تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

فرماندار پلدختر: دولت توجه ویژه ای به بخش کشاورزی دارد

  • کد خبر : 76726
  • 19 مهر 1394 - 9:18

  به گزارش میرملاس ؛  نورالدین درمنان عصر شنبه در جلسه مشترک شورای کشاورزی و ستاد حوادث شهرستان پلدختر افزود : کشاورزان باید بیمه محصولات را جدی بگیرند و مسوولان در حوزه کشاورزی و بیمه و دستگاه های فرهنگی باید کشاورزان و روستاییان را برای تشویق و ترغیب بیمه کردن محصولات کشاورزی هدایت کنند .فرماندار […]

 

به گزارش میرملاس ؛  نورالدین درمنان عصر شنبه در جلسه مشترک شورای کشاورزی و ستاد حوادث شهرستان پلدختر افزود : کشاورزان باید بیمه محصولات را جدی بگیرند و مسوولان در حوزه کشاورزی و بیمه و دستگاه های فرهنگی باید کشاورزان و روستاییان را برای تشویق و ترغیب بیمه کردن محصولات کشاورزی هدایت کنند .
فرماندار پلدختر گفت: شهرستان پلدختر از نظر شرایط اقلیمی،توپوگرافی و زمین شناسی فاقد پوشش گیاهی است که این مسئله باعث می شود در فصل بارندگی، سیلاب ها به آن خسارت زده و خشک سالی ها هم موجب آسیب های فراوان می شوند .
درمنان افزود: برای برون رفت از این مشکلات،راهکارهای مناسبی در دستور کار قرار گیرد تا از خسارت و آسیب های وارده از سیلاب و خشکسالی جلوگیری شود .
فرماندار پلدختر گفت: در چند روز گذشته در این شهرستان ۲۵ میلی متر بارندگی داشتیم که خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشته است اما خسارتی مانند آبگرفتگی معابر، ریزش کوه در افرینه و جاده ترانزیتی ایجاد شده است. /ایرنا

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76726

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.