- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

اهدای ۲ دستگاه ماشین دیالیز به بیمارستان امام خمینی(ره) توسط حاج لطیف ناصری خیّر کوهدشتی

photo_2015-10-17_14-37-13 [1]

 

وقف سودمندترین توشه آخرت است  

به گزارش اختصاصی میرملاس ؛  حاج لطیف ناصری خیّر کوهدشتی  در یک اقدام خداپسندانه  دو دستگاه ماشین دیالیز fresenius medical care  را  به  بیمارستان امام خمینی ره کوهدشت اهدا نمودند. 

 این دستگاه ها هر کدام به مبلغ ۴۷۵  میلیون ریال( جمعا ۹۵۰ میلیون ریال) در ابتدای سال جاری توسط این خیّر محترم خریداری و پس از طی مراحل قانونی در مهر ماه امسال، نصب و راه اندازی شد. 

دکتر حسن امینی زاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوهدشت ضمن تشکر و قدردانی از این خیّر گرامی گفت: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی ره کوهدشت با ۸ دستگاه ماشین دیالیز و تعداد مراجعه  بیش از ۳۶۵ جلسه در ماه ، به سختی پاسخگوی نیاز این بیماران عزیز بود. زیرا تعدادی از این دستگاه ها قابلیت و کارایی مطلوب  خود را از دست داده بودند و برخی از این دستگاه ها بیش از ۳۰۰۰۰ هزار ساعت کارکرد داشتند.

وی در ادامه گفت: پس از پیگیری های مکرر و عنایت مسئولین محترم دانشگاه علوم پزشکی ، ۴ دستگاه ماشین دیالیز  در اختیار این بیمارستان قرار گرفت. ولی با توجه محدودیت های موجود ، فرسوده بودن برخی دستگاه های این بخش ، نیاز مبرم بیماران و افزایش تعداد آنها ،  از خیرین محترم درخواست کمک شد که حاج لطیف ناصری تعداد دو دستگاه ماشین دیالیز به این بخش اهدا نمودند تا مشکل این عزیزان حل شود. هم اکنون بخش دیالیز این بیمارستان با بازسازی کامل و نصب  دستگاه های جدید در حال خدمت رسانی به بیماران عزیز این شهرستان می باشد. 

شایان ذکر است که حاج لطیف ناصری در گذشته نیز کمک های زیادی به دیگر ارگان ها و ادارات در جهت رفع مشکلات مردم نمودند. 

    

  

photo_2015-10-17_14-37-18 [2]

 

 

photo_2015-10-17_14-37-24 [3]

 

 

photo_2015-10-17_14-37-29 [4]