- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

استاندار لرستان از شهردار خرم آباد تقدیر کرد

15-10-10-23341305 [1]

 

به پاس برنامه ریزی مناسب و میزبانی شایسته ی شهرداری خرم آباد در ایام نوروز و تابستان جهت اسکان و معرفی پتانسیل های لرستان ،هوشنگ بازوند با صدور تقدیرنامه از یحیی عیدی بیرانوند تجلیل کرد
به گزارش میرملاس ؛ شهرداری خرم آباد با تشکیل ستادهای اسکان و با تهیه امکانات اولیه و اساسی چون : چادر ،سیستم روشنایی و .. در ایام نوروز و تعطیلات ایام تابستان توانست رضایت مندی قابل توجه مسافران را به خود جلب نماید. از دیگر اقدامات شهرداری جهت فراهم نمودن امکانات مطلوب برای مسافران می توان به : توزیع نقشه ی شهر خرم آباد همراه با جاذبه های تاریخی و توریستی ،با استقبال قابل توجه مسافران مواجه شد.

در متن سپاس نامه ی استاندار لرستان آمده است :

سرور ارجمند جناب آقای مهندس یحیی عیدی بیرانوند

شهردار خرم آباد

اکنون با شما یاران گرامی فرصتی یافته ایم که در خوان گسترده مواهب طبیعی و خدادادی سرزمین باستانی لرستان همراه با نکوداشت میزبانی از بهار و مسافران از راه رسیده آن ،بار دیگر همچون بلوطستان های دیارمان عهد کنیم که هر بهار به از بهار پیشین باشیم.

به همین بهانه خجسته وظیفه خود می دانم که از تلاش های بی دریغ و جانانه حضرتعالی که بی شک ریشه در اعماق فرهنگ ،هنر و تاریخ مردمان سفره به سینه ی این آب و خاک دارد، مراتب سپاس و قدردانی خود را صمیمانه نثارتان کنم.

امید آن است که در سایه یزدان پاک در سال همدلی و همزبانی همراه با تدبیر و امید شاهد شکوفایی و رونق صنعت گردشگری در زندگی مردمان سخت کوش و پایدار این سامان باشیم/خبر انلاین