کد خبر : 76758
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,370 بازدید

نجات جان مادر/ اولین امداد هوایی شهرستان کوهدشت/ تصویر

  میرملاس نیوز :   به گزارش اختصاصی  میرملاس نیوز ظهر امروز یکشنبه نوزدهم مهرماه بیمار سعیده پادروند  به دنبال عوارض فشار خون بالای حاملگی  دچار مشکل شد. با توجه  اهمیت موضوع جلوگیری  از “مرگ مادر ” و نیاز به مراقبت های ویژه  در مرکز مجهزتر و ضرورت انتقال سریع وی ، موجب شد تا […]

DSC_9816

 

میرملاس نیوز :

  به گزارش اختصاصی  میرملاس نیوز ظهر امروز یکشنبه نوزدهم مهرماه بیمار سعیده پادروند  به دنبال عوارض فشار خون بالای حاملگی  دچار مشکل شد. با توجه  اهمیت موضوع جلوگیری  از “مرگ مادر ” و نیاز به مراقبت های ویژه  در مرکز مجهزتر و ضرورت انتقال سریع وی ، موجب شد تا تیم اورژانس هوایی لرستان توسط یک فروند بالگرد  نسبت به انتقال این بیمار در کوتاه ترین زمان اعزام و اقدامات لازم انجام گیرد. پس از هماهنگی با ستاد هدایت استان شرایط جهت اعزام بالگرد به این بیمارستان فراهم شد و  بیمار به بیمارستان شفا خرم آباد منتقل گردید.

 لازم به ذکر است باند پرواز هلیکوپتر بیمارستان امام خمینی ره کوهدشت جهت موارد اورژانس ، به تازگی آماده و مورد بهربرداری قرارگرفته شده است و در حال تکمیل است. 

 

 

DSC_9822

 

DSC_9845

 

DSC_9846

 

DSC_9847

 

DSC_9848

 

DSC_9824

 

DSC_9844

 

DSC_9842

 

DSC_9839

 

DSC_9830

 

 

 

 

 

درج شده توسط : سرویس خبر و رسانه " میرملاس "

دیدگاه ها

هیچکس در گفته :

پیش به سوی مدنیت !

[پاسخ]

پرستار پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۳ مهر , ۱۳۹۴ ۰۸:۳۵:

پبش به سوي مدنيت!!!!!
اين كجاش مدنيت ؟؟آقاي هيچكس به احتمال زياد از بهداشت و درمان چيزي بلد نيستيد؟؟؟در تمام دنيا اور‍ژانس تيم هوايي فقط در صورتي دنبال مادر باردار مي رود كه در كوهستان يا مكاني صعب العبور باشد نه در شهري كه بيمارستان دارد!!!!عمل مادر باردار به حدي ساده است كه در دستور العمل سازمان سلامت و بهداشت جهاني حتي يك مورد مرگ مادر باردار نبايد اتفاق بيافتد آنوقت بيمارستان كوهدشت حتي توانايي انجام مقدمات درمان يك مادر باردار را ندارد گيرم كه خانم سعيده پادروند پارتي داشت و از دست بيمارستان كوهدشت نجات پيدا كرد بقيه زنان باردار اين شهرستان كه خواهران و همسران مظلوم ما هستند چه كنند آيا هر روز اورژانس هوايي به اين شهرستان مي آيد؟؟؟؟؟سلامت مردم وظيفه اي است كه كوتاهي در مورد آن يعني بازي باجان مردم حداقل نياز كوهدشت با توجه به جمعيتش پنج نفر متخصص زنان و زايمان مي باشد.

[پاسخ]

پرستار پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۳ مهر , ۱۳۹۴ ۰۹:۴۲:

مدنیت
لغت نامه دهخدا

مدنیت . [ م َ دَ نی ی َ ] (ع مص جعلی ، اِمص ) شهرنشینی . (یادداشت مؤلف ). انتساب به شهر و مدینه . (ناظم الاطباء). || مجازاً، تربیت .ادب . (یادداشت مؤلف ). تمدن . (فرهنگ فارسی معین ).

دوست عزيز آمدن اورژانس هوايي در يك شهر نه مدرنيته است و نه شامل مدنيت مي شود زيرا در يك شهر داراي بيمارستان سزارين مادر باردار در هر شرايطي يك كار ابتدايي محسوب مي شود و اورژانس هوايي فقط براي راه هاي صعب العبور كوهستاني و فاقد امكانات است.

