تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
10

زور پرسپولیس به گهر نرسید/ وقتی داور به کمک سرخ‌ها آمد!

  • کد خبر : 7695
  • 10 مرداد 1391 - 1:45

    سومین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با توقف تیم پرسپولیس در مصاف با تیم گهر دورود پیگیری شد، آنهم در شرایطی که تیم شایسته لرستانی در دقایق تلف شده بازی گلی به ثمر رساند که داور آن را ندید. به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ، روز نخست از هفته سوم […]

 

 

سومین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با توقف تیم پرسپولیس در مصاف با تیم گهر دورود پیگیری شد، آنهم در شرایطی که تیم شایسته لرستانی در دقایق تلف شده بازی گلی به ثمر رساند که داور آن را ندید.

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ، روز نخست از هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۲:۳۰ روز دوشنبه با برگزاری یک دیدار بین تیم‌های گهر زاگرس دورود و پرسپولیس پیگیری شد.

گهر زاگرس دورود در این بازی میزبان بود اما میزبانی که ناچار بود در خانه پرسپولیس و مقابل ۶۰ هزار تماشاگر این تیم بازی کند. پرسپولیس که برای نخستین بار در فصل جاری از حمایت تماشاگران خودی بهره می‌برد، بازی را بهتر از میزبان خود آغاز کرد و در دقیقه ۱۵ توسط کریم انصاریفرد به گل اول رسید. مهاجم گرانقیمت تیم پرسپولیس این گل را با حرکتی آکروباتیک به ثمر رساند و تیمش را در نیمه اول با برتری یک بر صفر به رختکن فرستاد.

در نیمه دوم هم تغییری در نوع بازی دو تیم به وجود نیامد، پرسپولیس حمله می‌کرد و میزبان لرستانی پاپس نمی‌کشید و نیم نگاهی به دروازه شاگردان “مانوئل ژوزه” داشت. پرسپولیس در دقایق ۵۵ و ۵۷ تا آستانه گلزنی پیش رفت اما از فرصت‌های خود استفاده نکرد تا تیم گهر جسارت حمله به دروازه این تیم را پیدا کرده و برای زدن گل تساوی بیش از پیش تلاش کند.

اخراج مهرداد پولادی در دقیقه ۷۸ شانس تیم گهر را برای تغییر نتیجه بیشتر کرد تا اینکه شاگردان مهدی تارتار در دقیقه ۸۱ گل خورده را جبران کردند. در فاصله ۹ دقیقه مانده به پایان بازی روی ارسال هادی رکابی، شهاب گردان مرتکب اشتباهی شد که سزایش فرو ریختن دروازه سرخپوشان توسط مجتبی زارعی بود.

بعد از این گل تیم شایسته گهر دست از تلاش نکشید و با روحیه بیشتر برای زدن گل برتری تلاش می‌کرد. با اخراج هادی رکابی در دقیقه ۹۰ دو تیم در تعداد بازیکنان حاضر در زمین مساوی شدند اما این پایان کار نبود و تیم گهر گلی را به ثمر رساند که داور آن را ندید. در دقایق تلف شده بازی محمد پروین به زیبایی دروازه پرسپولیس را گشود اما داور این گل را ندید تا تیم گهر به حق از سه امتیاز بازی خانگی‌اش محروم شود.

بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بریک به اتمام رسید و دو تیم به تقسیم امتیاز رضایت دادند. گهر با تک امتیاز این بازی یک امتیازی شد و به رده پانزدهم جدول صعود کرد، پرسپولیس نیز با چهار امتیاز در رده هشتم جدول ایستاد.

قضاوت دیدار گهرزاگرس دورود – پرسپولیس برعهده تورج حق وردی بود. او در نیمه این بازی به علی کریمی از تیم پرسپولیس کارت زرد نشان داد و در دقایق ۷۸ و ۹۰ به ترتیب مهرداد پولادی از تیم پرسپولیس و هادی رکابی از تیم گهر زاگرس دورود را از زمین اخراج کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7695

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 29در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۹
  1. آقای داور از سردار ترسید و از خدا نترسید!

