تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

آقامحمدی : راه برای کسانی که آمادگی نوکری آمریکا در ایران را دارند بسته است

  • کد خبر : 76652
  • 18 مهر 1394 - 1:04

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اظهارات رهبر انقلاب در جمع فرماندهان نیروی دریایی سپاه، گفت: راه برای کسانی که آمادگی نوکری آمریکا را دارند در ایران بسته است. ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو بامهر با اشاره به سخنان امروز رهبر انقلاب در […]

1846252

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اظهارات رهبر انقلاب در جمع فرماندهان نیروی دریایی سپاه، گفت: راه برای کسانی که آمادگی نوکری آمریکا را دارند در ایران بسته است.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو بامهر با اشاره به سخنان امروز رهبر انقلاب در جمع فرماندهان نیروی دریایی سپاه، گفت: انقلاب اسلامی همواره در جهت منافع ملت ایران بوده، در حالی که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی این منافع برای آمریکا تعریف شده بود.

وی افزود: صدها مستشار در جایگاه‌های گوناگون در ایران حضور داشتند و کشورمان از لحاظ سیاسی، نظامی و اقتصادی حیات‌خلوت آنها بود. نفت ایران را به چپاول برده و تلاش می‌کردند فرهنگ لیبرالی و ضددینی را در ایران حاکم کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بساط آمریکا را بر هم زد و امام خمینی (ره) با نگرش بی‌نظیر خود در قرن ۱۹، این منافع را به ملت ایران برگرداند که حاصل آن تودهنی خوردن آمریکا بود.

آقامحمدی گفت: امروز آمریکا برای ایجاد شغل یا تامین منافع ملت ایران به دنبال برقراری رابطه با جمهوری اسلامی ایران نیست، بلکه می‌خواهد به ایران برگردد تا آقای ملت ایران باشد و کارگزاران ایرانی نوکران آنها شوند.

وی گفت: اینکه رهبر انقلاب می‌فرمایند «مذاکره با آمریکا ممنوع است به خاطر مضرات بیشماری که دارد و منفعتی که اصلا ندارد» دلیلش این است که ارتباط با آمریکا بدون شک با اهداف خاص است و خیر مردم ایران در آن نیست.

نماینده مردم خرم‌آباد افزود: متاسفانه برخی مسئولان کشورمان در نهایت ساده‌لوحی عمل می‌کنند یا به طور آگاهانه تحت تاثیر نیرنگ آمریکا قرار گرفته، یا به طور ناآگاهانه عامل آمریکا شده‌اند که این همه بر طبل ارتباط با آمریکا می‌کوبند.

آقامحمدی با اشاره به اینکه ارتباط آمریکا راه نجات این ملت نیست، ادامه داد: اینها توان ملت، اندیشمندان و نخبگان کشور را نادیده گرفته و ذلیلانه به دنبال حرف زدن با آمریکا هستند؛ در حالیکه راه به جایی نمی‌برند، جز اینکه برای ملت ایران ایجاد زحمت می‌کنند.

وی گفت: آمریکا قاتل ملت ایران است، بنابراین نمی‌توان قبول کرد که مسئولان جمهوری اسلامی ایران بخواهند با قاتلان این ملت دست دوستی دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: آمریکا به دنبال برقراری ارتباط با ایران است تا صدای عدالت‌خواهی، مقاومت، مردانگی و شجاعت را خفه کرده و فرهنگ نوکرپروری را در ایران رواج دهد.

این نماینده مجلس با اشاره به سخنان رهبری درباره اینکه مذاکره با آمریکا فرق دارد با مذاکره با دولتی که نه چنان امکانات و نه چنان انگیزه‌ای دارد، ادامه داد: برخی عنوان می‌کنند که بین آمریکا و کشورهایی همچون چین و روسیه تفاوتی وجود ندارد، اما سخنان رهبر انقلاب پاسخ کسانی است که زمانی انقلابی بودند، اما به نظر می‌رسد از ادامه راه خسته شده یا رانت و رفاه‌طلبی آنها را به وضعی رسانده که پشت به ارزش‌های انقلاب کرده‌اند.

آقامحمدی تصریح کرد: اینکه گفته شود آمریکا هم مثل سایر کشورهاست، بیرون آمدن از فرهنگ انقلابی یا درک نادرست داشتن از سیاست‌های کشورهای مختلف است، چرا که آمریکا فقط به دنبال نفوذ در ایران است؛ این همان چیزی است که رهبر انقلاب هم بر آن تاکید کرده‌اند.

این نماینده مجلس یادآور شد: اگر برخی آمادگی نوکری آمریکا را دارند، برای آنها راه در ایران بسته است، اما می‌توانند به آمریکا دست دوستی داده و حتی در و پنجره اتاق اوباما را هم دستمال بکشند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76652

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. دوران شماافراطیها بسرآمده اسفندماه درانتظارشماهاست.

  2. افسوس دیگه بیش از این عقلمون قد نمیده

  3. توسیری وازگرسنه خبرنداری!باترفندوتزویروتطمیع دیگه مردم گول افراطیون رانخواهند خورد!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.