تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

رای هیات بدوی در خصوص فلج شدن دختر ۶ ساله لرستانی

  • کد خبر : 76565
  • 16 مهر 1394 - 11:40

    معاونت انتظامی نظام پزشکی شهرستان خرم آباد گفت:بر اساس نظریه هیات بدوی فلج شدن کودک ۶ ساله لرستانی هیچگونه ارتباطی با تزریق آمپول پنی سیلین نداشته است.  کرم یاری روز چهار شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعضای این کمیسیون ۱۳ نفره که متشکل از قاضی دادگستری،نماینده پزشکی قانونی استان،پزشکان متخصص […]

81789178-70214792

 

 

معاونت انتظامی نظام پزشکی شهرستان خرم آباد گفت:بر اساس نظریه هیات بدوی فلج شدن کودک ۶ ساله لرستانی هیچگونه ارتباطی با تزریق آمپول پنی سیلین نداشته است.

 کرم یاری روز چهار شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعضای این کمیسیون ۱۳ نفره که متشکل از قاضی دادگستری،نماینده پزشکی قانونی استان،پزشکان متخصص است پس از بررسی و جمع بندی به این نتیجه رسیده اند که شایعات مبنی بر حساسیت کودک به پنی‎سیلین فلج شدن وی بر اثر تزریق آمپول صحت ندارد. 
وی با اشاره به اینکه نظام پزشکی شهرستان خرم آباد از کارشناسان و شورای حل اختلاف نظام پزشکی نیز کمک گرفته تا این مسئله به صورت دقیق بررسی شود،اظهار داشت:کودک پس از تزریق آمپول به مدت ۲۱ روز نیز در مرکز طبی درمانی مفید تهران بستری بوده است. 
دکتر یاری با بیان اینکه حتی از مرکز طبی مفید تهران خواسته ایم تا اگر دلایل و مدارکی دال بر تزریق آمپول دارند ارائه نمایند، افزود:طبق نظریه پزشکی این مرکز، بررسی های انجام شده و خدمات پاراکلینیکی انجام شده برای کودک اختلالات و عوارض بوجود آمده برای وی به هیچ وجه نمی تواند ناشی از تزریق آمپول پنی سیلین باشد. 
وی با بیان اینکه کودک در ناحیه انتهای کمرو نخاع دارای عارضه است ،اظهار داشت:حتی کمیسیون متشکل از متخصص داروساز،متخصص عفونی نیز موضوع را بررسی کرده است که اتفاق نظر دارند این عوارض نمی تواند ناشی از تزریق آمپول باشد. 
معاونت انتظامی نظام پزشکی شهرستان خرم آباد نیز گفت:جامعه پزشکی استان تمام تلاش خود را برای بهبود و سلامت کودک به کار خواهد گرفت. 
یاری بیان اینکه امروز جلسه ویژه ای با فرماندار شهرستان نیز در این خصوص برگزارشده است ،تصریح کرد:برای حصول اطمینان خانواده کودک فلج شده و افکار عمومی درخواست داده ایم پرونده بررسی بیشتر به هئیت تجدید نظر استان و هئیت عالی کشور ارسال شود. 

این کودک بر اثر بیماری گلودرد به پزشک مراجعه کرده که بعد از معالجه پزشک برای وی تزریق پنی سیلین تجویز شد بعد از تزریق پنی سیلین به کودک، پس از مدتی وی از ناحیه نیم تنه پائین فلج شده و دچار عوارض شده است. 
پس ازبستری شدن این کودک ، شایعاتی مبنی بر علت فلج کودک ۶ ساله خرم آبادی پس از تزریق پنی سیلین در بیمارستان تأمین اجتماعی خرم آباد در سطح شهر پخش شد و حتی خانواده کودک نیز جلوی بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان خرم آباد تحصن کردند و عده ای ناخواسته با دامن زدن به شایعات جامعه پزشکی و تامین اجنماعی را مقصر اعلام دانستند . 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76565

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. چه فرقی به حال دخترک معصوم داره، هر کی مقصر باشه، در هر صورت اون بیچاره شده

  2. در هر صورت همه همکاری کنند که این طفل معصوم بتواند سلامتی خود را بدست آورد

  3. ان شالله که هیت مذکور به عدالت رای داده باشن ،هرچند فرقی به حال این دختر قشنگ نداره ،

  4. خودتون رو بذارید جای خانواده این دختر . واقعا هر مسئولی میتونه کاری به این نداشته باشه که مشکل به چه دلیلی بوده بنابراین بهتره کمک کنن که این دختر بچه زیبا بتونه سلامتیش رو به دست بیاره ،

  5. سلام . این درسی باشد برای دیگران تنبیه وتشویقی باشد. به امید عمل. پیگیری شود

  6. باسلام خدا وکیلی مسولان امر تلاش خودشان رابکنند شاید این دختر معصوم سلامتی خود رابازیابد

  7. دکتر یاری همونه کوهدشت کاندید شده

  8. شماروبه ایام قسم میدم حالا واسه سلامتی این کودک معصوم تلاش خودتون بعمل بیارید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.