  2. مرگ بر داور بخاطر گلی که ندید گهر برد داور نامرد نگذاشت

  3. فقط نام تیم به نام لرستان است (البته درست بگم درود)چه فایده با وجود این همه بازیکن خوب و مستعد در لرستان نمام بازیکنان تیم غیربومی هستند

  4. باید گفت داور پرسپولیس ـ گهر آقای تورج حق وردی نبود و از این به بعد ایشان را باید تورج حق خوردی نامید
    و این تنها کمک داور نبود که به گهر ضربه زد بلکه در طول بازی هم داور خیلی با پرسپولیسی ها مدارا کرد که اگر نمی کرد باید کریمی هم اخراج می شد ولی خوب تیمی که سردار رویانیان مدیرعاملش باشه معلومه از هر رانت قدرتی که داره استفاده می کنه که نبازه و فوتبال ایرانی تو این سالها جای خودشو به فوتبال سیاسی داده و نتیجه اش میشه نرفتن به جام جهانی ، نرفتن به المپیک و …

  5. faghat lorestan………to fotbale kasife iran sedaghat gheyrat vojod nadare be hami dalil hamishe to donya shekast mikhore

  6. بنام خدا
    خدمت تمام مسئولین نظام عرض شود وقتی بازیهای گهر لرستان (لرستان با آن همه شهید و رشادتهای مردمان دلیر در دوران جنگ) در تهران با آن بعد مسافت برگزار می شود این یعنی هیچ کاری برای ورزش و جوانان این استان انجام نداده اید و فقط حرف زده اید اگر ورزشگاهی ساخته اید (که نساخته اید) خودتون قبولش ندارید؟! که اگر ساختید و قبولش دارید کجاست و چرا بازیها در اون برگزار نمیشه ؟ و اگر نساخته اید چرا؟؟؟؟

  7. باز هم ظلم در حق لرستان

    • به نظر من نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی باید بطور دسته جمعی به خاطر محرومیت و مظلومیت لرستان استعفاء دهند

  8. نام گهردورود منتخب نام لرستان،افتخار لرستان، دریک جمله آبروی لرستان است،ای سیاستمداران لر
    از نام لرستان(گهر دورود)آب شیرین طلایی لر حمایت کنید. که یک ورزشگاه اختصاصی در حد قوم لر داشته باشیم.
    واقعا شوت محمد پروین، یک شوت حرفه ای بود. دوستت دارم محمد جان
    بازم از این شوتهای قشنگت به مردم لر هدیه کن

  9. خدا حق تورج حق وردی (داور) را در طول عمرش پایمال کنه . این دنیا محل امتحانه همچنین کسانی که به هر نحوی در حق لرستان ظلم و جفا می کنن

  10. من میدونستم که بازم حقمونو پایمال می کنن

  11. باز هم حق خوری حق خوری

    لرستان محروم داد به که ببری که حقت را بگیرد اون از امکانات کارخانه ها اینم از فوتبال
    چه کسی مقصر است
    مسولین
    نمایندگان یا خود مردم
    مگه لرستان باید تاوان چه گناهی پس دهد که همیشه حقش را پایمال میکنند
    مسولین استانی نمایندگان شما را به خدا به داد لرستان سلحشور برسید شعار نه نه نه نه نه نه عمل
    چه کسی میخواهد جوابگو باشد
    این تماشاگرانی که از شهرهای لرستان روانه شهر غریب تهران شدند جهت تماشای تیمشان جهت تشویق ما که از همه چیز محروم هستیم
    اگه در بین را تصادفی اتفاق بیفتد چه کسی جواب مدهد هیچ کس هیچ کس همه بیخیال مثل کبک سر زیر برف فرو میبرند

  12. درود بر غیور مردان سرزمین لرستان،
    واقعا جای همگی تو استادیوم خالی بود، جایگاه ویژه پشت نیمک گهر، سکوهای ۵،۶،۷،۸،۹ کاملا در دست لرستانی ها و با حضور ۱۰ هزار گهری.
    خداوکیلی صدای تشویق ۱۰ هزار باغیرت بر ۶۰ هزار لنگی می چربید! طوری که لنگپولیسیا قادر نبودند صدای تشویق هواداراشونو بشنون!(حتی بعضیهاشون تو مصاحبه هاشون این موضوع رو گفتن)
    از ۲ساعت قبل از بازی تا نیم ساعت بعد از بازی و کاملا سرپا و ایستاده و تشویق بی امان گهری ها که شانسپولیسی ها فقط تماشاگر تشویق های خارق العاده لرستانی ها بودن…!
    حیف که داور ملعون ناجوانمردانه سر گهر رو برید و صد البته در حین مسابقه و آخر بازی هوادارا از خجالتش در اومدن و حقشو گذاشتن کف دستش!!!!
    پرتاب ۲،۳تا ترقه و چندتا سنگ و درگیریهای پراکنده بخصوص بعد از بازی و در محوطه استادیوم از دیگر اتفاقات حاشیه ای بازی دیروز بود….!
    و رقص و پایکوبی گهری ها تا ساعات ۳ بامداد در حوالی استادیوم و دهکده المپیک…

