تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
8

درخشش دانش آموزان لرستانی در مسابقات فرهنگی هنری کشور

  • کد خبر : 76589
  • 16 مهر 1394 - 19:47

  مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: دانش آموزان لرستانی در مسابقات فرهنگی و هنری کشور خوب درخشیدند.به گزارش میرملاس ؛ گودرز کریمی فر ظهر پنجشنبه در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری لرستان آموزش و پرورش را مهمترین مولد انسانی دانست و اظهار داشت: این نهاد با اعتلای عملکرد فرهنگی، […]

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: دانش آموزان لرستانی در مسابقات فرهنگی و هنری کشور خوب درخشیدند.
به گزارش میرملاس ؛ گودرز کریمی فر ظهر پنجشنبه در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری لرستان آموزش و پرورش را مهمترین مولد انسانی دانست و اظهار داشت: این نهاد با اعتلای عملکرد فرهنگی، هنری، علمی و اجتماعی خود می تواند از بروز نابسامانی های اجتماعی جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه فرهنگ مقوله ای وسیع، ظریف، پیچیده و ریشه دار است عنوان کرد: هنر به معنی تجلی ایده ها و نمود خلاقیت هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در گفتگو با خبرگزاری فارس بیان داشت: در عرصه فرهنگی و هنری باید به گونه ای عمل کرد که بتوان خلاقیت، کنجکاوی و پرسش گری را در بین دانش آموزان تقویت کرد.

کریمی فر با اشاره به اینکه اهل فرهنگ و هنر باید همانند اهل عمل فکر کنند ادامه داد: این افراد باید هم فکور بوده و هم عمل گرا باشند تا بتوانند به موفقیت دست یابند.

وی وظیفه اصلی فرهنگیان را خردورزی و اندیشه سازی دانست و گفت: لازمه خردورزی تقویت تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه هیچ چیز با ارزش تر و گران بها تر از فرهنگ و هنر نیست تصریح کرد: باید با خردورزی اندیشه های ناب و انگیزه های قوی را فرهنگسازی و نهادسازی کرد.

کریمی فر کشف استعدادیابی را یکی از سیاست های آموزش و پرورش دانست و عنوان کرد: در حوزه فرهنگی و هنری باید بتوان استعدادهای بالقوه دانش آموزان را به استعدادهای بالفعل تبدیل کرد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش لرستان در مسابقات فرهنگی، هنری کشور خوب درخشید اضافه کرد: دانش آموزان لرستانی در سایر بخش های مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی حضور داشته که در بسیاری از رشته ها حائز کسب رتبه شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بر ضرورت تقویت فرهنگ صبر، امید و صداقت در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری لازم است فرهنگ فرصت سازی را جایگزین فرصت سوزی کرد لذا معلم و دانش آموز باید قدر زمان را بدانند و مدیریت زمان داشته باشند.

کریمی فر تصریح کرد: مربیان پرورشی باید با تقویت فرهنگ پرورشی روحیه معنویت، خودباوری و خداباوری را در دانش آموزان تقویت کنند.

وی با بیان اینکه پدیده شیعه هراسی و اسلام گریزی در بسیاری از کشورها مطرح است عنوان کرد: آموزش و پرورش باید برای معرفت افزایی دینی دانش آموزان و ترویج سیره علوی برنامه داشته باشد و عشق مبتنی بر ولایت را دستور کار سیاست های خود قرار دهد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76589

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. جلسه خوبی بود و می شد بهتر انجام بشه جا دارد از زحمات رییس اداره فرهنگی و هنری استان جناب سلمان موسوی و هنرمند محبوب کوهدشتی جناب مهران غضنفری و فرهنگی محبوب کوهدشت برادر فردین گراوند که به نمایندگی از جامعه فرهیخته فرهنگیان کوهدشت شرف حضور داشتند تشکر و قدردانی نماییم ضمنا حضور هنرمند ارزشی سرکار خانم فاطمه گودرزی بازیگر خوشنام سینمای ایران در این جلسه از حواشی های خوب این اختتامیه بود

    • درود بر دکتر فردین جان گراوند که در تمام برنامه هی فرهنگی حضور دارد این کار شما را به فال نیک میگیریم چون همه یاد گرفتند که در همایش های سیاسی شرکت کنند

  2. جناب دکتر خسته نباشید ،متاسفانه بیشتر مربیان پرورشی به بیکارهای مدرسه تبدیل شدن وفعالیت خود رو بیشتر به گرفتن چند عکس الکی از نماز جماعت های که ساعت ۱۰ صبح برگزار میشه محدود کردن واز برقراری ارتباط با دانش آموزان ناتوان هستن وبه علم روز مسلح نیستن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.