- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

عارف:بخواهم رئیس شورای اصلاح‌طلبان شوم درخواست می‌دهم

117 [1]

 

به گزارش میرملاس ؛ رئیس بنیاد امید ایرانیان در واکنش به اخبار گوناگون پیرامون ریاست شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت:‌ اگر بخواهیم رئیس شوم حتماً درخواست خود را ارائه می‌کنم.

به گزارش فارس، محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان عصر امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش فارس مبنی براینکه آیا برای ریاست شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برنامه‌ای دارید، گفت: هرکسی که می‌خواهد رئیس شود باید درخواست خود را بدهد بنابراین بنده اگر بخواهم رئیس شوم درخواست خودم را ارائه می‌کنم.

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه نظرتان در مورد نامه ۴ وزیر دولت به آقای روحانی چیست؟ گفت: این وزرا تشخیص داده‌اند نامه‌ای بنویسند و نظرشان را مطرح کنند.

عارف در پاسخ به این پرسش که آیا نامه سرگشاده وزرا به روحانی به معنای عدم انسجام در دولت تلقی می‌شود یا خیر، افزود: همانگونه که گفتم وزرا نظرشان را مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس پیش از این برخی رسانه‌ها از عارف به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان یاد کرده بودند.

علی صوفی عضو شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان نیز در واکنش به اظهارات علی محمد غریبانی رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که گفته بود هنوز انتخاباتی برای انتخاب رییس شورای جدید برگزار نشده است و آقای عارف می‌تواند اعلام کاندیداتوری کند اظهار داشت که شأن آقای دکتر عارف بالاتر از این حرف‌هاست که بخواهد کاندیدا شود؛ شورای سیاست گذاری باید به آقای عارف پیشنهاد ریاست را ارائه دهند، نه اینکه خودش تصمیم بگیرد/عصر ایران