخسته نباشید خدمت حاج مصطفی آزادبخت عزیز
    ضمن عرض تبریک خدمت شما
    انشالله دراین حوضه خدمتی جدید مانند سایرمدیریت های شما موفق وموید باشید چونکه این قدرت را در شما میبینم ||||||||||||

  6. ضمن عرض سلام وادب واحترام .
    انتصاب بجا وبحق یادگارماندگار شهدا ، فرمانده ایی بی ادعا وبی ریا ، حاج مصطفی آزادبخت را بعنوان مدیرکل حراست استانداری همدان تبریک وتهنیت عرض نموده ، توفیق وسربلندی ایشان وتمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

  7. باسلام وعرض ادب برادر مبارک باشه هرچند باید خودت برا ساختن کوهدشت ورومشکان آماده کنی

  8. برادر گرامی جناب آقای حاج مصطفی آزادبخت

    با سلام واحترام
    انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان مدیرکل حراست استانداری همدان را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

    سوابق ارزشمند جنابعالی در جایگاههای مختلف مدیریت ، نوید بخش حرکتی با آرامش و آسایش بیشتر در خدمت به مردم فهیم ، فرهیخته و شهید پرور استان همدان خواهد بود.

  9. جناب اقای ازادبخت انشا اله موفق باشید

  10. برادر گرامی جناب آقای حاج مصطفی آزادبخت
    با سلام
    انتصاب شایسته حضرتعالی را صمیمانه تبریک عرض نموده امیدوارم که موفق باشید

  11. حاج مصطفی آزادبخت فردی امین و ساعی می باشه انتصاب شایسته ایشان به مردم فهیم استان همدان تبریک عرض می نمایم.قطعاا نتصاب نامبرده منشا خیر و تحول در استانداری همدان خواهد شد..موفق و موید باشین سردار..

  12. برادر آزادبخت
    انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان مدیر کل حراست استانداری همدان را صمیمانه تبریک وتهنیت عرض می نمایم،آرزوی توفیق روز افزون وبهروزی برایتان خواستارم.

  13. جناب آقای آزادبخت

    باسلام

    انشاالله همچون گذشته در این مسئولیت جدید نیز موفق وسربلند باشید

  14. انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را به سمت فوق تبریک عرض نموده و ازخداوند آرزوی توفیق روزافزون تحت توجهات حضرت ولی عصر عج و ضعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت اله خامنه ای (مد ظله العالی) را دارم.

  15. برادر ارزشمند جناب آقای حاج مصطفی آزادبخت
    با سلام
    انتصاب حضرتعالی به عنوان مدیر کل حراست استانداری همدان را صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون حضرتعالی را از درگاه احدیت خواستارم.

  16. شما هم امدید ……

  17. جناب اقای ازادبخت باعرض سلام تحیت
    انتصاب شایسته حضرتعالی را صمیمانه تبریک عرض نموده امیدوارم که موفق باشید

  18. جناب آقای حاج مصطفی آزادبخت
    با سلام و احترام
    انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت مدیر کل حراست استانداری همدان تبریک عرض نموده توفیق روز افزون آنجناب را از خداوند سبحان خواهان و خواستارم % ط

  19. برادر مصطفی آزادبخت امیدوارم همچنان که در جبهه حق علیه باطل دوشادوش شهدای گرانقدر در نبرد با دشمن بعثی پیروز شدید ، در سنگر خدمت به مردم که ولی نعمت مسئولین هستند ظفرمند و سربلند باشید.توفیق روز افزون حضرتعالی را از درگاه خداوند قادر و متعال خواستارم.

  20. جناب آقای آزادبخت
    سلام علیکم
    برادر عزیز و ارزشی بی شک حضور شما در سمت مدیرکل حراست استانداری همدان نشانه شایستگی و لیاقت شماست .
    خدای را امیدوارم همچون گذشته در پناه خداوند متعال موفق و پیروز باشید .

  21. برادر مصطفی آزادبخت امیدوارم همانگونه که در جبهه های حق علیه باطل دوشادوش شهدای والامقام در نبرد با دشمن بعثی پیروز شدید،در سنگر خدمت به مردم که ولی نعمت مسئولین هستند ظفرمند و پیروز باشید.توفیق روز افزون حضرتعالی را از خداوند قادر و متعال خواستارم.

  22. اقای ازادبخت تبریک میگ شما لیاقت بیشتر ازایناداری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.