- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سردار خرم آبادی رییس هیات کوهنوردی نیرو های مسلح کشور شد

 

15-10-10-1654782 [1]

 

به گزارش میرملاس به نقل از خبر انلاین ؛ طی حکم صادره از طرف سرلشکر “حسن فیروزآبادی” رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، یکی از سرداران لرستانی به سردار علی مویدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر عنوان ریاست هیأت کوهنوردی نیروهای مسلح کشور منصوب شد

بر اساس این حکم، سردار سرتیپ‌دوم “علی مؤیدی” سکان‌دار هیأت کوهنوردی نیروهای مسلح کشور شد تا گسترش و فراگیر شدن ورزش، آمادگی جسمانی و به ویژه کوهنوردی در بین کارکنان پلیس اهتمام ویژه‌ای ورزد.

با توجه به این که رشته کوهنوردی از جمله رشته‌های پایه و مورد نیاز برای حفظ آمادگی جسمانی به حساب می‌آید، سردار مؤیدی پرداختن به این رشته ورزشی را در برنامه‌های هفتگی پلیس مبارزه با موادمخدر گنجانده است؛ لذا سردار مؤیدی با تکیه بر پیشینه فعالیت در این رشته ورزشی و علاقه‌مندی خود در پیشرفت این رشته ورزشی منشا تغییرات خواهد بود.
سردار “علی مویدی” متولد ۱۳۴۲ در روستای صاحب‌الزمان پیرجد از توابع خرم‌آباد، دانشجوی مقطع دکترای مدیریت گرایش استراتژیک، سال ۱۳۸۲ از درجه سرهنگی به سرتیپ دومی ارتقا یافت.
وی فرمانده انتظامی استان‌های گلستان، هرمزگان و فارس بوده است و از ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ تا کنون نیز به عنوان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور فعالیت دارد./