تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

تامین زمین برای احداث هتل در لرستان/دهکده گردشگری ایجاد می شود

  • کد خبر : 76889
  • 22 مهر 1394 - 9:16

به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند شامگاه سه شنبه در گردهمایی نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری در هتل زاگرس بروجرد با اشاره به ظرفیت های غنی استان لرستان در حوزه گردشگری اظهار داشت: لرستان استانی ثروتمند بوده و ار نعمت های خدادادی فراوانی برخوردار است. وی با تاکید بر لزوم تبلیغات و اطلاع رسانی در حوزه […]

استاندار

به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند شامگاه سه شنبه در گردهمایی نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری در هتل زاگرس بروجرد با اشاره به ظرفیت های غنی استان لرستان در حوزه گردشگری اظهار داشت: لرستان استانی ثروتمند بوده و ار نعمت های خدادادی فراوانی برخوردار است.

وی با تاکید بر لزوم تبلیغات و اطلاع رسانی در حوزه گردشگری عنوان کرد: در این راستا باید موضوع تبلیغات مثبت در این حوزه همواره در دستور کار باشد و متولیان این امر را مورد توجه جدی قرار دهند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه استان لرستان دارای منابع غنی گردشگری فراوانی است، تصریح کرد: همچنین استان لرستان در حوزه ژئوتوریسم دارای ژئوپارک های فراوان و بکر بوده و بزرگترین زمین لغزش دنیا در این استان وجود دارد.

بازوند با اشاره به وجود پل های تاریخی فراوان در استان لرستان گفت: این امر موجب شده که لرستان به عنوان پایتخت پل های تاریخی دنیا معرفی شده است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد زیرساختهای لازم برای توسعه حوزه گردشگری استان، تصریح کرد: در این راستا ایجاد زیرساختهایی مانند فرودگاه، راه، هتل و راه آهن در استان لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار لرستان با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران و بخش خصوصی در حوزه گردشگری، عنوان کرد: در این راستا برای احداث هتل های پنج ستاره در استان زمین رایگان در اختیار سرمایه گذاران قرار داده می شود.

بازوند همچنین از صدور مجوزهای لازم از سوی شهرداری برای احداث هتل ها به صورت رایگان خبر داد.

وی در پایان سخنان خود از ایجاد دهکده سلامت گردشگری در استان لرستان خبر داد/فارس

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76889

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.