[پاسخ]

khanomi پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۶ مهر , ۱۳۹۴ ۲۲:۰۶:

باسلام وعرض تبریک خدمت همه ی کوهدشتی ها
واقعا دست مریزاد و همچنین ی خسته نباشید ویژه خدمت آقای قبادی.

[پاسخ]

بازوند در گفته :

واقعا خسته نباشید

[پاسخ]

همکار در گفته :

سلام و خسته نباشید به بچه های واحد اعزام بیمارستان امام خمینی(ره)….دست مریزاد

[پاسخ]

آشنا در گفته :

سلام ،الهی شکر

[پاسخ]

حمیدکریم نژاد در گفته :

باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت پرسنل زحمت کش وخدوم بیمارستان ومدیریت محترم شبکه بهداشت کوهدشت ودست مریزادآقای تورج آزادبخت دستت دردنکند

[پاسخ]

طولابی در گفته :

درود خدا بر رئیس محترم جمهور دولت تدبیر و امید و وزیر عزیز و زحمت کش بهداشت و درمان واستاندار محترم و باتجربه لرستان

[پاسخ]

با سلام ، راه اندازی اورژانس هوایی در لرستان مایه تقدیر و تشکر می باشد ، به امید افزایش و توسعه امکانات مورد نیاز این حوزه توسط مسئولین محترم

[پاسخ]

امیدیان در گفته :

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کلیه همکاران عرصه بهداشت و درمان بخصوص پرسنل خدوم واحد اعزام بیمارستان و اورژانس ۱۱۵
ضمن تشکر از سایت میر ملاس و امین و تورج عزیز بابت اطلاع رسانی امیدوارم شاهد تکمیل باند پرواز و آمبولانس MICU (موبایل آی سی یو) باشیم.تشکر ویژه از مسئولین بیمارستانی و آقای دکتر امینی زاده بابت پیگیری و تشکر ویژه از مسئولین اورژانس ۱۱۵ استان دکتر رفایی و آقای محمدی بابت اورژانس هوایی

[پاسخ]

ك گ پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۱ مهر , ۱۳۹۴ ۰۹:۳۷:

بابت نظافت وبهداشت بيمارستان از كي بايد تشكر كرد بگيد تا برويم دست بوس

[پاسخ]

آشنا در گفته :

سلام وخسته نباشید ب پرسنل زحمتکش بیمارستان امام خمینی(ره)…اقای ازادبخت مرسی بابت عکس

[پاسخ]

ك گ پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۱ مهر , ۱۳۹۴ ۰۹:۳۴:

نميشه از چيز هاي ديگر بيمارستان عكس بگيرن

[پاسخ]

صادق از کوهدشت در گفته :

خبر خوبیه،هم واسه افتتاح باند پرواز بیمارستان و هم اولین امداد هوایی و نجات جان مادر.. .خسته نباشیده ویژه به تیم اورژانس هوایی کوهدشت.

[پاسخ]

م.چگني در گفته :

ميگن هرچه تقدير آدما باشه نميگذره ، ولي طبق رواياتي ميشه اين موضوع رو تكذيب كرد .

روزي انساني از خدا مي پرسه كه اگر تو از قبل تقدير من رو نوشتي پس من ديگه چرا بايد ارزو كنم يا تلاش كنم هرچي كه هست خودش اتفاق مي افته .در جواب ميشنوه كه خدا ميگه شايد در تقدير تو نوشته باشم هرچه كه تلاش كني ….

خسته نباشيد بخصوص بچه هاي اعزامي فوريت پزشكي بيمارستان

[پاسخ]

علي محمد بگ زاده در گفته :

خسته نباشيد حركت خوبي در جهت احترام به شان ومنزلت انسانها است از زحمات همگي تشكر ميشود

[پاسخ]

خدایی در گفته :

این حرکت وزارت بهداشت جای تقدیر وتشکر دارد به امید پیشرفت بیشتر .پرسنل اورزانس 115وتیم هوایی خسته نباشید

[پاسخ]

تاسیسات بیمارستان امام خمینی کوهدشت در گفته :

منم تبریک میگم به همه همشهری های عزیزم .و خسته نباشید به پرسنل پر تلاش تاسیسات…

[پاسخ]

شهروند شاهد در گفته :

جای بسی شکر است و بر این مرزوبوم و مردمش می بالم.

[پاسخ]

داریوش کبیر در گفته :

سلام، خدمت تمامی مسولان زحمتکش استان لرستان، واسه خدمت به مردم هنوز دیر نشده، هر وقت که بخواهید می تونید با یه خواستن توانستنه کار خدمت به مردم شریف استان رو شروع کنید.

