- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

۳ میلیارد تومان برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین شهر خرم آباد صرف شد

 

 

شهردار خرم آباد گفت: برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین شهر خرم آباد مبلغ سه میلیارد تومان هزینه شد.

به گزارش میرملاس ، یحیی عیدی بیرانوند ظهر شنبه در دیدار اعضاء شورای اسلامی شهر خرم آباد با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به جذب ۲۵۰ نفر از سوی بخش خصوصی برای بهبود وضعیت تنظیف شهر خرم آباد اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا ۱۸ دستگاه برای پاک سازی و نظافت شهر خریداری شد.

وی با بیان اینکه در تمام طول عمر شهرداری تنها ۱۲۰ هکتار فضای سبز در خرم آباد ایجاد شده بود افزود: این در حالی است که از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۰ هکتار فضای سبز در خرم آباد ایجاد شده است.

شهردار خرم آباد میزان آسفالت مورد استفاده در سطح معابر و کوچه های شهر را طی سال گذشته حدود ۱۹ هزار تن برشمرد و بیان داشت: آسفالت مورد استفاده در معابر شهری طی شش ماه اول سال جاری به مرز ۵۰ هزار تن رسیده است.

عیدی بیرانوند نصب المان های مذهبی، نامگذاری تعداد هزار کوچه با نام شهدا و نصب تمثال شهدا در بلوارهای سطح شهر خرم آباد را از اقدامات دیگر شهرداری خرم آباد دانست و گفت: همچنین تندیس شهیدان مصطفی زاده، رحیمی و دکتر شهیدی ساخته و آماده نصب در پارک مشاهیر است.

وی اضافه کرد: برای سامان دهی مناطق حاشیه نشین شهر خرم آباد از جمله محله گل سفید، کوی علی آباد، دره اسدآبادی مبلغ سه میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار خرم آباد به همکاری شهرداری برای ساخت ۴۲ واحد مسکونی مختص محرومین شهر اشاره کرد و اظهار داشت: شهرداری خرم آباد متعهد شد زمین مورد نیاز برای ساخت این واحدها را تامین کرده و به میزان ۱۰ درصد در ساخت و ساز این واحدها با مجمع خیرین مسکن ساز استان مشارکت کند.مهر