کد خبر : 7665
تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۲:۲۱
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 689 بازدید

اولين جلسه ی هم اندیشی دبيران و همكاران ميرملاس نیوز

                 عكاس : بيات آزادبخت

 

 

 

 

 

 

 

 

 عكاس : بيات آزادبخت

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

نه بابا دیگه مشکلات حله

[پاسخ]

واقع بين پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ مرداد , ۱۳۹۱ ۰۹:۲۶:

فري جان مگه قراره ميرملاس نيوز كه يه سايت شخصيه وبا همت وتلاش بدون چشمداشت چند جوان هنرمند اداره ميشه مشكلات ما را حل كنه ؟ گرچه تاكنون در درمسير شناسايي وطرح وانتقال بخشي از مشكلات موفق بوده است. واقع بين باشيم وباشيد.

[پاسخ]

روزنامه نگار در گفته :

اولا شاید اولین بار باشه که اعضا و همکارای یه سایت خبری – تحلیلی تو لرستان گرد هم جمع میشن و راجع به کارشون بحث و تبادل نظر میکنن بنابراین باید این موضوع رو به فال نیک گرفت . دوما چرا اسامی رو زیر عکسها ننوشتین تا با دوستانتون آشنا بشیم ؟ سوما چرا مشروحی از مجموعه بحثها و تبادل نظرها رو روی سایت نذاشتین تا ماهم از محتوای بحثهاتون باخبر بشیم ؟ چهارما نتیجه و برآیند بحث چی شد ؟
دست آخر اینکه امیدوارم فعالیتهای سایت رو گسترش بدین و منسجم و منظم به پیش برین تا بیش از پیش شاهد موفقیت و پیروزی هاتون باشیم .

[پاسخ]

واقعا عکسهاش خیلی بده

[پاسخ]

همكار پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ مرداد , ۱۳۹۱ ۱۲:۱۵:

عكس تو يكي كه خيلي خوب شده.

[پاسخ]

کشاورز در گفته :

نسبت عکسها با عنوان مثل داستان پوست پیاز و شمشیر بود

[پاسخ]

آزادی در گفته :

یه سوال؟ این جلسه بعد از افطار بوده یا قبل از آن؟

[پاسخ]

امین آزادبخت (مدیر سایت ) پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ مرداد , ۱۳۹۱ ۱۲:۰۶:

دوست عزیز این نشست ساعت 10 شب برگزار شد / البته اگه یه کم توجه کنید از پنجره ها و نور فلاش دوربین عکاس محترم این قضیه کاملا مشخصه.
با سپاس

[پاسخ]

علیپور در گفته :

خسته نباشید
بسیار عالی است
اینگونه گرد هم آیی ها بسیار با ارزش و سودمند است گروهی اهل هنر و فرهنگ و ادب در کنار همدیگر بازده اشان ارزش و برکت است و ای کاش در خیلی از سطوح اجتماعی دیار ما این رخداد تکرار شود
همه این خوبان اصلی ترین دغدغه اشان رهایی این جامعه از دردو رنج و فقر و عقب نگه داشتگی است و آن را با نوع نگاه وهنرخود فریاد می زنند و این گام نخستین و اصل محکمی است که می تواند راهگشا باشد
به امید اینکه تعداد این گرد هم آیی ها و انواع آنها و در، درجه ی بالای کیفیت افزون گردد

[پاسخ]

خودتون رو گذاشتید سر کار

[پاسخ]

دوست در گفته :

چنین جلساتی خیلی خوبه اما 2 نکته
1. عکسها خیلی ناشایانه گرفته شده اند
2. چرا همیشه جلوی اسم امین آزادبخت داخل پرانتز ذکر میشه که مدیر سایت؟!!!!؟؟؟؟؟!!!!