[پاسخ]

محمدی در گفته :

واقعاجای تقدیروتشکرداره خسته نباشیدپرسنل محترم بیمارستان امام خمینی بخصوص پرسنل زحمتکش زایشگاه که بازحمات وتلاش بموقعشان جان مادرونوزادرانجات دادن.دستمریزاد

[پاسخ]

باسلام.واقعا خوشحال شدم که جان یه مادر نجات یافته

[پاسخ]

حیدری در گفته :

خدا رو شکر دست همه متولیان اورژانس هوایی درد نکنه جای تشکر داره. امیدو ارم بقیه نقاط ضعف هم به زودی مرتفع بشه . مردم هم قضاوت می کنند و هم به موقع قدر شناس هستند.

[پاسخ]

شعبان در گفته :

درود بر بانیان این کار،خدا اجرتو ن بده.

[پاسخ]

هاشمی در گفته :

خدا روشکر

[پاسخ]

صمد هاشمی در گفته :

دست بچه های اورزانس درد نکنه .مخصوصا خدا قوت میگیم به آقای عطا فیضی مسول اورژانس جاده ای شهرستان کوهدشت که با آمدنشان تحول خوبی در این بخش صورت گرفت و با هماهنگی مثبتی که با اورژانس استان دارند بسب خیر برای مردم شهرستان شده اند/

[پاسخ]

از سرزمين بلوط پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۳ مهر , ۱۳۹۴ ۰۸:۴۶:

جناب آقاي صمد هاشمي قاي فيضي كارشناس حسابداري هستند
ايشان اگر مي توانستند تحول ايجاد كنند كاش در همان حسابداري ازشون استفاده مي كردند نه در جايي كاملا تخصصي در ضمن اين مطمءان باش اگر اين خانم باردار ژارتي نداشت الان در بين جاده خرم آباد كوهدشت فوت كرده بود و علت مرگ هم هزارو يك چيز ديگر قيد مي شد…آيا بازه فردا و پس فردا و ….هر روز اورژانس هوايي مي فرستند چون كمتر روزي است كه اينگونه موارد را در شهرستان نداريم

[پاسخ]

نصرالله سوری ...استانداری تهران در گفته :

سپاس از زحمات پرسنل خدوم و زحمتکش اورژانس شهرستان کوهدشت…. دست مریزاد ، خدا قوت

[پاسخ]

احسان احمدی کوشکی در گفته :

سلام .حقیر خودم در چند و چون کار بودم کار عمده و برنامه ریز اصلی مرکز فوریتهای پزشکی بوده و در سطح شهرستان نیز جناب فیضی نیز پیگیر بودن و دیگه هر کس هر گزافی کرد گزاف کرده.موفق باشید و پایبند حق.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

سلام تشکر بهتره یه خط هوایی به شهرستان اختصاص بدن چون ازاین به بعد چند پروازی درطول روز خواهیم داشت مریضهایی از روستایی خاص

[پاسخ]

همشهري در گفته :

خسته نباشيد جالب بود

[پاسخ]

Itivand.m در گفته :

سلام خدمت تمام مردم محترم کوهدشت و آقایان محترم واحد اعزامی
شیرمردان کوهدشتی خصوصا آقای قبادی.
تبریک میگم خداقوت!
خدمت منتقدین محترم عارضم؛چرا شما از همه چی معترض هستین؟
قبول کنید کوهدشت شهرستان هستش و نباید اونو با مراکز استان مقایسه کرد؛خدمات بیمارستان کوهدشت مثل تمام شهرستان های دیگ هست چ بسا بهتر از اکثر شهرستان ها.
درضمن اگ بیمارستان کوهدشت کثیف هست محیطش خوب نیست دکتر نداره یا هرچیزی دیگ مشکل از خود ما هستش.
همیشه سعی کنید واقعیت هارو بیان کنید وببینید.همیشه انتقاد درست نیست گاهی باید پیشنهاد داد.
بیاید خوب شدن رو جای اینکه از دیگران بخوایم از خودمون شروع کنیم.

[پاسخ]

سلام خدمت پرسنل محترم بیمارستان کوهدشت.
همینکه جان یک مادر رو نجات دادین خودش هزار بار جای تشکر داره.احسنت ب شما.
درود بر شما آقای قبادی و بقیه ی دوستان.
عذرخواهی مارو بپذیرید ما فقط آقای قبادی رو شناختیم.

[پاسخ]