- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

بارش تگرگ ۴۰۰ گرمی به منازل و مزارع و باغات پلدختر خسارت وارد کرد

1675634 [1]

 

به گزارش میرملاس  ؛ بارش شدید باران از یک طرف بعد از مدت ها خشک سالی موجب خوشحالی مردم به ویژه کشاورزان شهرستان شد و از طرف دیگر بارش شدید و سنگین تگرگ به مزارع ، باغات و تاسیسات زیر بنایی خساراتی وارد کرد .
بارش شدید تگرگ که هر کدام از هسته هلو بزرگتر و در حدود ۴۰۰ گرم وزن داشت باعث ریزش کوه در برخی نقاط و جاده های مواصلاتی و شکستن آجر دیوار برخی منازل و فرو رفتن بدنه بعضی خودروها و شکسته شدن شیشه آنها شد.
بارش شدید باران باعث قطع برخی از جاده های روستایی و افتادن یک دستگاه خودرو سواری پراید در روستای چم گردله پلدختر به چنگال سیلاب شد .
بارش شدید و کم سابقه تگرگ با توجه به آغاز فصل پاییز موجب خسارت به مزارع صیفی جات و از بین بردن آنها شد .

 

نورالدین فرماندار پلدختر در گفت و گو با خبرنگاران در پلدختر اظهار داشت : تا این لحظه خسرت جانی ناشی از بارش تگرگ در این شهرستان به فرمانداری گزارش نشده است و به احتمال قوی به تاسیسات آب ، برق ، مخابرات و محصولات کشاورزی خساراتی وارد کرده است .
نورالیدن درمنان افزود: به محض با خبر شدن و دریافت گزارش از خسارات وارده ناشی از بارش شدید و سنگین باران و تگرگ ، تیم هایی به مناطق خسارت دیده جهت تعیین میزان خسارت اعزام خواهیم کرد .
فرماندار پلدختر بیان کرد: با توجه به بارش شدید باران و تگرگ سنگین ستاد حوادث غیر مترقبه شهرستان پلدختر به حالت آماده باش کامل بسر می برد/خبر آنلاین