تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

۳ شهرستان لرستان فاقد تصفیه‎خانه فاضلاب

  • کد خبر : 76668
  • 18 مهر 1394 - 14:16

  به گزارش میرملاس ؛ مهندس «حمیدرضا کرم‎وند» در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا  ظهار کرد: بیشتر فاضلاب تولید شده در سطح جهان تصفیه‌نشده باقی می‎مانند و باعث آلودگی گسترده‌ی آب به‌خصوص در کشورهای کم‎درآمد می‎شوند. وی خاطرنشان کرد: در این راستا تصفیه‎خانه‎های فاضلاب در مناطق احداث شده‎اند که کار بازیافت آب را برعهده دارند. کرم‎وند […]

IMG09232180

 

به گزارش میرملاس ؛ مهندس «حمیدرضا کرم‎وند» در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا  ظهار کرد: بیشتر فاضلاب تولید شده در سطح جهان تصفیه‌نشده باقی می‎مانند و باعث آلودگی گسترده‌ی آب به‌خصوص در کشورهای کم‎درآمد می‎شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا تصفیه‎خانه‎های فاضلاب در مناطق احداث شده‎اند که کار بازیافت آب را برعهده دارند.

کرم‎وند با اشاره به وضعیت تصفیه‎خانه‎های فاضلاب استان، گفت: هم‌اکنون تصفیه‎خانه‌ی خرم‎آباد به‎صورت صد درصد کامل ساخته شده است و تصفیه‎خانه پلدختر با حداکثر توان خود فعالیت می‎کند.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان تصریح کرد: تصفیه‎خانه‌ی شهرستان الیگودرز هم‌اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که به‎دنبال اخذ قرارداد با بخش خصوصی و یا BOT هستیم که پروژه را ادامه دهیم و به جمع‎بندی برسانیم.

وی افزود: هم‌چنین واحد شهرستان نورآباد به‌علت انجام شدن کار مطالعاتی و کارشناسی روی آن تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که شرکت قصد دارد طی مناقصه‎ای آن را به یک پیمانکار دارای خلاقیت واگذار کند که آن را تکمیل کند.

کرم‎وند با بیان این‌که شهرستان‎های ازنا، الشتر و دورود فاقد تصفیه‎خانه فاضلاب هستند، خاطرنشان کرد: قصد داریم برای این تصفیه‎خانه‎ها به شکل BOT سرمایه‎گذار تعیین کنیم تا پروژه احداث شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76668

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. پس چرا شهرستان رومشگان را نمیگین

  2. آقای مدیرعامل محترم پس شهرکوهدشت یادت رفته یانمیدونی پس حالابدون که کوهدشت تصفیه خانه فاضلاب ندارد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.