در ضمن با نظرات آقای روزنامه نگار هم موافقم.
راستی آمار بازدید از سایت کجاست؟ یادمه یه روزهایی بود که خیلی روش مانور میدادید.
خوبه که آدم همیشه صادق باشه

[پاسخ]

ارش ازاد پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۰ مرداد , ۱۳۹۱ ۰۱:۱۱:

دوست خوب تو این شهر با این امکانات اینشم بد نیست .شما بهتر بلدی بسم الله این گوی و این میدان

[پاسخ]

واقع بين پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۰ مرداد , ۱۳۹۱ ۱۲:۰۵:

بهتر است افراد به نام خودشان مطلب بنويسند -با اسم ارتش آزاد ازبيخ و بن مخالفم -اقلا اسمت را بگذار قلم آزاد /نظر آزاد …- با نظر ايشون موافقم هركس بهتر بلد است بفرمايد. كنار گود نشستن و داد ردن : لنگش كن خيلي خيلي آسونه ولي كاركردن به قول خواجه “افتاد مشكلها .. چرا خودم مستعارم ؟خب معلومه ديگه موشك جواب موشك=قلم جواب قلم = مستعار جواب مستعار.

[پاسخ]

محمدباقر میرزایی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۰ مرداد , ۱۳۹۱ ۲۱:۴۲:

این “واقع بین” مستعار نیست..؟!

[پاسخ]

من پاسخ در تاريخ شنبه ۱۴ مرداد , ۱۳۹۱ ۱۲:۰۲:

ایشان جناب آقای آزادبخت هستند آرش آزادبخت نه ارتش آزاد که البته آرش هم یک اسم مستعاره بسیار با شخصیت هستند (ایشان باران تخلص می کنن) چرا توهین می کنید این سایت فضای صمیمی داره لطفا” خرابش نکنید……..خواهشا”

[پاسخ]

واقع بين پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۱ ۱۳:۱۸:

واقعيتش را بخواهيد من ارش را ارتش خونده بودم !خدا وكيلي قصد توهين هم دربين نبوده و از اين بابت واقعا متاسفم وعذر خواهي ميكنم . اما دوستان” آرش را بايد با( آ ) نوشت -نه ( ا) درهرصورت واقع بين باشيم وباشيد.

[پاسخ]

ويراستار پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۰ مرداد , ۱۳۹۱ ۱۲:۰۷:

ناشايانه ؟

[پاسخ]

ارش ازاد در گفته :

البته شمام اقای ازادبخت این جلسه رو تو محیطی رسمی تر می گرفتید بهتر بود .چون ببینندگان بهترین ایینه برای دیدن نتیجه زحمات شما هستن به نظرشون احترام بگذارید میدونم که این کارو می کنید. راستی می تونید در مورد تاریخچه ورزش کوهدشت و پیشکسوتان این ورزشها بنویسید هر روز یک ورزش

[پاسخ]

شهروند در گفته :

سایت شما مطالب خوبی داره اما بعضی جاها رنگ وبوی جانبداری از یک شخصیت یا گروه را پر رنگ داره سایت تحلیلی -خبری باید ازاد وبدون چشم داشت باشه -موفق باشید

[پاسخ]

یک شهروند در گفته :

عکسهای بیات ازادبخت خیلی اماتور هست

[پاسخ]

محمدباقر میرزایی قرلیوند در گفته :

