تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

اختصاص ۲ میلیارد تومان برای توسعه شهرک صنعتی شماره دو خرم آباد

  • کد خبر : 76862
  • 21 مهر 1394 - 9:28

  به گزارش میرملاس ؛  فرزاد محمدی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرک صنعتی خرم آباد شماره دو که در کیلومتر ۱۰ محور خرم آباد – کوهدشت واقع است با مساحت حدود ۱۲۱ هکتار دارای دو فاز اول و توسعه است. وی افزود: این شهرک دارای همه امکانات از قبیل آب، برق، گاز، […]

1671636

 

به گزارش میرملاس ؛  فرزاد محمدی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرک صنعتی خرم آباد شماره دو که در کیلومتر ۱۰ محور خرم آباد – کوهدشت واقع است با مساحت حدود ۱۲۱ هکتار دارای دو فاز اول و توسعه است.

وی افزود: این شهرک دارای همه امکانات از قبیل آب، برق، گاز، تلفن، فیبر نوری، شبکه فاضلاب و سیستم جمع آوری آبهای سطحی بوده که تعداد واحدهای مستقر در آن نیز  ۱۲۷ واحد است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه پیش نیازهای اجرایی و سازه ای برای شروع عملیات اجرایی آسفالت در فاز دو از قبیل احداث کانال سیل بر، شبکه فاضلاب و ایجاد پل و جداول اتمام یافته این شرکت بلافاصله نسبت به پیمان سپاری پروژه اقدام کرده و امید است با اجرا و اتمام این پروژه یکی از مطالبات و خواسته های به حق صاحبان صنایع مستقر در این شهرک محقق شود.

محمدی اظهار داشت: پروژه روسازی و آسفالت معابر برای فاز توسعه بوده که طول آن حدود ۵.۲ کیلومتر بوده و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار و آغاز به کار شده است/مهر 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76862

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.