تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

کاهش سطح زیرکشت محصولات آبدوست در کوهدشت

  • کد خبر : 76778
  • 19 مهر 1394 - 17:45

  به گزارش میرملاس ؛ فریدونی  مدیر جهاد کشاورزی کوهدشت در گفتگو با خبرنگاران گفت: سطح کشت‎های آبدوست مثل ذرت و چغندرقند در مقایسه با سال زراعی گذشته کاهش داشته است و از این موضوع راضی هستیم.   وی گفت: با این حال باز هم نیازمند همراهی و همکاری بیشتر مردم در زمینه تغییر الگوی […]

723131

 

به گزارش میرملاس ؛ فریدونی  مدیر جهاد کشاورزی کوهدشت در گفتگو با خبرنگاران گفت: سطح کشت‎های آبدوست مثل ذرت و چغندرقند در مقایسه با سال زراعی گذشته کاهش داشته است و از این موضوع راضی هستیم.
 
وی گفت: با این حال باز هم نیازمند همراهی و همکاری بیشتر مردم در زمینه تغییر الگوی کشت و کاهش سطح زیرکشت آبدوست‎ها هستیم.
 
فریدونی افزود: با توجه به وضعیت نامناسب آب و کاهش سطح سفره‎های زیرزمینی، چاره‎ای جز تغییر الگوی کشت نداریم.
 
مدیر جهاد کشاورزی کوهدشت گفت: برای اجرای این مهم نیازمند عزم همگانی هستیم. مردم به عنوان بهره‎بردار و دولت که حامی است باید همکاری کنند/باشگاه خبرنگاران 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76778

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. باعرض سلام خدمت مسئولان محترم اعم از سایت میرملاس و جهاد کشاورزی شهرستان کوهدشت.متاسفانه بمدت یکسال است که در نطق مسئولان این شهرستان از واژه اشتباه گیاهان آبدوست استفاده میشوددرصورتی که گیاهان همگی آبدوست میباشند و هیچ گیاهی از آب گریزان نیست.از مسئولان استدعا دارم از واژه صحیح یعنی گیاهان با راندمان مصرف آب بالا در نطقهای خود استفاده کنند.متاسفانه با توجه به اطلاعات اشتباهی که همکاران بنده به نماینده محترم شهرستانمان داده بودند ایشان نیز از این قائده اشتباه مستثنا نشدند و چندباری از این واژه اشتباه استفاده کردند. امیدوارم که تذکر این حقیر را با مچ گیری تعبیر نکنید و با حسن نیت بنگرید.موفق و پیروز باشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.