ضمن عرض سلام خدمت یاران عزیزم… خطاب به تحریریه محترم باید عرض نمایم که کوچکترین حرکات شما توسط مخاطبان همواره تحلیل می شود و این بدان معناست که مخاطب اینگونه می پندارد که همه ی آنچه شما در صفحه های روزانه ی وبگاهتان میگذارید حتما حامل پیامی است(حذف به قرینه ی ظاهری!)-در این راستا حق با ایشان است. ** نگاره هایی که در این پیغام (خبر!)دیدیم احتمالا حامل پیامی برای مخاطب است** :
برداشت مخاطب می تواند یکی از این گزینه ها و یا شاید همه ی آنها باشد:
1-عزم راسخ مدیران و تحریریه وبگاه در جهت تشکیل جلسات مدون و پیرو آن بالا بردن سطح کیفی مطالب و..
2- معرفی چهره های دوستان از طریق نگاره ها
3- در معرض نمایش قرار دادن بخشی محدودیتهایی که این تیم قوی در مسیرشان با آنها دست وپنجه نرم میکنند.
4-آگاه نمودن مخاطبان درخصوص محتوا و نتایج نشستها
بی شک اکثریت مخاطبان همانگونه که در این برگه دیدیم در مورد گزینه ی سوم اظهارنظر مینمایند.
متاسفانه این خبر و محتویات آن تقریبا ضعیف ترین حرکت شما تابه امروز بوده است،،چراکه تشکیل نشستی با حضور شما بزرگواران نیازمند کمترینه ی امکانات اداری از جمله میز و صندلی اداری و فضایی در شاّن منزلت شما عزیزان بود که البته هرچند به مشکلات موجود تا حدودی واقف هستم،اما این موضوع نباید به این شکل و شمایل رسانه ایی شود. و این را بدانید که تنها مخاطبان شما در گستره ی جغرافیایی کوهدشت عزیز و لرستان ساکن نیستند!.آرایش شما باید جنبه ی ملی و حتی بین المللی داشته باشد.
درمورد گزینه ی چهارم باید عرض کنم اگر خبری اینگونه بدون شرح در صفحه ی اصلی وبگاه برای مخاطبی که احتمالا دنبال کننده ی نشستها میباشد،درج شود و ایشان از وقتی که برای مرور آن صرف نموده خروجی مناسبی دریافت ننماید ، به واقع نوعی اهانت به شعور خود احساس میکند.در این راستا پسخوردی شکننده دریافت مینماید.
پس انتظار می رود با مطالعه ی دقیق نظرات کاربران و اصلاح نقاط ضعف ، شاهد پیشرفت روز افزون این وبگاه باشیم.
############# اعتلای سرزمین پدری ام آرزوی من است###############

[پاسخ]

خیلی خیلی خیلی همت می خواد
در این سنگ اندازی ها وتاریکی ها
حرکت و رو به جلو رفتن
(کامنت ها نا امید کننده هستند……….
کاش کمی هم از نتیجه و بحث ها می نوشتید
هر چند با لبخوانی می شه چیزهایی رو فهمید(شوخی…
دستتون درد نکنه
ما هم تماشاچیان دو آتشه هستیم
که با تمام وجود
برایتان کف می زنیم……

[پاسخ]

اسدالله آزادبخت در گفته :

سلام بر همه ی دوستان هم اندیش

خدا قوت و خسته نباشید . بقول علیپور نازنین (اهل فرهنگ وادب ) دغدغه ای به این زیبایی را با دستان خالی ولی اندیشه ای علمی وپربار بدون چشم داشت در دل دارند و فرهنگ وادب این دیار مدیون همیشگی شماست. همواره دراین مسیر سرفراز باشید.

[پاسخ]

علیپور پاسخ در تاريخ شنبه ۱۴ مرداد , ۱۳۹۱ ۲۱:۲۷:

بی تردید در این پیامتان لطف فراوانی شامل ما شده است
سپاس فراوان

[پاسخ]

من معتقدم

اونایی که عقلانی کامنت نمی نویسن

همونایی هستن که اشغالا رو می ریزن توی کوچه و خیابون.(باور کن بیات!

[پاسخ]

صادق یاری پور پاسخ در تاريخ شنبه ۱۴ مرداد , ۱۳۹۱ ۱۱:۰۳:

دقیقا همینطور است با شما موافقم.

[پاسخ]

من(2) پاسخ در تاريخ شنبه ۱۴ مرداد , ۱۳۹۱ ۱۲:۰۸:

موافقم

[پاسخ]

واقع بين پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۵ مرداد , ۱۳۹۱ ۱۳:۱۹:

من هم همينطور فكر ميكنم.

[پاسخ]

نمردیم و هم اندیشی کوهدشتی رو دیدیم آقای آزادبخت ( دکتر سروش جعلی ) نمی شد این عکس هارو بهتر می گرفتید

[پاسخ]

پیامک پاسخ در تاريخ جمعه ۱۳ مرداد , ۱۳۹۱ ۰۱:۱۶:

آقا سیامک این گوی واین میدان .

