تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
11

دل‌انگیز: فکر نمی‌کردم سطح المپیک سیزم اینقدر بالا باشد/ خوشحالم به قولمان عمل کردیم

  • کد خبر : 76921
  • 22 مهر 1394 - 14:22

    سرمربی تیم کشتی فرنگی نظامیان ایران گفت: با وجود اینکه سال قبل از المپیک برزیل بود، فکر نمی‌کردم سطح مسابقات سیزم اینقدر بالا باشد. به گزارش میرملاس ؛ روح‌الله دل‌انگیز در گفت‌وگو با فارس، درباره عملکرد فرنگی‌کاران در المپیک سیزم گفت: فکر نمی‌کردم سطح مسابقات اینقدر بالا باشد، اما چون سال قبل از […]

099382

 

 

سرمربی تیم کشتی فرنگی نظامیان ایران گفت: با وجود اینکه سال قبل از المپیک برزیل بود، فکر نمی‌کردم سطح مسابقات سیزم اینقدر بالا باشد.

به گزارش میرملاس ؛ روح‌الله دل‌انگیز در گفت‌وگو با فارس، درباره عملکرد فرنگی‌کاران در المپیک سیزم گفت: فکر نمی‌کردم سطح مسابقات اینقدر بالا باشد، اما چون سال قبل از المپیک برزیل بود حدس می‌زدیم، اما نه به این اندازه که خیلی از قهرمانان المپیک و جهان حضور پیدا کنند. به گفته بسیاری از کارشناسان این دوره از تمام ادوار قبلی به علت حضور این همه قهرمان سخت‌تر بود. حتی بسیاری از قهرمانانی که در مسابقات جهانی آمریکا به میدان رفته بودند در این مسابقات نیز حضور پیدا کردند که جای تعجب داشت.

وی ادامه داد: خوشحالم به قولی که پیش از اعزام به مسابقات داده بودیم عمل کردیم و برای نخستین بار کشتی ایران را در این مسابقات صاحب مدال طلا کردیم. امیدوارم در سال‌های بعد با تدارکات بیشتر و با برنامه‌ریزی بهتری گام به چنین میادینی بگذاریم چرا که حضور قهرمانان نامدار در این رقابت‌ها نشان داد که چنین مسابقاتی از چه سطح اهمیتی برای تمام کشوها برخوردار است.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نظامیان ایران گفت: در وزن ۵۹ کیلو حاجی‌پور خیلی خوب و پر قدرت کشتی را با حریف مصری شروع کرد، اما در ادامه روی یک اشتباه در حالی‌که ۴ بر صفر پیش بود نتیجه ۴ بر ۴ شد و در نهایت ۶ بر ۴ بازنده شد، اما در رده بندی نایب قهرمان جهان از روسیه را ۸ بر صفر برد و برنز گرفت. هرچند حاجی‌پور یکی از کشتی‌گیران خوب و زحمت کش است، اما هنوز به حق خودش در کشتی نرسیده است.

وی ادامه داد: در ۶۶ کیلو امید نوروزی کاپیتان تیم در دیدار با کشتی‌گیر میزبان با اینکه از کشتی‌گیر کره‌ای یک سر و گردن بالاتر بود، متاسفانه با نفوذ داوری و حق میزبانی، اجرای فن فیتو در ۲ مرحله توسط او خطا اعلام شد و باعث شد کشتی از دست امید خارج شود و نتیجه را واگذار کند، اما در ادامه با غلبه بر حریفان خود توانست مدال برنز را با کشتی‌های خیلی خوب کسب کند. امید بخاطر موضوعاتی که در مشهد پیش آمد و روی تفکراتش تاثیر گذاشته است هنوز از لحاظ روحی نتوانسته خودش را پیدا کند که امیدوارم تلاش کند از این وضعیت خارج شود.

دل‌انگیز تصریح کرد: در وزن ۷۱ محمدعلی گرایی با کشتی‌های خوبش و با غلبه بر تمام رقبا مدال طلا را کسب کرد؛ گرایی کشتی‌گیر جوانی است که در آینده بیشتر از او خواهیم شنید. در ۷۵ کیلو بهروز هدایت در دور اول مقابل کشتی‌گیر میزبان شکست خورد و بعد از پیروزی بر کشتی‌گیر یونان در رده بندی مغلوب اوکراین شد. هدایت جوان است و کم‌تجربه و باید خیلی زحمت بکشد تا خودش را ثابت کند. در ۸۰ کیلو میلاد خسروی دور اول با وجود اینکه ۲ بر صفر جلو بود با نتیجه ۲ بر ۲ شکست خورد و چون حریف مصری دور بعد باخت، حذف شد.

