- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

خانواده دختر فلج خرم‌آبادی مقابل تأمین اجتماعی چادر زدند

1858954

 

 

خانواده ای رو به روی تامین اجتماعی لرستان چادر زده و مدعی هستند که پزشک تامین اجتماعی بدون گرفتن تست اقدام به تزریق آمپول «پنی سیلین» برای دختر آنها کرده و این امر موجب فلج شدن وی شده است.

فرشاد دارابی پدر این دختربچه خرم آبادی در گفتگو با مهر گفت: کارگر ساختمانی هستم و در محله دره گرم خرم آباد سکونت دارم.

وی به فرزند هفت ساله اش اشاره کرد و ادامه داد: روز ۲۶ بهمن ماه سال گذشته کیانا را که تب داشت به درمانگاه شماره سه تامین اجتماعی خرم آباد واقع در روبروی دادگستری بردیم.

دارابی افزود: پزشکی که کیانا را ویزیت کرد دو شربت و یک آمپول پنی سیلین برای او تجویز کرد که بلافاصله از داروخانه همانجا گرفتیم و به تزریقات درمانگاه رفتیم تا آمپول کیانا را تزریق کنند.

وی مدعی شد: درمانگاه بدون تست آمپول را برای فرزند او تزریق کرده است و به محض ترریق آمپول کیانا گفت فلج شدم.

امین بهاروند مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان نیز در این رابطه  با اشاره به اینکه چادر زدن این فرد در روبروی تامین اجتماعی لرستان به علت اعتراض به رای نظام پزشکی است اظهار داشت: در رای نظام پزشکی آمده که تزریق آمپول ارتباطی با فلج شدن فرزند وی نداشته و این امر موجب شده که این فرد در مقابل درب تامین اجتماعی چادر بزند.

 

 

وی با بیان اینکه نظام پزشکی باید پاسخگوی این قضیه باشد و تامین اجتماعی نقشی در این زمینه ندارد گفت: تامین اجتماعی نهایت همکاری را با این خانواده داشته و مدارک و مستندات لازم نیز در زمینه عدم فلج شدن این دختر بچه با تزریق آمپول نیز در تامین اجتماعی موجود است و هر زمان رسانه ها بخواهند آنها را در اختیارشان قرار خواهیم داد.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان مدعی شد: فلج شدن این دختر بچه به دلیل بیماری او بوده و هیچ ارتباطی با تزریق آمپول از سوی درمانگاه تامین اجتماعی ندارد.