    و این هم چندتا از شعارهای هواداران گهر!

    شیر لرستان آمده، گهر به میدان آمده

    لرسو دیارمه، گهر افتخارمه

    وای به حال داور اگر گهر ببازه

    داور دلش چی میخواد؟ کتک لری میخواد…!

    برنده یا بازنده، آخر بازی جنگه!

    دایه دایه وقت جنگه…

    ایلاش کن اولاش کن، گهر سیلا سیلاش کن.

    لرستان حمله کنی، تهرانو سوراخ میکنی!

    ک… هرچی پلیسه، د ق…ن پرسپولیسه!!

    نون پنیر و تره، پرسپولیس چوکس د خره!

    و در آخر لنگ سوراخ تهران با کمک دستهای پشت پرده و اساتید مافیا و رانت، موش وار از دست گهر به سوراخ پناه برد و ۲ امتیاز گهر را یه جا بلعیدند درست مثه اون ۳هزار میلیارد و یه لیوان دوغ خنک لری هم روش….!!!

  13. دورود بر غیرتتان

  14. زین پس به جای واژه نا مانوس حق وردی بگویید حق خوردی!

  15. مرگ بر حق وردی

  16. بازی هفته اول پنالتی ملوان به گفته خود دپارتمان داوری پنالت نبود و حداقل ۱ امتیاز گهر رو هاپولی هاپو کردن و این بازی هم که بازم خود این دپارتمان مسخره اعتراف کرد و همه هم دیدن، حتی خواجه حافظ شیرازی! هم فهمید گل گهر خیلی گل بود جز رفعتی کمک داور و حق خوردی ناداور!! که اشتباهاتشون کاملا خودجوش بود!! حالا پنالتی که واسه گهر نگرفت بماند، که باید نتیجه ۳-۱ به سود گهر تموم میشد…
    یعنی تا به الان ۳ امتیاز از گهر با اشتباهات وحشتناک داوری گرفته شده، وگرنه الان با ۴ امتیاز در نیمه بالایی جدول بودیم….
    بعد میگن چرا لرستانی ها سنگ پرانی کردن و ال و بل و الخ….!!
    آخر فصل این امتیازا سرنوشت ساز خواهند شد…
    به امید اجرای عدالت در سرزمین عدالت.

  17. ( داور دلش چی میخواد؟ کتک لری میخواد…! ) وقتی اسم لر رو با کتک همراه میکنیم و در ورزشگاه فریادش میکشیم نباید انتظار داشته باشیم که دیگران مارو بافرهنگ و متمدن بدونن .
    ( برنده یا بازنده، آخر بازی جنگه! ) این هم یک شعار پوچ و دور از انتظاره . این شعار نشون دهنده اینه که هواداران گهر در هر حالت ( چه پیروزی چه باخت ) واسه تشویق نیومدن و هدف و انگیزه اشون درگیری و جنگ و زد و خورده .
    ( ک… هرچی پلیسه، د ق…ن پرسپولیسه!! ) گرچه سردادن شعارهای رکیک تو ورزشگاه های ایران یه امر عادی محسوب میشه اما باید حواسمون باشه که گهر فقط یه تیم ورزشی نیست بلکه در نبود رسانه های قوی و تاثیرگذار تو سرزمین های لر این تیم نقش یک رسانه لری رو ایفا میکنه و تمام حواشی دور و برش به اسم لرها ثبت میشه .
    ضمن آرزوی پیروزی های پی در پی برای تیم گهر از هواداران این تیم و به خصوص لیدرها انتظار داریم که مراقب حرکات و شعارهای ضدفرهنگی و مخرب هواداران باشن .