وی افزود: در ۸۵ کیلو اخباری با وجود تجربه بالا در دور اول مقابل حریف آذربایجانی ناباورانه شکست خورد و با توجه به باخت حریفش از گردونه مسابقات حذف شد. در ۹۸ کیلو صالحی‌زاده کشتی‌گیر با اخلاق و خوش آتیه در دور اول کشتی‌گیر آذری را شکست داد و دور دوم نیز از سد حریف پرقدرت آمریکایی گذشت، اما مقابل قهرمان جهان از روسیه با اختلافی نزدیک شکست خورد، اما با پیروزی در دیدار رده‌بندی به مدال برنز رسید. در ۱۳۰ کیلو باباجان‌زاده دور اول کشتی‌گیر پرقدرت بلاروس را شکست داد، اما در دور دوم مغلوب کشتی‌گیر مطرح اوکراین و نفر سوم جهان شد، اما در گروه بازنده‌ها با غلبه بر کشتی‌گیران لبنان و روسیه به مدال برنز رسید. البته بشیر چند روز مانده به مسابقات از ناحیه کمر آسیب دیده بود، اما باز با این وجود به مدال برنز رسید.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نظامیان تصریح کرد: از سردار باران چشمه و امیر آزوره رئیس و جانشین تربیت بدنی ستاد کل و سیامک ریاحی، علی جعفری، سیاوش مهتاب منش و پرسنل فدراسیون کشتی و خانه کشتی و کادر فنی یاروند و عباس مرادی و تمام کسانی که در کسب این موفقیت ما را یاری دادند تشکر می‌کنم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76921

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 25در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۵
  1. مرحبا به روح الله

  2. سلام و درود بر پهلوان بااخلاق شهرمون کلایی روح اله دل انگیز عزیز

  3. خسته نباشی پهلوان خدا قوت

  4. سلام
    روح اله جان تبریک
    امیدوارم مدیران استانی حداقل کمکی که امکانپذیر هست در حق این مربی ارزنده استان انجام دهند.ایشان افتخار بزرگ این استان هستن و بحق انسانی با اخلاق و دلسوز هستن

  5. موفق باشید کربلایی

  6. کسب موفقیت در المپیک سیزم توسط سرمربی ارزنده تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان جناب آقای روح ا… دل انگیز ، را به جامعه ورزشی کوهدشت صمیمانه تبریک می گوییم.

  7. واقعا خسته نباشی دلاور

  8. خسته نباشی پهلوان انشااله همیشه موفق و سربلند باشید

  9. خسته نباشی پهلوان انشااله همیشه موفق و سربلند باشی

  10. کربلای خسته نباشی

  11. خسته نباشی دلاور،خدا قوت پهلوان.
    تبریک به دوست عزیزم داش روح الله.

  12. تبریک ب استاد دلنگیز و با ارزوی موفقیت های بیشتر …..

  13. درودبرآقای دل انگیز عزیزکه باعث افتخارهستند
    امیدوارم همواره پیروزوسربلندباشید

  14. سلام پهلوان ، خدا قوت خسته نباشی . انشاا.. همیشه پیروز .

  15. دوست عزیزم جناب آقای دل انگیز
    کسب مقام نایب قهرمانی شما در مسابقات المپیک ارتشهای جهان سیزم را تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزون شما را از خداوند منان خواستارم

  16. برادر بسیجی جناب آقای دل انگیز
    موفقیت شما را در مسابقات کشتی فرنگی المپیک ارتشهای جهان سیزم را تبریک عرض مینمایم

  17. دوست گرامی جناب آقای دل انگیز
    ضمن عرض تبریک خدمت حضرتعالی ،توفیق روزافزون را برای شما آرزومندم.

  18. استاد آرام جناب دل انگیز همیشه با نجابت وشخصیت کسب این عنوان را به شما تبریک میگم وازاینکه چون شماهایی در این شهر در حال بالیدن هستند بسیار خوشحالم واز خدای منان کامرانی وپیروزیهای بیشتر رابرایتان آرزومندم

  19. ماشا الله اقای دل انگیز ثابت کرده شایستگی انجام هر پست و مقامی رو داره

  20. باسلام،این افتخاربزرگ رابه ملت ایران ومردم لرستان تبریک عرض میکنم،روح الله دل انگیزاز داشته های توانمندوبااخلاق درورزش کشورمان هست،برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون دارم.

  21. استاد عزیز جناب آقای دل انگیز
    کسب مقام قهرمانی مسابقات کشتی فرهنگی المپیک ارتشهای جهان سیزم را به شما و جامعه ورزش کوهدشت تبریک عرض مینمایم.واقعا باعث افتخاری.درود برشما…

  22. با سلام خدمت همه سروران و دوستان عزیزم .از لطف و محبت همیشگی شما سپاسگزارم و انشاالله همیشه نماینده خوبی برا همشهریان و هم استانی های عزیز باشم و صمیمانه از حمایتهای سایت میرملاس تشکر میکنم .التماس دعا

  23. سلام
    روح اله جان تبریک
    امیدوارم مدیران استانی حداقل کمکی که امکانپذیر هست در حق این مربی ارزنده استان انجام دهند.ایشان افتخار بزرگ این استان هستن و بحق انسانی با اخلاق و دلسوز هستن .

  24. مربی گرامی خدا قووووووووت و بازهم تبرییییییییک

  25. خداقوت دلاور ،خسته نباشی قهرمان هرکجا که باشی برای کشتی کشور عزیزمان افتخاری و افتخار می آفرینی چون حاشیه نداری.تیم ناشنوا،شنوا ،ارتش وغیر ارتش فقط و فقط فکر و ذکر تو روح خدا افتخار است ولا غیر .تبریک خداقوت خسته نباشی.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.