تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

مدیرکل بهزیستی لرستان : آسیب های اجتماعی باید کنترل، مهار و کاهش یابد

  • کد خبر : 76887
  • 22 مهر 1394 - 9:13

  به گزارش میرملاس ؛ اسدالله حیدری روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل سازمان بهزیستی لرستان گفت: این ساختار عقلانی مسیر بروز آسیب های اجتماعی را بسته و مردم را نسبت به آینده امیدوارتر می نماید.وی با اشاره به اینکه رویکرد جدید سازمان بهزیستی کسور بر این مبنا بنا نهاده شده […]

 

photo_2015-10-12_13-14-46

به گزارش میرملاس ؛ اسدالله حیدری روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل سازمان بهزیستی لرستان گفت: این ساختار عقلانی مسیر بروز آسیب های اجتماعی را بسته و مردم را نسبت به آینده امیدوارتر می نماید.
وی با اشاره به اینکه رویکرد جدید سازمان بهزیستی کسور بر این مبنا بنا نهاده شده است ،اظهار داشت: در جوامع توسعه نیافته آسیب های اجتماعی هر روز با زایش مواجه است و اگر کنترل نشود بحران ایجاد می کند.
وی با اشاره به رویکرد نوین سازمان بهزیستی در بحث پیشگیری افزود:منشاء بسیاری از معلولیت ها ازدواج های فامیلی است که می توان با انجام یک آزمایش ساده غربالگری از آن جلوگیری نمود.
حیدری با اشاره به توانمند سازی و توانبخشی افراد تحت حمایت ،اظهار داشت:می توان به جای اینکه یک عمر افراد را تغذیه نمود با تغییر در الگوی اولیه این سیکل را قطع کرد.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ هزار کودک مرتبط با بهزیستی در کشور وجود دارد ،تصریح کرد:در مهد کودکها نیز می توان با تاکید بر آموزه های دینی ،پکیج های آموزشی در راستای تربیت دینی و پیش گیری از آسیب های اجتماعی تدوین کرد.
حیدری مهمترین راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را تربیت دینی کودکان دانست و اظهار داشت:سند تکامل جامع دوران کودکی تدوین شده و اجرایی خواهد شد.
وی اجرایی نمودن شعار پیشگیری بهتر از درمان است را ملزم خواند و افزود:نباید افراد در معرض آسیب های اجتماعی قرار گیرند و می بایست مسیر بروز آسیب های اجتماعی بسته شود.
در این مراسم که با حضور قائم مقام رئیس سازمان بهزیستی کشور، مشاور رئیس سازمان و مدیر کل دفتر مرکزی حراست بهزیستی کشور و برخی مسوولان استانی برگزار شد،اسدالله حیدری به جای همایون عمودی زاده به عنوان مدیر کلی بهزیستی استان لرستان منصوب شد.
حیدری دانشجوی دکترای جامعه شناسی و دارای سوابق اجرایی رئیس اداره بهزیستی کوهدشت،معاون اداره کل بهزیستی لرستان،مسئول امور شاهد و ایثارگران بهزیستی استان البرز،مدیر مرکز ترک اعتیاد و مشاوره خانواده،مدرس دانشگاه،عضو انجمن جامعه شناسی ایران می باشد/ایرنا

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76887

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. این بهش میگن یه بحث تخصصی،درودبرآقای استانداربخاطرانتخاب این مدیرمتخصص،کاش هرمدیری درحوزه کاری خودش تخصص لازم رو داشته باشه،هرکدوم ازجملات این سخنرانی کوتاه خستگی رو ازتن آدم بدر میکنه

  2. در بیان خاطرات توسط مجران و دست اندر کاران عالم سیاست ، به اشکال مختلف شفاهی و نوشتاری ، نکاتی وجود دارد که قابل توجه و تامل است . در جایی آمده بود که سازمان اطلاعات آمریکا ( سیا ) در زمان استالین ، روی یک نفر سرایه گئاری کرد و تا مدنها مشغول ساختن چهره ای مقتدر و مورد اعتماد از ایشان بود ، تا اعتبار مردمی کسب کرده و و مرد توجه هیات حاکمه و شخص استالین فرار بگیرد ، بعد از موفقیت در انجام این کار هیچ استفاده عجیب و غیر معمولی از این فرصت بعمل نیامد بلکه در طی یک ارزیابی کاملا محاسبه شده ،در چند مورد مشورت هایی که قرار بود این شخص به استالین بدهد افراد نالایق و ضعیفی را برای پست های مهم و کلیدی پیشنهاد کرد تا افرادی نالایق و ضعیف در راس کار قرار گرفته و به منافع ملی روسیه ضربه بزنند . بر عکس حکایت نقل شده ، اگر یک شخص لایق در راس یک دستگاه اجرایی قرار بگیرد از تهدیدها فرصت ساخته م منشا خیر و خدمت رسانی میشود . آفای اسدالله حیدری ( ادینه وند ) با کوله بار پر از علم ( روانشناسی ، جامعه شناسی و حقوق ) و تجربه سالیان دراز کار آموزشی و اجرایی و همچنین آراستگی به زینت ادب و اخلاق و مردم داری و اصالت خانوادگی یکی از نقاط برجسته حوزه مدیریت استان خواهد بود و انشالله با حاشیه ای بسیار کم و تعامل بالا منشا خدمات ماندگاری خواهند بود برای این اتفاق میمون خدای رحمان را سپاسگزارم و برای همه عزیزانی که در این راه دستی به همت برآورده اند آرزوی توفیق و نیک فرجامی دارم .

  3. برادر ارجمند جناب اقای اسدالله حیدری
    انتصاب شایسته شما به عنوان مدیر کل بهزیستی استان لرستان ، نشان از لیاقت،تعهد و تخصص حضرتعالی میباشد.
    موفقیت شماآرزوی قلبی ماست

  4. برادرارجمندجناب آقای اسدالله حیدری.
    انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به عنوان مدیر کل بهزیستی استان لرستان که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته شما در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

  5. باسلام وعرض ادب , ازهمه دوستان وسروران ارجمندی که حقیرراموردلطف ومحبت قرارداده اندبسیارممنون وسپاسگزارم

  6. انتصاب شایسته جنابعالی را سمت مدیر کل بهزیستی استان لرستان تبریک می نمایم امید است باعنایت به توانمندی جنابعالی واستاندار از خداوند متعال در توجهات حضرت ولی عصر (عصر )ومقام ومعلم رهبری (دام ظلم )درآستان تحقق اهداف خط مشی های دولت تدبیر وامیدموفق ومویدباشید

  7. برادر گرامی و رزمنده دوران دفاع مقدس جناب آقای حیدری
    ضمن عرض سلام، امیدواریم کما فی سابق ( مدیریت اجرایی و آموزشی ) در این مدیریت جدید موفق و سربلند باشید.

  8. اقای مدیرکل تا فرصت های بیشتری ازدست نرفته رییس بهزیستی نوراباد رامعرفی فرمایید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.