[پاسخ]

شهروند پاسخ در تاريخ شنبه ۱۴ مرداد , ۱۳۹۱ ۱۱:۰۷:

چرا؟مگه کوهدشی چشه؟همین شما و امثال شماها هستید که کوهدشت را دست کم میگیرید.هر چند نباید جوابتون را بدم.

[پاسخ]

با سلام خسته نباشيد خدمت دوستان مير ملاسيم -برادران فعال در ميرملاس چند نكته قابل ذكر است كه مي خوام دوستانه خدمتتان عرض كنم اميد است كه دوستانه بپذيريد
1 – نام ميرملاس از قداست خاصي وتاريخش با تاريخ مردان اين ديار گره خورده است سعي كنيم جايگاه و ارزش اين مهم نگه داشته شود و سعي كنيم از ارائه مطالب ابكي خودداري نماييم
2- جلسات و هم انديشي خوب است و اين امر را به شما تبريك مي گويم اما شان يك جلسه بايد رعايت شود در يك محيط مناسب و رسمي نه مثل مراسمات عيد ديدني لم زده در هم و برهم ولباسهي رسمي نه شلخته
3- شما نماد انديشه و افكار و روشنفكران جوان اين شهر هستيد وساير شهرستانها و استانها مطالب شما را مطالعه ميكنند تصاوير شما را مي بينند سعي كنيم مطالب به روز- تنوع در موضوع نويسندگان متعدد نظريات مختلف و نامحدود براي افراد و نه محصور براي چند نفر و
4- در تصاويرتان ازنشان داديد كه از خواهران يا دعوت به عمل نيامده و يا از انديشه انان استفاده نمي كنيد خواهران ااين شهر از توانايي هاي خاصي برخوردارند سعي كنيم آنها را مشاركت بيشتر دهيم تا سايت معتبر ميرملاس معتبرتر باشد

[پاسخ]

مهدی ویسی در گفته :

این آقایونی که میان ایراد میگیرن که چرا محیطش مناسب نیست و یا امکاناتشون کمه توقع نداشته باشن که این جلسه رو در ساختمان کنقرانس برج میلاد برگزار کنن.این آقایون بدون هیچ دستمزد و امکاناتی با دست خالی روز و شب فعالیت میکنن.باید بهشون خسته نباشید گفت

[پاسخ]

نگار آزادبخت در گفته :

دلم گرفت از این همه تیکه و مزه پراکنی های بی مورد.
اما همیشه اینجوری نیست افرادی دیگر هستند که قدردان زحمات شما باشند
این آغاز راهی طولانی است برای فرهنگ سازی و رفتاری منطقی توسط شما
و برخوردی حرفه ایی مقابل نظراتی هرچند بی ربط
ممنون.

[پاسخ]

با سلام وخسته نباشيد . خيلي خوشم اومد عالي بود ولي آقا آزادبخت در ايام انتخابات اين همه باج وخراج از اين نماينده ها گرفتي هر روز سنگ يكيشون به سينه ميزدي حداقل چهار تا صندلي كه 100 تومان هم نميشه ميگرفتي بعد الان هر كسي هم كه بگيري حداقل يه دست لباس رسمي داره و………

[پاسخ]

همیشه پاینده باشید به درازای میرملاس با دغدغه های بیشتر.به امید کوهدشتی آباد و صنعتی

[پاسخ]

واقع بین در گفته :

آقای محمد باقر میرزایی با سلام ” لطفا توجه فرمایید.
دوست گرامی کی گفته واقع بین مستعار نیست؟ من که واقع بین هستم معتقدم افراد باید با نام ونشان مطلب بنویسند اصولا هر کس باید مسئولیت رفتار و گفنار ونوشتار خود را بپذیرد و در پایان مطلب قبلی ام هم گفته ام به دلیل اینکه دوستمان با نام مستعار ارتش آزاد مطلب نوشته من نیز با نام مستعار واقع بین نظرم را نوشته ام .بنده آمادگی دارم درصورت تمایل ارتش آزاد “ودوستان دیگر به صورت دوجانبه با شناسایی کامل وبا درج آدرس اینترنتی نظراتمان را بنویسیم. بازهم تاکیید میکنم واقع بین باشیم وباشید.

[پاسخ]