    • دوست خوبم با حرفات موافقم ولی کاش خودت هم تو استادیوم می بودی،
      جواب های هوووووووی است و این شعارها در برابر شعارهای لنگی ها ملوانی ها اصفهانی ها و ترکها اندکی بیش نیست…..
      وقتی ۶۰ هزار نفر پرسپولیسی دارن به لرستان و قوم لر توهین میکنن، آیا گهری ها تحریک نمیشن و عکس العمل نشون نمیدن!!!؟
      من خودم مخالف فحاشی و خرابکایهایی که مختص تماشاچیان هولیگانیسم انگلیس است هستم و حتی المقدور دوستانم و اطرافیانمو تا شعاع چند صندلی رو آروم میکردم…..
      وقتی یه گروه ۹ نفره قرمزپوش بعد از بازی و در محوطه استادیوم جلوی چشم ما شعار لرستان پاره پاره ک..م تو ک… خوارش سر می دهند و برادران و دوستانم حقشونو جانانه میذارن کف دستشون و آنچنان موش میشن که آدم دلش میسوزه! باید سکوت میکردیم….!!؟
      این فقط یه مورد از فحاشی های اونا بود….

      • درتر چال تینیم عاموزا باث پوست بکنان و بلفا.

      • با سلام.
        با اینکه متأسفانه فضای معلوم الحال ورزشگاه و شعارهاش چیزی غیر از ادب و فرهنگ و اخلاق رو می طلبه، ولی من با یه دوست موافقم. گهر الان یک رسانه است که طی چند هفته تبدیل به تیتر شده. این ماییم، ادب و فرهنگ و زیست ماست که توی آینه گهر بازتاب داده می شه. وقتی خودمون بهانه دستشون می دیم بایدم مسخره کنن. وقتی با سنگ و چماق و خونریزی خوشحال می شیم چرا راجع به ما درست فکر کنن؟ همه از توهین و تحقیر به درد می آن ۷چشمه میشنان عزیر! ولی روش درستش همیشه و فقط مقابله به مثله؟

        • کوهدشتی عزیز عرض کردم با حرفای “یه دوست” موافقم و با اینکه در نوجوانی و جوانی مثه اکثر همشهریام خشونت طلب بودم!! ولی الان با شرایط موجود و تغییر در افکار ماکیاولیستی اون دوران، شدیدا مخالف خشونت و توهین و و و و هستم ولی خداییش خودتو تو اون فضا مجسم کن آیا جلو چشت به خونوادت توهین و بی حرمتی کنن ساکت میشینی!!؟
          داداش کوچیکه من که کله اش مدام بوی قورمه سبزی میده رو چه جوری کنترل کنم!!؟ اون همه لرستانی که به جرات خیلی هاش کوهدشتی بودن چطور!!؟
          بله بعضی کارها واقعا شجاعت نیست حماقته، مثه یه هوادار خرم آبادی که با خودش تپانچشو هم تو صندوق عقب ماشینش آورده بود و تو پارکینگ ضلع غربی استادیوم به هوادارای اطرافش نشون میداد!!!!!!!میگفت ساکن کرجه!

  18. آقای عکاس می تونستی از شلوار کردیاشون عکس نگیری ما که کرد نیستیم مرد مومن که به شلوار کردی بنازیم

  19. جای همتون خالی از لرستانیای مقیم پایتخت خواهش میکنم واسه تشویق گهر بیان

  20. دوستان عزیز بخدا گهر فقط یک تیم فوتبال نیست یک کانالی است که ما از طریق آن میتوانیم فریاد محرومیت چندین ساله را به گوش سران مملکت برسونیم. مطمئن باشید مسئولان باتوجه به این مساله برای گهر نسخه پیچیدند که به دسته پایین سقوط کنه چه ما شعار بدیم چه ندیم چه تخریب کنیم و …. پس از هر بازی باید شاهد میزان جریمه باشیم پس چه بهتر که در درجه اول این فرصت را از خودمان سلب نکنیم که تیم ما را از تماشگر محروم کنن. ما باید وارد اعمال سخت افزاری(جنگ و سنگ پراکنی و …) نشویم ولی در مواقعی که با نظر داور آشکارا حق خوری می شود شعرهایمان را به سمت داور و عناصر پشت پرده روانه کنیم و طبیعی است که این گونه شعارها باتهدید نیز همراه میباشند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.