تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

اختتامیه سی و سومین جشنواره مسابقات فرهنگی ، هنری دانش آموزان با حضور “فاطمه گودرزی” در خرم آباد برگزار شد

  • کد خبر : 76624
  • 17 مهر 1394 - 13:17

    مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره مسابقات فرهنگی ، هنری دانش آموزان و فراخوان پرسش مهر ۱۵ریاست جمهوری با حضور هنرمند توانمند لرستانی مقیم تهران و جمعی از مدیران دستگاههای فرهنگی در شهرستان خرم آباد برگزار شد  معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان هم در این جلسه گفت : بالای ۹۰ درصد آثار […]

DSC04018555

 

 

مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره مسابقات فرهنگی ، هنری دانش آموزان و فراخوان پرسش مهر ۱۵ریاست جمهوری با حضور هنرمند توانمند لرستانی مقیم تهران و جمعی از مدیران دستگاههای فرهنگی در شهرستان خرم آباد برگزار شد 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان هم در این جلسه گفت : بالای ۹۰ درصد آثار ارسال شده به جشنواره مسابقات فرهنگی هنری لرستان دارای محتوای ارزشی، دینی و انسانی بود.

 

DSC0398000

 

محسن یوسفوند  با بیان اینکه هنر می تواند ظرفیتی برای انتقال آموزه های دینی و ارزش های انسانی باشد عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند هر فرهنگی که در قالب هنر نگنجد ماندگار نیست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد  : همانگونه که در نمازخانه های مدارس حضور روحانیون برای انتقال آموزه های دینی اثرگذار است یک سرود و یک اثر هنری نیز می تواند چنین اثرگذاری داشته باشد.

یوسفوند به حضور حداکثری دانش آموزان لرستانی در مسابقات فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: مطابق آمار ارائه شده حضور دانش آموزان در این مسابقات نسبت به سال های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: حدود پنج هزار نفر از دانش آموزان لرستانی طی یک ماه برای آمادگی در مسابقات فرهنگی و هنری در اردوگاه آیت الله کمالوند خرم آباد مشغول فعالیت و تمرین بودند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: ۱۰ نفر از دانش آموزان لرستانی در پاسخ به پرسش مهر سال گذشته رئیس جمهور حائز رتبه های اول تا سوم شدند

 

1-10

 

فاطمه گودرزی هنرمند برجسته لرستانی به همراه فرزند هنرمدش پویان گنجی  با حضور در این مراسم ،تلاش ، پشتکار و پیشرفت علمی را لازمه کار هنری برشمرد و گفت : دانش آموزان باید تلاش کنند تا با آمادگی علمی و عملی و انگیزه بالا وارد عرصه هنر شوند

فاطمه گودرزی از حضور خود در این مراسم ابراز رضایت و خوشحالی کرد و گفت: از اینکه می بینم دانش آموزان لرستانی در مسابقات فرهنگی و هنری کشور خوش درخشیده و عناوین مهمی کسب کرده اند خوشحالم.

این بازیگر سینما و تلویزیون کشور موفقیت های جوانان و نوجوانان خطه لرستان در عرصه های فرهنگی و هنری را مایه افتخار خود دانست و افزود: امیدوارم اتفاقات خوبی در عرصه فرهنگ و هنر استان در سال های آینده رخ دهد و شاهد معرفی جوانان لرستان به این عرصه در سطح کشور باشیم.

وی با بیان اینکه لرستان همواره باعث افتخار کشور بوده است یادآور شد: به یاد دارم سال های اول انقلاب تمام اعضای ۶۰ نفره یکی از مدارس این استان در دانشگاه قبول دارند که این حاکی از وجود استعدادهای بی نظیر در این خطه است.

گودرزی عنوان کرد: جوانان و نوجوانان لرستانی برای ورود به عرصه هنر باید از راه های علمی و آکادمیک وارد شوند زیرا تنها در این صورت در این حوزه به موفقیت دست خواهند یافت و احترام آن ها همیشه حفط خواهد شد.

وی عشق و علاقه به حرفه را یکی از پیش شرط های لازم برای ورود به عرصه های هنری دانست و بیان داشت: نوجوانان لرستانی می توانند از طریق شرکت در جشنواره های فیلم کوتاه و آثار ارسال به این جشنواره ها خود را برای ورود به حوزه کارگردانی و بازیگری در سینما و تلویزیون آماده کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جناب اقای کریمی فر مدیر کل محترم اموزش و پرورش استان ایا تشریف فرمایی خانم گودرزی در این همایش برای اداره شما هزینه بردارشته واگه بله چقد بهش پول دادید تا سوال بعد رو پس از جواب شما بپرسم منتظر جواب هستم ؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.