تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

امام جمعه خرم آباد: گروهک تروریستی داعش زائیده آمریکا و کشورهای وهابی منطقه هستند

  • کد خبر : 76651
  • 18 مهر 1394 - 1:02

    امام جمعه خرم آباد گفت: هدف اصلی آمریکا از آمدن پای میز مذاکره نفوذ به داخل کشور و ضربه زدن به آرمانهای نظام اسلامی است . به گزارش میرملاس ؛ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد افزود: استکبار جهانی با ایجاد نا امنی و بر هم زدن امنیت در […]

 

 

امام جمعه خرم آباد گفت: هدف اصلی آمریکا از آمدن پای میز مذاکره نفوذ به داخل کشور و ضربه زدن به آرمانهای نظام اسلامی است . 
به گزارش میرملاس ؛ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد افزود: استکبار جهانی با ایجاد نا امنی و بر هم زدن امنیت در کشورهای منطقه بدنبال تداوم حضور و سلطه خود در منطقه است.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی گروهک تروریستی داعش را زائیده امریکا و کشورهای وهابی منطقه دانست و افزود: حمایت های بی دریغ آمریکا و عربستان از این گروهک تروریستی موجب شده است تا این گروهک جنایتکاراز محل فروش نفت مناطق تحت اشغال خود تجهیزات پیشرفته ای برای قتل عام مسلمانان منطقه در اختیار بگیرد. 
نماینده ولی فقیه در لرستان دشمنی آمریکا علیه مردم ایران را پایان ناپذیردانست و گفت: اگر کسی فکر می کند با دیدن کدخدا مشکلات کشور حل می شود اشتباه می کند، چرا که مشکلات کشور با اقتصاد مقاومتی و خود کفایی حل می شود.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به حادثه منا گفت: سکوت آمریکا در برابر جانباختن هزاران زائر خانه خدا بیانگر تعمدی بودن و همدستی آل سعود و شیطان بزرگ در این رویداد تلخ است.
خطیب جمعه خرم آباد همچنین از حضور با شکوه مردم لرستان در تشیع پیکر جانباختگان حادثه منا تقدیر کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.