تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

بازدید سرزده فرماندار پلدختر از نانوایی های سطح شهر

  • کد خبر : 76868
  • 21 مهر 1394 - 9:32

   به گزارش میرملاس ؛ فرماندار پلدختر از نزدیک در جریان وضعیت و مسایل بهداشتی نانوایی ها سطح شهر قرار گرفت و نوع پخت نان ، ساعات پخت ، رعایت بهداشت و کیفیت آرد نانوایی ها را بررسی و در این رابطه تذکرهایی به نانوایی ها داده شد . در جریان این بازدید ها ، کفیت […]

15-10-12-19245740059458golestanema16

 

 به گزارش میرملاس ؛ فرماندار پلدختر از نزدیک در جریان وضعیت و مسایل بهداشتی نانوایی ها سطح شهر قرار گرفت و نوع پخت نان ، ساعات پخت ، رعایت بهداشت و کیفیت آرد نانوایی ها را بررسی و در این رابطه تذکرهایی به نانوایی ها داده شد . 
در جریان این بازدید ها ، کفیت ، کمیت ، رعایت بهداشت فردی کارگران ، نوع برخورد فروشندگان با مردم ، وزن چانه های هر قرص نان با توجه به نوع نان، مد نظر قرار گرفت. 
فرماندار پلدختر روزدوشنبه در این بازدید بر لزوم نظارت مستمر بر نحوه پخت ، عرضه نان و بهداشت نانوایی ها از سوی دستگاه های ذی ربط تاکید کرد . 
نورالدین درمنان اظهار داشت :نان قوت غالب مردم است که در سبد خانوار نقش اساسی دارد و یکی از حقوق اولیه شهروندی است که دستگاه های متولی جهت کیفیت پخت و تولید آن نهایت تلاش خود را بکارگیرند و بهداشت و سلامت آن را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند . 
وی با بیان این که نانوایان از قشر زحمتکش جامعه هستند افزود: در کنار این مسایل باید به مشکلات این قشر نیز توجه کرد تا نقاط ضعف پخت و عرضه نان برطرف شود . 
وی گفت: نانوایی ها باید از استانداردهای بهداشتی برخوردار باشند تا در این رابطه بهداشت و سلامت خانواده ها به خطر نیفتد و مشکلات بهداشتی برای آنها بوجود نیاید . 
درمنان افزود: بخش عمده ای از کیفیت نان به مهارت نانوایان بستگی دارد که برای این موضوع باید آموزش های تخصصی و لازم را طی کنند . 
فرماندار پلدختر از تشویق نانوایی های با کیفیت بیشتر خبرداد و گفت: برای تهیه آرد ،خمیر ، کیفیت نان و خودداری ازافزودن هرگونه مواد زیان آور در پخت نان دیدن آموزش های لازم ضروری است . 
وی افزود: تحویل نان بی کیفیت به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و نانوا در قبال این موضوع مسوول و پاسخگو است ولازم است بین نانوایی های سطح شهر جهت ارتقا کمیت و کیفیت نان آنها رقابت ایجاد شود . 
در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید و کاملا بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده صورت گرفت ، معاون فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان ، نیز فرماندارپلدختر را همراهی کردند/خبر آنلاین 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76868

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. دورود بر فرماندار سخت کوش دولت تدبیر امید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.